Is die foto net genomen toen ie uit de wasmachine kwam? Hij heeft nog van die rare ogenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
SYDNEY - Een Australische kat heeft een half uur durend wasje in een wasmachine inclusief centrifugeren overleefd.![]()
Dat meldden Australische media vrijdag.
[ afbeelding ]
Ook op 30C schoon![]()
De vier maanden oude Pers Kimba was ongezien in de machine gekropen.De eigenaresse zei tegen de Daily Telegraph blij te zijn dat ze een koude was had gedraaid. Toen ze de deur van het apparaat opende stak Kimba haar kop naar buiten. ‘Ik kon niet geloven dat ze het had overleefd’, aldus de vrouw uit Sydney.
De kat was na de wasbeurt in shock, onderkoeld en had last van ontstoken ogen,maar is inmiddels volledig hersteld.
![]()
http://www.telegraph.co.u(...)g-machine-cycle.html
ik zou eerder zeggen: provocateurs en verdienen negeerd te wordenquote:
daarbij zou ik ze bandje ietsje losser doen..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die foto net genomen toen ie uit de wasmachine kwam? Hij heeft nog van die rare ogen
bandje is gekrompen in de wasquote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
[..]
daarbij zou ik ze bandje ietsje losser doen..
Bij ons gaan ze altijd achterin de wasmachine zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:Toen de kat nog bij onze wasmachine kon checkte ik altijd voor de zekerheid.
Dus je weet dat ze daar altijd in gaan zitten maar checkt toch niet? Oh, okay.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze altijd achterin de wasmachine zitten.
In ieder geval is onze wasmachine nu kapot ( lekt water ) omdat er een kat inzat tijdens de was, na 24minuten eruit gehaald. ( toen we de kat begonnen te missen )
Dat was de eerste keer. Nu kruipt hij er nog steeds in maar checken we wel ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus je weet dat ze daar altijd in gaan zitten maar checkt toch niet? Oh, okay.
Dan hoef je mij niet tequote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer. Nu zit die er nog steeds in maar checken we wel ja.
Was inderdaad beetje verkeerde zin.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hoef je mij niet teen, jij zegt zelf dat ze er altijd inzitten.
. Oh well, cba.
Misschien wat netter iddquote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen: provocateurs en verdienen negeerd te worden
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef SolidasRock het volgende:
Bij mij is het nog niet gebeurd ook al word ik soms smorgens wakker met de wasmachine deurtje wagenwijd open. Als wij de wasgoed gaan doen pakken we meteen de wasmand erbij en sorteren het en zetten we het aan, onmogelijk dat de kat er dan ingaat.
Een pers, of lijkt dat nou zo ?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Even wat idiote reacties verwijderd.
De kat in de OP is inderdaad niet de bewuste kat
Dit wel:
[ afbeelding ]
Basket case... Kimba with her owner Margaret Rogers
Picture: Annika Enderborg Source: The Daily Telegraph
Je kunt toch zo zien dat dit niet de gewassen kat is. Ze hebben het over een pers, en dit is geen pers.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die foto net genomen toen ie uit de wasmachine kwam? Hij heeft nog van die rare ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |