Deed hij dat maar eensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hij gaat gwn die paddos nakken tog ;;p
Nu weten we nog minder. Eerst zegt ie dus dat ie voor het handhaven van de bescherming van auteursrechten is, nu wil ie weer dat 'de industrie' zichzelf gaat reguleren. Wat wil ie nou?quote:
Draaikonten, net als iedere VVD-erquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nu weten we nog minder. Eerst zegt ie dus dat ie voor het handhaven van de bescherming van auteursrechten is, nu wil ie weer dat 'de industrie' zichzelf gaat reguleren. Wat wil ie nou?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)15-jarige-scholiere/
Nu nog grappig, maar het zou mij niet verbazen als Fred echt dit soort ideeën heeft.
Wow. Ik ben er stil van. Waar baseert die man dit op?quote:Teeven: “Overheidsdienaren moeten altijd en overal bij mensen naar binnen kunnen lopen. Zo maak ik hoogstpersoonlijk van Nederland een veilig land. En wie dit niet leuk vind, moet maar emigreren of springt voor de trein.”
Dat is niet echt hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Wow. Ik ben er stil van. Waar baseert die man dit op?
quote:De artikelen die geplaatst worden op deze website zijn persiflerend, satirisch of parodiërend van aard. Ze geven slechts de visie of mening weer van de redactie van De Speld. Opgevoerde personages of rechtspersonen kunnen gefingeerd zijn. De redactie behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de redactie ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers van Speld.nl zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Speld.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door via Speld.nl openbaar gemaakte publicaties.
quote:
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:01 schreef 9611Niels het volgende:
VVD![]()
Maar Fred Teeven, die moet kapot. KAPOT.
Dan zit je bij de VVD toch echt verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef Ferrox het volgende:
Ik ben overtuigd liberaal, stem ook altijd VVD. Alleen ik word zo ontzettend moe van Fredje Teeven.
Er is weinig liberaal aan die man
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef steefstijf het volgende:
Fred Teeven is een gezwel, maar ik stem toch VVD. Laat Teeven idd maar zijn eigen partij oprichten, nog een strontvervelende VVd'er die oprot. Wordt de partij alleen maar beter van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |