OP de fobo pronken met een naamtopic? Ik denk het niet want ik weet niet eens wat je bedoeld hahhahaha zo diep zit ik niet in Fokquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef CaLeX het volgende:
tss ego TT
En dan op je Fobo zeker pronken met je naamtopic>
ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
Sommige FOK-users vinden naamtopics waar hun eigen nicknaam in voorkomt zo geilmakend dat ze een verwijzing plaatsen in hun fotoboek. (klik op fotocamera boven elke postje van willekeurige user).
heul niet.... niet nu ik aan de anti depressiva zitquote:
daarom wil je me in jouw bad hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef RATMEN het volgende:
Ik ben ook altijd geil, is best vermoeiend.
I rest my casequote:
Jij doet het niet met mannen, dus als dat mn intentie zou zijn, dan kom ik zeer bedrogen uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom wil je me in jouw bad hebben
die andere 10 heb ik niet in mijn fobo kon ze namelijk niet vindenquote:
quote:
wie zegt dat ik het niet met mannen doe? Ik ben bi met voorkeur vrouwenquote:
Ah, ik dacht dat het alleen vrouwen was. In dat geval, kom maar niet badderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet met mannen doe? Ik ben bi met voorkeur vrouwen
haha zijn maar weinig mannen die me zo ver krijgen op het moment hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het alleen vrouwen was. In dat geval, kom maar niet badderen.
FF serieus... dat gaat bij mij dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
Sommige FOK-users vinden naamtopics waar hun eigen nicknaam in voorkomt zo geilmakend dat ze een verwijzing plaatsen in hun fotoboek. (klik op fotocamera boven elke postje van willekeurige user).
Hoe kan ik in contact komen met dat ene meisje? enne mag ik dan je aardbeien lenen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef RATMEN het volgende:
. Ik heb net chocolade au-bain-marie gesmolten en daarna verse aardbeien erin gedoopt. Liggen nu af te koelen in de koelkast. Dat wordt lekker voor en tijdens de voorstelling vanavond
.
Door naar de voorstelling te komen ... enne nee, zijn veels te lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoe kan ik in contact komen met dat ene meisje? enne mag ik dan je aardbeien lenen?
wat kost een kaartje? ben arme sloeberquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Door naar de voorstelling te komen ... enne nee, zijn veels te lekker.
Lekker lui thuis blijven zijn vaak de heerlijkste vakantiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ben net verhuisd dus kan mijn vakantie goed gebruiken om het huis verder op te knappen...maar als het weer zo lekker blijft kan ik wel in mijn tuintje genieten van de zon
Ik voel me niet aangesproken. Ik ben een Hagenaar, geen Hagenees *Oquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef davidmaas87 het volgende:
Beste Hagenezen!
Als je tussen de 16 en 29 jaar bent, kan je vandaag in de Schoolstraat (Concrete, jullie wellicht bekend) een gratis item ophalen.
Meer instructies staan hier: http://blog.blyk.nl/2010/05/28/gratis-zet-je-schrap-3-2-1/
Wie het eerst komt, die het eerst maalt!
Teven is ook echt een kansloze VVD-erquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Civilian het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren!
Ik zeg, VVD -37 zetels..
Vergeet 'Jihad' nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef CaLeX het volgende:
Leuk, dat wordt dus heel de tijd mijn posts afsluiten met de woorden bom aivd en aanslag
Uhuh...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf zitten waar ik zit.
Ik heb de flessen gekregen omdat ik zo'n aardige jongen ben....
Jij dacht dat het liefdadigheid was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom wil je me in jouw bad hebben
Hey, ho! Ik heb een vriendinquote:
Ze kosten 15 euro geloof ik, maar er zijn nog maar twee voorstellingen en die zijn volgens mij redelijk uitverkochtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat kost een kaartje? ben arme sloeber![]()
enne
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze kosten 15 euro geloof ik, maar er zijn nog maar twee voorstellingen en die zijn volgens mij redelijk uitverkocht.
Ik zal haar de groeten van je doen.
Die vast niet vies is van een triootje met een biseksule vrouwquote:
My een beetje quotenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het niet met mannen doe? Ik ben bi met voorkeur vrouwen
Nou, ja ... wel dus. Maar ergens vind ik dat dan weer niet ergquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die vast niet vies is van een triootje met een biseksule vrouw
Heb je facebook? Dan zal ik haar je naam gevenquote:
Tsk, da's ook niet hipquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, ja ... wel dus. Maar ergens vind ik dat dan weer niet erg.
vraag maar eerst ff aan haar of ze er uberhaupt van gediend isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Heb je facebook? Dan zal ik haar je naam geven. Anders moet je het maar even PMen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef Marvelous het volgende:
Yeah! ik heb eindelijk weekend! en nu eens echt weekend wanneer het weekend is!!
Ben blij dat ik vanavond niet hoef te werken, Jeroen vd Boom treed om 20.00 op!
Zij doet niet aan hyves, wij facebookenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vraag maar eerst ff aan haar of ze er uberhaupt van gediend is
en ik heb facebook ja (maar doe meer met hyves lol)
welke film ga je? ik ga vnaaf naar I love you phillip morrisquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef tuintegel het volgende:
Vanavond naar de filmen daarna mijzelf lamlendig eten aan gyros .
ik zit in buitenhofquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:46 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga of naar Iron Man 2 of Robin Hood . De keuze tussen die twee laat ik aan mijn vriendin over.
Zwaaien als we elkaar herkennen?
Ik vind het een prachtige seriequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zit in buitenhof
zijn beide goed.. alleen had Robin Hood net iets vlotter gemogen...
@gotc Heb ik helemaal niets mee met sex and the cityterwijl ik wel van chickflicks hou
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zulke leuke kleertjes gehad van GotC
Damn, nu heb ik ook trek in gyros. Dat heb ik echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:39 schreef tuintegel het volgende:
Vanavond naar de filmen daarna mijzelf lamlendig eten aan gyros .
Aahh dat wordt naar de stad vanavond! Ik zou het wel voor je willen meenemen maar ik weet niet of we na de film nog ergens heen gaan ..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik ook trek in gyros. Dat heb ik echt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet op
Ik ga binnenkort aan het eerste seizoen beginnen, erg hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:44 schreef GotC het volgende:
Ik ben gisteren naar Sex & the city 2 geweestWat een heerlijke vrouwenfilm!
Hehheh nee hoor, ik ga niet meer naar de stadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Aahh dat wordt naar de stad vanavond! Ik zou het wel voor je willen meenemen maar ik weet niet of we na de film nog ergens heen gaan ..
volgens mij pas je ook niet meer door de straatjes daarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh nee hoor, ik ga niet meer naar de stad
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens mij pas je ook niet meer door de straatjes daar
quote:
All stars?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:19 schreef summer29 het volgende:
ben er weer....
Flap en GotC jammer dat ik jullie niet in de stad tegen gekomen ben. Want ik was namelijk even naar de stad gegaan, verjaardag kado gehaald!! Eindelijk converse schoenen!
ik gok er op dat summer niet echt een actie-film fan is?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:22 schreef SolidasRock het volgende:
Net from paris with love gekeken. Superfilm vond ik, maar summer dacht daar anders over
.
Hoe raad je het zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:24 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik gok er op dat summer niet echt een actie-film fan is?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:53 schreef MissMSX het volgende:
Flie Fla Flappie van harte
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen. Het hakt er vanzelf een keer in een dezer dagenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:54 schreef Flappekz het volgende:
Allemaal onwijs bedankt![]()
Voel me prima trouwens, net of ik nog 29 ben
neen dat is alweer 2 wkn geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je was toch al naar robin hood (of zo) gaan kijken vanmiddag?
Dies grappigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:22 schreef SolidasRock het volgende:
Net from paris with love gekeken. Superfilm vond ik, maar summer dacht daar anders over
.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het hakt er vanzelf een keer in een dezer dagen
quote:
deze?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef Civilian het volgende:
Tering dr staat een stoomtrein op station dordthet ziet gelijk zwart van de rook
maar wel n mooi gezicht, die oude treinen!
Geloof t welquote:
Het is dit weekend dan ook niet voor niets 'Dordt op stoom'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef Civilian het volgende:
Tering dr staat een stoomtrein op station dordthet ziet gelijk zwart van de rook
maar wel n mooi gezicht, die oude treinen!
Hoe was jeroen vd boom?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ff onwijs druk geweest, nu weer klaar maken voor werk tot vanaaf 0100
Dordt in stoomquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dit weekend dan ook niet voor niets 'Dordt op stoom'.
Zeikerd!quote:
in de clubquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben toch maar naar Rotterdam gegaan, qua sfeer gezelliger vinden we
Dan moet je het Lost topic op FOK eens doorlezen, een aantal vragen wordt erin beantwoord door mensen die elke aflevering scherp hebben gevolgd en geanalyseerd enz enz, sommige vragen blijven gewoon open.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ook het laatste uur van Lost gekeken en de serie sluit af geheel in Lost-stijl....ik snap er weinig van en ik heb een ton aan vragen. Helemaal confuzzled
Ja je zegt nu dus zelfde als ik, dat je alleen S1 en S6 genoeg had gevonden. Ik zal nooit weten waarom walt en miles speciaal zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik snap op zich wel de hele opzet van de Flashsideways oftewel het voorportaalMaar echt al die nutteloze dingen zoals die ijsbeer, het tijdreizen, Dharma....dat was dus allemaal best wel nutteloos.
Dus vooral dit plus nog een zooi: http://www.collegehumor.com/video:1936291
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door summer29 op 29-05-2010 21:26:25 ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:17 schreef summer29 het volgende:
wat is hier zo muisstil!!
- De pinda's behalve ik vieren Flap zn verjaardag......![]()
- A_A aan de werk RR 3 of 4![]()
- Airwin en MissMsX? Bezig met bevalling?![]()
![]()
- Solid is bezig met zijn nieuwe speelgoed, mobiel.![]()
Waar zijn de andere?
* Knuffelzacht voelt zich te belabberd om veel te fokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Lang leve internet op de mobiel!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik zat hetzelfde te denken van miss&air
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve internet op de mobiel!
Nu weer meepuffen!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve internet op de mobiel!
Nu weer meepuffen!
je kent je ouders, oom en tantes, neven en nichten niet meer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef Marvelous het volgende:
Vanaf flap zijn b-day, best gezellig... Maar ben blij dat hij veel bier heeft!
Te veel onbekenden voor mij!
Nouja aan de andere kant, als die 4 nutteloze seizoenen er niet waren geweest waren er ook een paar karakters niet geweest zeg maar en die hele opbouw was er dan niet. Maar ik ben toch meer van de als je iets opbouwt en vragen uitlokt....geef er dan ook antwoord op!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja je zegt nu dus zelfde als ik, dat je alleen S1 en S6 genoeg had gevonden. Ik zal nooit weten waarom walt en miles speciaal zijn.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je kent je ouders, oom en tantes, neven en nichten niet meer?
Inmiddels heb je genoeg bier op om het lekkerste wijf te benaderen met een kansloze versierpoging.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef Marvelous het volgende:
Flap heeft niet zo'n grote familie, dus we hebben alleen maar vrienden op b-days... Onze fam bestaat uit broer en ouders. That's it
Oke....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef Marvelous het volgende:
Flap heeft niet zo'n grote familie, dus we hebben alleen maar vrienden op b-days... Onze fam bestaat uit broer en ouders. That's it
jij kent mij te goed, ik ga slapen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels heb je genoeg bier op om het lekkerste wijf te benaderen met een kansloze versierpoging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op zondag 30 mei 2010 04:16 schreef Marvelous het volgende:
jij kent mij te goed, ik ga slapen!Wat vond Flap er eigenlijk van, dat jij zijn vriendin probeerde te versieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Flap kent mij te goed, dat zou ik echt niet doen! het gaat om een andere damequote:Op zondag 30 mei 2010 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vond Flap er eigenlijk van, dat jij zijn vriendin probeerde te versieren?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:01 schreef Marvelous het volgende:
Flap kent mij te goed, dat zou ik echt niet doen! het gaat om een andere dame
Dat is nog eens lief ! Ik ben weer wakker en ga kijken wat deze dag mij gaat brengenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:18 schreef Marvelous het volgende:
GotC is een schat, maar wel mijn bro`s schatje!
Weinig zon iigquote:Op zondag 30 mei 2010 10:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is nog eens lief ! Ik ben weer wakker en ga kijken wat deze dag mij gaat brengen
Zo dan jij hebt echt geen slaap nodig he?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is nog eens lief ! Ik ben weer wakker en ga kijken wat deze dag mij gaat brengen
En daarom hardloop ik dus nietquote:Op zondag 30 mei 2010 10:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zo dan jij hebt echt geen slaap nodig he?
Ik dacht er vroeg uit te gaan om te gaan hardlopen,.....blijkt na 200 meter dat ik toch nog te veel last van mijn enkel heb. Had ik zomaar nog twee uur langer kunnen blijven liggen.....
toch wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
En daarom hardloop ik dus niet![]()
Naja.. meer omdat het niks voor mij is
Moguh
Wederom werken vandaagDag 7
Ja, maar dit keer ga ik niet naar HIAquote:
Slechte planning?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
En daarom hardloop ik dus niet![]()
Naja.. meer omdat het niks voor mij is
Moguh
Wederom werken vandaagDag 7
oohhww dus je komt nog wel langs.... dan ga ik maar zo douchen en aankleden en naar supermarktquote:Op zondag 30 mei 2010 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, maar dit keer ga ik niet naar HIAIk ben gesloopt. Als ik nu naar mn werk ga, lig ik een week plat. Nu kan ik het nog af met een dag of 2 rustig aan doen straks
Dat weet ik nietquote:Op zondag 30 mei 2010 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oohhww dus je komt nog wel langs.... dan ga ik maar zo douchen en aankleden en naar supermarkt
Maar je mag wel het puin ruimen? Slecht geregeldquote:
Tjah als je een klant elke keer in z'n eigen sop gaat laten gaarkoken omdat hij een slechte planning heeft, kan ik m'n werk snel opdoekenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je mag wel het puin ruimen? Slecht geregeld
Tsja, daar kun je natuurlijk afspraken over makenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah als je een klant elke keer in z'n eigen sop gaat laten gaarkoken omdat hij een slechte planning heeft, kan ik m'n werk snel opdoeken
mag toch wel hopen dat je maandag en dinsdag vrij krijgtquote:Op zondag 30 mei 2010 11:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat weet ik nietLigt eraan wanneer ik hier mee klaar ben.
Ik ga alleen niet naar HIA omdat ik anders weer te lang met het OV moet. Het werk moet nogsteeds morgen af
Neequote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, daar kun je natuurlijk afspraken over maken
Haha mja mn weekend opschuiven is 1 ding, maar kga hem niet inleveren. Dus ik neem morgen en dinsdag idd vrijquote:Op zondag 30 mei 2010 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mag toch wel hopen dat je maandag en dinsdag vrij krijgt
Ik hoor het wel!
Meestal wel, dus van opdoeken van je werk door wispelturige klanten kan geen sprake zijnquote:
Je gaat serieus mij nou vertellen hoe ik mn klanten aan moet pakken, zonder dat je uberhaupt weet wat voor werk ik doe?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal wel, dus van opdoeken van je werk door wispelturige klanten kan geen sprake zijn
Dat zeg ik nergens, maar je kunt je of als een bitch laten gebruiken of op een volwassen manier afspraken maken. Dan maakt het geen zak uit in welke branche je werkt.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je gaat serieus mij nou vertellen hoe ik mn klanten aan moet pakken, zonder dat je uberhaupt weet wat voor werk ik doe?
Als jij je eigenwijs alleen maar aan de datum houd die in het begin is afgesproken, ja dan kan je je zaak opdoeken omdat de klant dan wel de stekker eruit trekt.
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
zonder dat je uberhaupt weet wat voor werk ik doe?
Blame it on the messengerquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef GotC het volgende:
Hee miss, waren het nou valse pufberichten gisteren?
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.Dit was dé kans om ff makkelijk een complimentje te scoren. Nu zeg je eigenlijk dat GotC niet de mooiste aanwezige dame was. Met zulke (schoon)familie, heb je geen vijanden meer nodig.
Hehheh, helaas...quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Flap was al helemaal enthousiast aan het worden toen ik t tegen m zei gisteravond
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
Begrijp ik het goed dat we erbij mogen zijn bij de bevalling? Ik heb ergens wel een camcorder liggen met superzoom!
Waar maak je DAT uit op?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
Begrijp ik het goed dat we erbij mogen zijn bij de bevalling? Ik heb ergens wel een camcorder liggen met superzoom!
Ik zei niets over schietenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Shoot the messenger op de vorige pagina
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef SolidasRock het volgende:
(ik hoef het ook niet te zien hoor)
O een leuke filmpje
Ik lees nu de reactie overnieuw en nu begrijp ik dat ze het over het feestje van Flap had, eerder interpreteerde ik het anders.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef GotC het volgende:
Is miss aan het bevallen? Als mensen nog willen langskomen mag dat
Goed ook van oma dat ze een 1-jarige en 3-jarige zonder toezicht in bad laat zittenquote:Kinderen verrichtten heldendaad
Dankzij zeer kordaat optreden van drie jongere kinderen (10-11 jaar) en een oma kon worden voorkomen dat zaterdag 29 om 11.00 uur een 1-jarige baby’tje in bad verdronk. Het baby’tje zat vermoedelijk met zijn driejarige nichtje in bad en raakte daarbij onder water. De in de woning aanwezige oma wist de baby uit het water te halen en paste direct hartmassage toe. De oma liep met het ogenschijnlijke levenloze kindje in paniek de straat op. Juist op dat moment kwamen de drie kinderen vragen of zij de hond mochten komen uitlaten. De vrouw riep; “Bel nu de politie”. In paniek belde iemand anders de politie maar wist geen adres of exacte locatie te benoemen. Personeel van de politiemeldkamer kreeg alleen door dat er iets met een kindje in een woning in de buurt van de Trompstraat zou zijn geweest. Meerdere politie-eenheden stelden direct een onderzoek in. In de Trompstraat werden zij opgevangen door de drie kinderen die de agenten naar de betreffende woning loodsten. In de woning heerste grote paniek. Direct werd de 1e zorg aan de baby verleend en al snel bleek dat het kindje zijn hartslag had teruggekregen. De GGD vervoerde het kindje naar het Juliana Kinderziekenhuis. De agenten zorgden ervoor dat de rust in en rond de woning terugkeerde en kleedden het 3-jarige nichtje aan. Beide ouders die later ter plaatse kwamen, gingen geschrokken naar het ziekenhuis. Politieagenten informeerden de ouders van de drie buurtkinderen over het gebeuren en prezen het kordate optreden van het drietal. Het baby’tje werd later die dag vervoerd naar het Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam. Op dit moment is het bij de politie niet bekend hoe het met hem gaat.
En wat the hell is dat voor rare auto? Wel sneu probeer je te helpen en dan rij je je broertje bijna dood.quote:7-jarig jongetje overreden
Een 7-jarig jongetje uit Delft werd zaterdag 30 mei om 17.10 uur op het Eisenhowerplein overreden door de auto van zijn ouders. Hij had samen met zijn 9-jarige broertje de sleutel van de geparkeerde auto gekregen om daaruit een pakje drinken te pakken. Bij de auto aangekomen, zag de 9-jarige dat het raam van de auto nog open stond en omdat het regende, wilde hij die graag sluiten. Hij wist dat dat alleen kan als een auto een sleutel in het contact heeft. Hij opende de deur, ging, terwijl zijn broertje naast hem stond, half in de auto zitten en maakte met de autosleutel contact. Daarop reed de auto achteruit. Hierdoor kwam zijn broertje ten val en reed het rechtervoorwiel over hem heen. De deur van de auto sloeg tegen een verkeersbord en werd geheel omgevouwen naar de voorzijde van de auto. Een onbekend gebleven man sprong in de auto en haalde de sleutel uit het contact, waardoor de motor afsloeg en de auto weer tot stilstand kwam. Omdat gevreesd werd voor inwendig letsel bij de 7-jarige, kwam de traumahelikopter naar de plaats van het ongeval en landde op het grasveld bij het Kesslerpark. De 9-jarige jongen raakte lichtgewond aan zijn voet. De ambulance vervoerde de 7-jarige jongen naar het Juliana Kinderziekenhuis, waar bleek dat naar het zich laat aanzien dat zijn verwondingen meevallen. De geschrokken ouders van de broertjes verklaarden dat de auto als bijzonderheid heeft dat de sleutel alleen uit het contact gehaald kan worden als de versnelling in de achteruit staat geschakeld.
Over welke dame hebben we dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Flap kent mij te goed, dat zou ik echt niet doen! het gaat om een andere dame
Lang verhaal..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Over welke dame hebben we dan?
En iedereen goedemiddag......
Heeft Flap overgeleefd van zijn leeftijd?
Als 't een meisje wordt krijgt 'ie haar nummer pas al ze 18 is hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:27 schreef GotC het volgende:
Flap was al helemaal enthousiast aan het worden toen ik t tegen m zei gisteravond
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't een meisje wordt krijgt 'ie haar nummer pas al ze 18 is hoor.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't een meisje wordt krijgt 'ie haar nummer pas al ze 18 is hoor.
Ik had je kunnen waarschuwen...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Mensen haal de was maar binnen....mega stortbui onderweg. Ben echt helemaal doorweekt!
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Mensen haal de was maar binnen....mega stortbui onderweg. Ben echt helemaal doorweekt!
Een teken van boven dat je summer moet sturen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had je kunnen waarschuwen...Het is daarnet in een rap tempo donker geworden, net nu ik erover nadacht boodschappen te gaan doen... Pfieuw..
Ze is dan wel een klein indo meisje maar voelt zich niet geroepen om voor kenau te spelen en of enigszins gehoorzaam te zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een teken van boven dat je summer moet sturen.
werksequote:
Wees gerust. Komt eraanquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
het wordt weer lichter... ik wil meer onweer
Ja dat zag ik ook. Helaas liep ik al een uur met kleine pluis buiten. Zat in het bos toen het ineens weer begon te betrekken en was echt om de hoek van thuis toen het begon te stortregenen. In een minuutje tijd helemaal zeikesnat geregend.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had je kunnen waarschuwen...Het is daarnet in een rap tempo donker geworden, net nu ik erover nadacht boodschappen te gaan doen... Pfieuw..
Hier is het onweer er al!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
het wordt weer lichter... ik wil meer onweer
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:51 schreef tuintegel het volgende:
Hier ook inclusief een ontzettende hoofdpijn , het doet zelfs tussen mijn ogen pijn
Nee, jou post is lekker duidelijkquote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
jezus wat watchmen en onsamenhangend verhaal
In sommige delen van het land is de week vandaag al begonnenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef tuintegel het volgende:
Sambalen ja Miss, misschien wel migraine en anders is het gewoon domme pech met mijn hoofdpijn
.
Morgen alweer maandag , nieuwe week , nieuwe kansen
je wordt oudquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Shiiiiiiiiit wat een weekend. Gesloopt!
Dus maar ff aan school gaan werken
Arme stakker!! Je leeftijd valt niet mee hequote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Shiiiiiiiiit wat een weekend. Gesloopt!
Dus maar ff aan school gaan werken
quote:
Ik voel me geen 30quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef summer29 het volgende:
[..]
Arme stakker!! Je leeftijd valt niet mee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me geen 30Ik voel juist heerlijk jong!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Flap, heb je een fijne en gezellige verjaardag gehad? En wat heb je van liefje gekregen?
Ik heb een superverjaardag gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik voel juist heerlijk jong!![]()
Maar Flap, heb je een fijne en gezellige verjaardag gehad? En wat heb je van liefje gekregen?
Zo je was gister echt verwend he, dat mag 1x per jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb een superverjaardag gehad![]()
Van GotC heb ik een kaartje gekregen voor het North Sea Jazz festival, een abonnement op een blad over hardlopen en heel veel mooie kleren
Ja, dat internetten op je mobiel en meepuffen tegelijk valt nog niet mee.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een stil weekeindje hier in het topic!
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat internetten op je mobiel en meepuffen tegelijk valt nog niet mee.
Ik had jou meer als een onderdanig typje ingeschat.quote:
en waar baseer jij dat op?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had jou meer als een onderdanig typje ingeschat.
Wishful thinking vooral denk ik.quote:
lol....quote:
Ik heb liever authentieke onderdanigheid.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol....
ach gelukkig zijn er altijd nog dingen in het leven als rollenspel
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever authentieke onderdanigheid.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb liever authentieke onderdanigheid.
Of ben jij een natuurtalent als het om acteren gaat?quote:
quote:
ik heb al 3 oscars in de kast staan en ook nog een goude kalf!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ben jij een natuurtalent als het om acteren gaat?
Geen tarzans?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb al 3 oscars in de kast staan en ook nog een goude kalf!
die liggen onder het dekbedquote:
Ik dacht dat onderdanig juist inhield dat je me niet hoeft te slaanquote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alhoewel ik jou nou niet hard genoeg mag slaan naar mijn zin.
Je gebruikt er meerdere tegelijk?quote:
Soms heb ik er gewoon zin in om het wel te doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht dat onderdanig juist inhield dat je me niet hoeft te slaan
kan ik kiezen... elke dag dezelfde is ook zo saaiquote:
Of drie gaten tegelijk gevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan ik kiezen... elke dag dezelfde is ook zo saai
Dat is ook weer zo!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
kan ik kiezen... elke dag dezelfde is ook zo saai
alsof ik zo'n ding in me oren wil stoppenquote:
Jij!quote:
Met een kerel kun je dan wel horen of 'ie klaarkomt of niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
alsof ik zo'n ding in me oren wil stoppen![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een kerel kun je dan wel horen of 'ie klaarkomt of niet.
slaap lekker!!quote:Op maandag 31 mei 2010 03:26 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis hoor!
Tijd voor mijn eigen bedje
He! Je was nog wakkerquote:
mogguhquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
He! Je was nog wakkerHad ik ook wel kunnen weten natuurlijk. Ik ben echt als een blok beton in slaap gevallen. Nu eerst maar eens wasjes draaien en iets van boodschappen regelen.
Heb ik hier nog spannende (of minder spannende) roddels gemist?
Mja, het begint wat draaglijker te wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef nectarientje het volgende:
Flapperts! Hoe is het leven als 30-er? Dragelijk?
KZ??quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Wie heeft er zin mij vandaag te entertainen?
Ik wil denk ik wel een kopje thee doen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef MissMSX het volgende:
Wie heeft er zin mij vandaag te entertainen?
Hoe was het?quote:Op maandag 31 mei 2010 03:26 schreef nectarientje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis hoor!
Tijd voor mijn eigen bedje
Kz heeft al plannen vandaagquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
JaVanmiddag nog naar de kapper dus jij gaat als eerste mn nieuwe coupe zien
Jij moet uitrustenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil denk ik wel een kopje thee doen hoorAlleen moet ik nog wel veel doen en staat mijn fiets weer eens op het station. Gister toch maar een taxi gepakt met die tas
Kinderdisco! Volgend jaar kunnen ze K3 programmerenquote:
Heb zelf ook een kat, dus ben wel wat gewend aan haarquote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga zo maar es douchen, aankleden, ontbijten, medicijnen halen, zonnebanken, naar die kut coach voor adhd en dan wordt er voor me gekookt
ohja ook nog ff snel stofzuigen
Hint.... witte kattenharen.. doe geen zwart aan (maar heb wel plakrollers lol)
Ah, je wilt wel gezelschap maar niet van mij.. Fraai is datquote:
Jawel, maar ik gun je ook je rustquote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, je wilt wel gezelschap maar niet van mij.. Fraai is dat
je kent mijn katten niet... ik heb er 3 maar haren voor 30quote:Op maandag 31 mei 2010 11:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb zelf ook een kat, dus ben wel wat gewend aan haar
Kheb nu geen zwart aan, maar kom voor die tijd toch niet thuisdus had ik pech gehad
Ik neem voortaan alleen nog maar zwarte kattenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kent mijn katten niet... ik heb er 3 maar haren voor 30
Ik had er alleen maar willen zijn voor optreden van pinkquote:Op maandag 31 mei 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kinderdisco! Volgend jaar kunnen ze K3 programmeren
Duidelijk niet mijn feestje.. Erg jong publiek op de campings, geen nachtprogramma met fijne muziek, geen fijn blokkenschema waardoor er best flinke gaten vallen soms tussen optreden 1 die je wilt zien en optreden 2.. Eens maar nooit meer.
Dat was dan ook met recht een Performance met hoofdletter Pquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik had er alleen maar willen zijn voor optreden van pinkgelukkig stukje op tv gezien
Die is schattigquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem voortaan alleen nog maar zwarte katten
[ afbeelding ]
Ik hoor het je gewoon zeggenquote:
Ook al hou je niet van haar muziek haar show maakt sowieso veel goedquote:Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat was dan ook met recht een Performance met hoofdletter Pik heb zelf bijzonder weinig met Pink maar Kres wilde het graag zien
ik neem voortaan ook alleen maar zwarte kattenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem voortaan alleen nog maar zwarte katten
[ afbeelding ]
Zo harig alleen dat als je een maandje haren spaart je er een trui van kunt breienquote:
dan maak ik wel bontjas met haren van mijn kattenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo harig alleen dat als je een maandje haren spaart je er een trui van kunt breien
Prettig weekend trouwens
Als ze dood gaan ga ik de huidjes laten prepareren zodat als ik genoeg dooie katten heb er iets leuks van kan makenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan maak ik wel bontjas met haren van mijn katten
Zal wel lekker prikken die bontjasquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo harig alleen dat als je een maandje haren spaart je er een trui van kunt breien
Prettig weekend trouwens
Miss Cruella Devillequote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze dood gaan ga ik de huidjes laten prepareren zodat als ik genoeg dooie katten heb er iets leuks van kan maken
Lowlands is ook veel beter lieve nectafiertjequote:Op maandag 31 mei 2010 11:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kinderdisco! Volgend jaar kunnen ze K3 programmeren
Duidelijk niet mijn feestje.. Erg jong publiek op de campings, geen nachtprogramma met fijne muziek, geen fijn blokkenschema waardoor er best flinke gaten vallen soms tussen optreden 1 die je wilt zien en optreden 2.. Eens maar nooit meer.
Daarom ga ik daar dit jaar ook voor de 7e keer naartoe en blijft de teller voor Pinkpop op 1 staanquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef GotC het volgende:
Lowlands is ook veel beter lieve nectafiertje
deja twitter vuquote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Civilian het volgende:
Zo zit je bij de kapper en wordt er een medewerkster voor je neus ten huwelijk gevraagd.. Niet door mij overigens
En toen zei ze:quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Civilian het volgende:
Zo zit je bij de kapper en wordt er een medewerkster voor je neus ten huwelijk gevraagd.. Niet door mij overigens
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen zei ze:
"Sorry lieverd, maar ik kan het niet. Ik heb veel liever die jongen daar op de stoel..."
Toch?
Neequote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen zei ze:
"Sorry lieverd, maar ik kan het niet. Ik heb veel liever die jongen daar op de stoel..."
Toch?
Oehw, das wel lullig. Dat gebeurt echt iedereen! Behalve jou dus...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Needat soort dingen gebeuren niet echt in mijn leven
Ja! Flauw hequote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oehw, das wel lullig. Dat gebeurt echt iedereen! Behalve jou dus...
Kan bijna niet echt zijnquote:
sorry ik zie je gezicht niet dus ik weet niet of je vrouw of man bentquote:Op maandag 31 mei 2010 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
Erg hoor, er zou een boete moeten komen voor overmatig makeup gebruik of belasting geheft moeten worden (a la burka belasting..)
Dat was een stoer optreden. Viel er gisteren even in op tv, zo betrek je het publiek tenminste ook bij het optreden en niet alleen de eerste 5 rijenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik had er alleen maar willen zijn voor optreden van pinkgelukkig stukje op tv gezien
Hij vroeg haar? Wat ouderwetschquote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Civilian het volgende:
Dit bedrag maakt wat exclusievere vachtjes ook wel mogelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
Je krijgt een jas van poezevachtjes van de belastingdienst?
Wat Air zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je krijgt een jas van poezevachtjes van de belastingdienst?
Blijkbaar wel. Kunnen koken zegt echter niks over de eetbaarheid van het gerecht.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
eten klaar nu kijken of civ kan koken
Aangezien ze niet meer heeft gereageerd neem ik aan dat ze toch maar naar de snackbar op de hoek zijn gegaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Kunnen koken zegt echter niks over de eetbaarheid van het gerecht.
Meestal hakt een voedselvergiftiging er pas een aantal uren na de maaltijd inquote:
ik in december nog...... kut ah stoommaaltijd met kip....quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik twee keer in m'n leven een voedselvergiftiging gehad en die dingen zijn echt niet grappig
Bij mij duurde het wel een paar uur. Langzame stofwisselingquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik in december nog...... kut ah stoommaaltijd met kip....
btw als je acuut een voedselvergiftiging hebt is het binnen een half uur ofzo
Zonde hoor. Zoveel betere eettentjes bij haar in de buurt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
Aangezien ze niet meer heeft gereageerd neem ik aan dat ze toch maar naar de snackbar op de hoek zijn gegaan.
Die maaltijd kostte al genoeg geld, patat is een goedkope oplossing. Maar zonde is het zeker en best wel lief van KZ dat ze erover liegtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde hoor. Zoveel betere eettentjes bij haar in de buurt.
Ze is niet voor niks een pathologische leugenaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
Die maaltijd kostte al genoeg geld, patat is een goedkope oplossing. Maar zonde is het zeker en best wel lief van KZ dat ze erover liegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |