quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Oh-oh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind het wel een keilieve TT
Oh god en ik zag het ook nog, maar ik zit te bellen, fixt je t ff please
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ahwwwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
En hoe ouder hoe gekker, want tegenwoordig doet Bink elke ochtend keihard 'WOEF!!!!' om zeven uur 's ochtends, om me dan vrolijk kwispelend aan te gaan zitten kijken in de slaapkamer van 'Kom! We motten d'r uit, gezellig doen!'. Het uitslapen is er wel vanaf, zeg maar
[ afbeelding ]
Ze ziet er uit als een krasse dame!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
En hoe ouder hoe gekker, want tegenwoordig doet Bink elke ochtend keihard 'WOEF!!!!' om zeven uur 's ochtends, om me dan vrolijk kwispelend aan te gaan zitten kijken in de slaapkamer van 'Kom! We motten d'r uit, gezellig doen!'. Het uitslapen is er wel vanaf, zeg maar
[ afbeelding ]
Maar Kelis is zooooooooo gaafquote:
Bink wordt ook een pietsie dovig heb ik het ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een krasse dame!
Wil je Othello een dagje te logeren hebben?
Die is nu bijna 16 en een beetje doof, dus toetert/blaft hij 10 x zo hard als vroeger, en dan vaak zomaar...de rest kijkt dan zo van WTF
ik hou van muse, maar dit nummer is afschuwelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Kelis is zooooooooo gaaf![]()
Muse is echt om te gillen ja![]()
Nog meer luv luv luv, volgens mij is de hele wereld Muse fan behalve ik
No prob! Ik heb ook wel eens zoiets dan ik daarna denk van 'Owwwwquote:
Oostindisch doof is dat hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink wordt ook een pietsie dovig heb ik het idee
Behalve als je een koekje uit een krakend zakje pakt
Om de verjaardag te vieren nog even mijn twee favo Bink pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt gillend weggelopen op Pinkpop es, toen Muse optrad, tis nog erger dan Radioheadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van muse, maar dit nummer is afschuwelijk![]()
en ze hebben het voor de![]()
twilight
![]()
film geschreven
![]()
![]()
hoe erg kan je een sell-out worden
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:
dames, heeft iemand van jullie de toptip hoe mn krullen blijven zitten vanaaf?
heb afgelopen 3 uur met krullers en spray in mn haren rond gelopen, zat echt gaaf, lak erover en nu zijn ze alsnog uitgezakt![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben echt napoleon's persoonlijke warmbloedige pootwarmer en slaapkussen![]()
[ afbeelding ]
feestjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, als ik al es iets aan mn haar doe dan is het juist ontkrullen
![]()
Tga je doen vanaaf dan?
Hé Yns! Alles goed in de nieuwe woning?quote:
Ow, dat smoeltje, dan smelt je toch!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan typ ik wel voor jequote:
ik vind ze op dit nieuwe nummer net Queenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van muse, maar dit nummer is afschuwelijk![]()
en ze hebben het voor de![]()
twilight
![]()
film geschreven
![]()
![]()
hoe erg kan je een sell-out worden
Hij blijft ook leuk, ons aller Nappie!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben echt napoleon's persoonlijke warmbloedige pootwarmer en slaapkussen![]()
[ afbeelding ]
Je mag mijn krullen wel hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
feestje
k zou t wel willen hoor, wat meer krul
Nee, Radiohead daarentegen heb ik alles van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:Queen is ook zo een hype die ik nooit begrepen heb
* Ynske checkt foboquote:
Ik vond Tom Yorke wel heel goed te pruimen op PJ Harvey dr Stories from the City , stories from the seaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, Radiohead daarentegen heb ik alles van.
yeps heerlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Yns! Alles goed in de nieuwe woning?
Aaah het Binkiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat koppetjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er puppy-jong uit voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem erg leukquote:
Ow arrgghhh niet zo irritant.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:ik moet donderdag een taaltoets nerderlands doen en met voldoende afsluiten, anders word ik niet toegelaten tot de opleiding
nouja, of matig mag ook dan bijspijkeren. Onvoldoende mag niet
nu ben ik weer eens zenuwachtig
MM moet me maar eens even bijspijkeren met de D en T's.
Qut, je leeft nogquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Qwea het volgende:ik moet donderdag een taaltoets nerderlands doen en met voldoende afsluiten, anders word ik niet toegelaten tot de opleiding
nouja, of matig mag ook dan bijspijkeren. Onvoldoende mag niet
nu ben ik weer eens zenuwachtig
MM moet me maar eens even bijspijkeren met de D en T's.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, ze moeten je wel hebben he vandaag
nu ook al radiohead op de radio
Dat bankje!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehm... Heb je er genoeg mousse van te voren in gedaan? Echt wel 2 handen vol zeg maar? Dat is altijd een tip van mijn kapster, dan blijft het gewoon 10x beter zitten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:
dames, heeft iemand van jullie de toptip hoe mn krullen blijven zitten vanaaf?
heb afgelopen 3 uur met krullers en spray in mn haren rond gelopen, zat echt gaaf, lak erover en nu zijn ze alsnog uitgezakt![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef nokwanda het volgende:
@Ynske, heb je er versteviging in gedaan voor het krullen?
Zo'n goedkope verstevigingslotion van het Kruidvat werkt vaak wel.
tuulk geile slet!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qut, je leeft nog![]()
![]()
Whehehehe Creep op de radio.
Dat vind ik tekstueel gezien dan wel weer een fijn liedje
mousse, das van dat plakspul toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat bankje!![]()
[..]
Ehm... Heb je er genoeg mousse van te voren in gedaan? Echt wel 2 handen vol zeg maar? Dat is altijd een tip van mijn kapster, dan blijft het gewoon 10x beter zitten.Maar wellicht is dit mosterd na de maaltijd voor je
Ik weet niet hoe je ze achteraf nog goed kan laten blijven zitten...
![]()
Weet ik t?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk geile slet!
Is pinkpop nou uitverkocht?
Tof he?quote:
Voor welke dag?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik t?
Ik kreeg een vrijkaartje aangeboden maar twas me de moeite nie
Waar heb je hem vandaan eigk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he?Ik kocht hem eerlijk gezegd echt alleen voor de 'leuk', omdat ik niet had verwacht dat Bink er nog echt op/in zou gaan liggen ook. Maar het is echt haar favo plek, elke dag
Ja, klopt. Wat je erin doet na het wassen en voor het föhnen of bewerken zoals krullen erin zettenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
mousse, das van dat plakspul toch?
k heb nog tot 5 uurde tijd
Okidokiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Qut, slinger je msn es aan wil je?
Ahw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he?Ik kocht hem eerlijk gezegd echt alleen voor de 'leuk', omdat ik niet had verwacht dat Bink er nog echt op/in zou gaan liggen ook. Maar het is echt haar favo plek, elke dag
volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuulk geile slet!
Is pinkpop nou uitverkocht?
hmmm... van de week dan nog maar eens uitproberen, en verzinnen wat dan nu met mn haren te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wat je erin doet na het wassen en voor het föhnen of bewerken zoals krullen erin zettenIs echt heel erg nodig, ook om je haar te beschermen maar ook om het in model te houden!
Sorry ik zat te tikken en iemand uit te kafferen per telefoonquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij niet
http://www.ticketmaster.nl/html/venue.htmI?l=NL&venue=MEGAL&sys=105&brand=nl_pinkpop2010
Alleen nog aan de deur dus danquote:Voor dit evenement is geen online verkoop meer mogelijk.
Er zijn geen tickets meer beschikbaar of het evenement vindt plaats binnen 9 dagen.
Indien het evenement binnen 9 dagen plaats vindt zijn er wellicht nog kaarten verkrijgbaar via onze verkooppunten of tot 2 dagen voor de evenementdatum via 0900-3001250 (45cpm). Vanzelfsprekend zolang de voorraad strekt.
aah ja, tis vanaaf al hequote:
Ja idd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmmm... van de week dan nog maar eens uitproberen, en verzinnen wat dan nu met mn haren te doen
zoutzakhangen, saai opsteken oid
Wij hebben ook een Dobeyquote:
Voor drie dagen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor welke dag?
Over 2,5 week ofzo defqonin Almere strand
lekker beuken daaro
zin in
Oh-oh heeft me net de D/T uitgelegdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry ik zat te tikken en iemand uit te kafferen per telefoon
Ging niet helemaal goed
Heb ook van die taaltoetsen moeten maken en daar moest je wel weer even die regeltjes voor onthouden maar heel bijzonder was het niet hoorNiet te druk maken dus maar even weer alles bijspijkeren
nu nog de echte voor ernaastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit voor geen ene meterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog de echte voor ernaast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dezelfde oh-oh die twee d/t spelfouten had gemaakt in deze TT?![]()
succes met je toets!
In het appeltjesgroen dan ook he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu nog de echte voor ernaast
[ afbeelding ]
Ja ga es wat doen man!quote:
quote:
Thanksquote:
Neehoor, bezig, boodschapjes enzo XDquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
Iedereen aan het middagdutje?Bijna weekend
Dus eigenlijk krijg je een gastroscopie? Via de mond?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Nou, in mn oren zitten 2 grote proppen oorsmeer, dus ik moet 1 drupje olijfolie per dag doen en dinsdag worden ze uitgespoten![]()
Gelukkig al een keer meegemaakt... Magoed.
En mn maag is nog steeds niet beter dus ze gaan een endoscopie doen, helaas.Mja. Misschien vinden ze dit keer wat.
Tuurlijk hoop ik van niet, maar maagzuur hebben zonder reden is echt NIET leuk gewoon.
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus eigenlijk krijg je een gastroscopie? Via de mond?
Neem een roesje. Zowel via de achterkant als via de voorkant is NIET tof. Bij de gastro was ik zo in paniek, niet normaal meer.
Haha ja kloptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:54 schreef Barbaaf het volgende:
Oeh, sterkte met je endoscopie. Oren uitspuiten stelt niks voor, de laatste keer dat het bij mij moest deden ze 't gelijk, 5 minuten met wat water in m'n oor naar de zustertjes zitten kijken en ppsssttt, schoon
Serieus? Damn, dan vind ik je echt een bikkel. Zonder grapje. Ik was echt helemaal van de kaart en had het gevoel dat ik ter plekke zou stikkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.
Heb het al eens gehad zonder roesje, was goed te doen hoor. Gewoon doorademen en accepteren dat je kwijlt en boert![]()
AhwKlote joh!
[..]
Haha ja kloptDat oren uitspuiten is raar, maar niet zo vervelend als een endoscopie.
Thanks!
Ja, en dat was nog ruim 5 jaar geleden ook, ik was een jaar of 17, 18 volgensmij. Die artsen en verpleegkundigen stonden ook wel een beetje paf, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Damn, dan vind ik je echt een bikkel. Zonder grapje. Ik was echt helemaal van de kaart en had het gevoel dat ik ter plekke zou stikken![]()
Hij kan nog humpen uit jeugdig enthousiasme of uit puberaal gedrag. Het zal alleen geen gevolgen meer hebben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef F_PT het volgende:
vraagje. we hebben een kat (man) van 9 maanden jong, 2 weken geleden gecastreerd.
we willen hem graag een vriendje geven.. wat is nu het beste? een kitten? vrouwtje of mannetje?
iemand nog andere tips? voor de eerste ontmoeting etc..
Wat heb je nou aan je kaak? Heb ik daar overheen gelezen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@enfermera sterkte met je onderzoek
@greys gefeliciteerd met Bink
Ik had een raar mailtje van de rabobank. Contact met de rabo opgenomen en idd een fake mail. Als je die dan toch stuurt zorg dan dat het correct Nederlands is.
Ik ben vandaag weer bij de kaakchirirg geweest en aangezien hij het niet helemaal vertrouwd mag ik onder het mes. Maar even zo geregeld dat dat in mijn vakantie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
we hebben er inmiddels al een gevonden, volgende week even langs om te bekijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij kan nog humpen uit jeugdig enthousiasme of uit puberaal gedrag. Het zal alleen geen gevolgen meer hebben.
Hij is zelf nog jong, dus zowel een poesje als een katertje kan. Als je een kleintje neemt dat tenminste 10 weken, maar liever nog 12 tot 16 weken oud is, is het ook weerbaar genoeg EN nog klein genoeg om door hem goed geadopteerd te worden.
Valt zo mee. Toen Bijoux 2 maanden was, was onze rooie Karel 6 maanden. Bijouxtje liep op straat en die heb ik toen maar opgenomen bij mijn andere kittens (dat waren er toen 3. Nu hebben we, inclusief die kittens van toen, 8 volwassen katten), die een paar maanden ouder waren. Dat is helemaal goed gegaan. Sterker nog; ze werden heel goede vrienden en zijn verder samen opgegroeid. En Kareltje is echt nog steeds een halve debiel, zo wild is die jongen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef F_PT het volgende:
[..]
we hebben er inmiddels al een gevonden, volgende week even langs om te bekijken.
is een vrouwtje van 8 weken jong. als we deze nemen laten we haar zeker nog een paar weken bij haar moeder.
maar ons katertje is nog steeds erg wild.. gaat ie dat kleintje dan niet aanvallen ofzo?
ah! Dat klinkt vervelend en een beetje eng.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt al een hele poos last van de rechterkant van mijn kaak. Laatst had mijn tandarts een uitgebreide overzichtsfoto gemaakt. En die zag een witte vlek wat hij niet kon verklaren. Door gestuurd naar de kaakchirurg die voelde iets maar wist ook niet wat en aan de hand van de foto wist hij het ook niet. Een algehele scan van mijn kaak moeten maken. Vandaag de uitslag en er zit een gezwel waarschijnlijk wel goedaardig het zit er al een poos. Maar hoe en wat weet hij niet dus het mag eruit.
mbt spoiler![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
I am uploading as we speak my dearquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is a fat baby funky?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Zijn er nog liefhebbers voor een Hans update met bewegende beelden???
Ze komen er aan hoor , hij zit nu weer in mn plant op de vensterbank binnen, hij heeft daar en heel fijn nestje gevonden geloof ikquote:
Oh, jeetje! Wat spannend! Maar wel fijn dat er een beetje schot in de zaak zit zeg maar, en dat er snel wat aan gedaan wordt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt al een hele poos last van de rechterkant van mijn kaak. Laatst had mijn tandarts een uitgebreide overzichtsfoto gemaakt. En die zag een witte vlek wat hij niet kon verklaren. Door gestuurd naar de kaakchirurg die voelde iets maar wist ook niet wat en aan de hand van de foto wist hij het ook niet. Een algehele scan van mijn kaak moeten maken. Vandaag de uitslag en er zit een gezwel waarschijnlijk wel goedaardig het zit er al een poos. Maar hoe en wat weet hij niet dus het mag eruit.
mbt spoiler![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
nappie is tam uit z'n ei gekropen joh, die vond en vind alles best
alleen is hij tegenwoordig wat kieskeuriger over wanneer je hem aait, soms wil hij niet
Filmpje 1, samen op t balkon, je kan hier goed zien dat ze elkaar helemaal flex vindenquote:
Ah ok, dus ook 's nachts en zo zit ie gewoon waar ie wil zitten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
rond een uurtje of half elf meestal gaat hij in zijn boom zitten, soms in zijn kooitje
we zetten hem er eigenlijk nooit in, hij vliegt altijd vrij. Meestal begint hij al met dutten op een takje in zijn boom, en gaat hij protesteren als je er langs loopt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
rond een uurtje of half elf meestal gaat hij in zijn boom zitten, soms in zijn kooitje
we zetten hem er eigenlijk nooit in, hij vliegt altijd vrij. Meestal begint hij al met dutten op een takje in zijn boom, en gaat hij protesteren als je er langs loopt
Hij laadt hem nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Filmpje nr 3, waar Sjonnie en Hans echt samen spelen!
Bekijk deze YouTube-video
En op t eind gaat Hans zelf naar binnen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Filmpje 2, hier had ik een handje kippenvoer voor hem gestrooid en zijn speeltjes voor het eerst es neergelegd , in het begin scharrelt ie zo wat rond, op het eind gaat ie echt ff spelen!
Bekijk deze YouTube-video
net klonken de hondjes op de achtergrond als aapjesquote:
Oh hier welquote:
Nee, maar ik zag het ook vandaag, das iets nieuws, PunkHansjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Hij heeft een kuifje. Doe je gel in zijn kopveertjes?
Ja en al vanaf dag 1, die vogel kent geen angst , en de honden vinden t ook wel best.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
Hij is wel lekker bezig steeds hé en het is wel heel frappant dat het zo goed gaat samen
Neeee hebben ze weer wat nieuws?quote:
Als Sjon heftig aan komt gaat zijn mondje open hihiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en al vanaf dag 1, die vogel kent geen angst , en de honden vinden t ook wel best.
Sjon speelt met Hans echt zachtjes vergeleken met hoe ie Kees Bil Chico en Karel bespringt hoor
Nee das de ouwequote:
Ja maar bij t eerste filmpje kun je goed zien dat ie vooral zn bakkes open doet om eten te vragen aan de honden, die luie vogelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als Sjon heftig aan komt gaat zijn mondje open hihi
Ja zat echt van huh wil hij nou eten of probeert hij zich te verdedigenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar bij t eerste filmpje kun je goed zien dat ie vooral zn bakkes open doet om eten te vragen aan de honden, die luie vogel
Oh kende alleen sjiek is mich datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das de ouwe![]()
Hij had hier al heel veel hits voor ie met dat Sjiek is mich dat aan kwam.
Maar ik heb de vogel in zn hok gezet en de balkondeur dicht gedaan, dus ik hoor m nu amper nog
's nachts vliegen ze niet, dan zien ze nietsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, dus ook 's nachts en zo zit ie gewoon waar ie wil zitten?
Das met Hans niet echt haalbaar natuurlijk, zoveel als die schijt en die kan met gemak van alles slopen als ie wil natuurlijk![]()
Als t echt een blijvertje is koop ik straks wel zo een hele grote papegaaienkooi voor hem voor in de winter , dat ie wat meer binnen kan zijn. En dan een groot hoog hok buiten
Ben blij!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ramen dicht en voor ventilatie af en toe de balkondeur open met de hor dicht.
en 's ochtends spookt hij inderdaad wat uit. De deuren bij mijn moeder staan meestal wel open binnen, en als hij zich verveelt 's ochtends vliegt hij zo de slaapkamer van mijn moeder binnen, en komt hij op haar dekbed/gezicht/nachtkastje zitten. Soms gezellig kwebbelen, soms vervelend aandacht vragen op d'r hoofd
Héhé, wat denk je dat ik net gekeken heb!.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:56 schreef oh-oh het volgende:Klinkt als een geslaagde avond.
Nu kun je m nog afsluiten met wat puike Hans filmpjes
Nou, hij had nog heul niks van een staart toen ik m kreeg, dus tis al heel wat nu hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Héhé, wat denk je dat ik net gekeken heb!.
So cute.....dat staartje zonder lange staartveren nog!
Ik zie het zelf niet, maar ik ga m toch es wegen ieg.quote:
Zwab of Oh-Oh, hoe heet die cocosshampoo van de Tuinen ook alweer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:07 schreef oh-oh het volgende:Ik vond net nog een kwart fles cocosbadschuim van Yves Rocher in mn badkamerkastje, helemaal in bad gepleurd, ik hoop dat ik zo nog met mn neus boven t schuim uit kom, anders leest het zo lastig he
![]()
Als de Pfaffs afgelopen zijn duik ik nog ff een uurtje of langer in bed met Murakami
Inectoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwab of Oh-Oh, hoe heet die cocosshampoo van de Tuinen ook alweer?
OK, ik ben toe aan nieuw merk, merk ik aan m'n haar!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef oh-oh het volgende:
En niet alleen de shampoo, ook de conditioner en de leave in conditioner, en de glossy shit en zo is super.
Maar tis niet van de Tuinen eigen merk he, ze verkopen het ook bij V&D en bij Trekpleister zelfs geloof ik
Ik gebruik shampoo van Lush ( curly wurly of de cocosshampoo in blok vorm ) en dan de conditioner van Inecto, en als het echt pluis is pleur ik dr van die glossy meuk inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:31 schreef Strega het volgende:
[..]
OK, ik ben toe aan nieuw merk, merk ik aan m'n haar!
Sleep well!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gebruik shampoo van Lush ( curly wurly of de cocosshampoo in blok vorm ) en dan de conditioner van Inecto, en als het echt pluis is pleur ik dr van die glossy meuk in![]()
Nou, ik ga wandelen en in bad
dat hebben we niet gered(DAMN YOU ESF!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even doorrekenen, 100 topics per maand, dus 500 in vijf maanden. Graag topic #1000 openen op 29 mei 2010 ter ere van onze trouwdag. Gaat dat lukken denken jullie?![]()
Zelfs bij het Kruidvatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef oh-oh het volgende:
En niet alleen de shampoo, ook de conditioner en de leave in conditioner, en de glossy shit en zo is super.
Maar tis niet van de Tuinen eigen merk he, ze verkopen het ook bij V&D en bij Trekpleister zelfs geloof ik
Oeh nice! Zou ook wel willen maar heb dus nooit zin in dat gedoe met auto kwijtraken enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen lekker even naar de markt
maar als je em niet kan vinden ben je em wel kwijt, waar hij uiteindelijk ook blijkt te liggen maakt niet uitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd Pagan & Stregaaaaa
![]()
Hoe die ooit onder t kleedje onder de laptop terecht gekomen is is me een raadsel, maar dat rotding was dus heul niet kwijt![]()
Dat wel, ja. Maar een stuk buiten het centrum parkeren en met de metro of zo is ook te doen. Wij kunnenhier ook zo met de trein.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh nice! Zou ook wel willen maar heb dus nooit zin in dat gedoe met auto kwijtraken enzo
True, hij was wel kwijt idd, maar hijs weer gevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
hoi
[..]
maar als je em niet kan vinden ben je em wel kwijt, waar hij uiteindelijk ook blijkt te liggen maakt niet uit![]()
doei
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
overigens...
[..]
dat hebben we niet gered(DAMN YOU ESF!!!!!!!!!), maar toch gefeliciteerd
Merci!!!quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, vandaag is DE dag van Pega en Stregan![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd en een heel fijne dag. Hoop dat jullie pas laat bijlezen omdat jullie leuke dingen aan het doen zijn samen.
ik had 'em met een linkje in m'n agenda op de laptop gezetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat je hem onthouden hebt, je bent vast een geheelonthouder.
![]()
[..]
Merci!!!![]()
[..]
Jeetje, dat is handig zeg!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had 'em met een linkje in m'n agenda op de laptop gezet
alles geautomatiseerd hier, en als ik straks m'n htc legend heb met android, synchroniseert die ook met allesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, dat is handig zeg!
Ik heb geen agenda op mn pc, maar t zou geen overbodige luxe zijn.
Ik heb natuurlijk wel mn Murakami agenda
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, de sexah bitch Bink dankt jou en de clan van harte voor je kaart!![]()
is Bink alweer bekomen van de biefstuk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
"Bink lekker dink". Nou, die loopt heul de dag naast haar schoenen hoor, vandaag!
Echt heel leuk!
Ja, het zijn echt alleseters hé!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Hans heeft vanochtend al 80 gram kattenvoer op ( runderhart ), een flinke ladig meloen, en net heb ik m rauwe runderlappen gevoerd, van t goulashvlees.
Tis een wandelende kliko
Zo, volgens mij ben jij sacherijnigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
TRALALALALALALALALAAAAAAA LALALALALALALALAAAAAALA
Ja, dat was over zodra we thuis waren, heel apartquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Strega het volgende:
[..]
is Bink alweer bekomen van de biefstuk?
grrrrrrquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo, volgens mij ben jij sacherijnig
Die tic van mooie boekjes heb ik ook. Dat deed ik altijd voor mijn werk. En aangezien ik een redelijk goed geheugen heb als ik eenmaal iets heb opgeschreven, kon ik het dan ook altijd weer terughalen uit die boekjes, en dat bleek nogal eens nodigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef Strega het volgende:
[quote]Op zaterdag 29 mei 2010 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh cool!
* doet maar net of ze nog snapt waar t over gaat *
Ik vind mooie boekjes om dingen in op te schrijven altijd veel te fijn, net als m'n agenda. Dat is dan aan het eind van het jaar een soort dagboek.
Nog bedankt voor alle felicitaties!![]()
Pagan vond het heul niet leuk dat ik vanmorgen zo'n mooie optocht met luid Gronings lawaai en piratenliederen voor hem had geregeld.![]()
Als jij een laptop voor me hebt zorg ik wel dat er een klok in verschijntquote:
aan de kant, de ict meneer komt even een screensaver installeren...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als jij een laptop voor me hebt zorg ik wel dat er een klok in verschijnt
WOW! Had ik nog niet aan gedachtquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de kant, de ict meneer komt even een screensaver installeren...
Maandkalenders zijn optioneelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de kant, de ict meneer komt even een screensaver installeren...
WTFquote:
Dank je!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
p+s gefeliciteerd met jullie trouwdag
Daarvoor moet ik module vrouw-1.1 implementeren. Buggy, maar " by design " zeggen zequote:
Of je neemt 'm gewoon mee als je gaat wandelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi!...
Voortaan mag ie echt nog ff alleen maar los als ik dr bij ben
Wel uitkijken hoor, zodra je van vriendin 3.1 upgrade naar vrouw 1.1 kun je nooit meer downgraden zonder een heftige crash te riskeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik module vrouw-1.1 implementeren. Buggy, maar " by design " zeggen ze![]()
Bandbreedte upgraden als die nog niet up-to-date isquote:
Oh ja, k neem aan dat ze nu wel allemaal kijken iddquote:
GMTAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader zat esf te kijken en vond het goede muzek
*schaalt ouderlijk respect-o-meter significant omlaag*
pinkpop staat nu gelukkig aan, moke
Vanmorgen op de radio was Annemieke het bandje van dr neukertje wel erg ongegeneerd aan het pluggenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
heb moke ooit nog live gezien, zijn goed live
Aaaah maar ook een beetje auwaquote:
Motorhead op Pinkpop?quote:
de helft van het publeik heeft van die goedkope zonnebrillen op, alsof ze het niet in 3d kunnen zien zonderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor t ook liever dan Borsato, Jurk, Kane, Direct, Caro Emerald etc etc
![]()
Maar Anouk en Ilse vind ik bv wel heel goed.
John Mayer vond ik ook niks aan trouwens.
3FM heeft wel een toffe keet zeg![]()
Hans zn bad ass jaquote:
Kill!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens weer een hele berg fotos aan het uppen, waarvan dit een van de leukere is:
[ afbeelding ]
nee, zit sinds lange tijd weer op skype te chatten emt een vriend van mequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, je zit toch niet te ESFfen hea![]()
Huuuuuuu Caro de stomme zangeres
oh haiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens weer een hele berg fotos aan het uppen, waarvan dit een van de leukere is:
[ afbeelding ]
Ow, maar je liefje wil ook wat aandacht deze zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, zit sinds lange tijd weer op skype te chatten emt een vriend van me
ze heeft handschoentjes aannnnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, je zit toch niet te ESFfen hea![]()
Huuuuuuu Caro de stomme zangeres
quote:
Godzijdank maar 1 kort liedjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze heeft handschoentjes aannnn [ afbeelding ]
Kill!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Ah dit vond ik ook wel een juweeltje:
[ afbeelding ]
Kom op daar konden die geluidsmensen heul niks aan doen, vooral niet tegen dat einde,daar had iemand met een geweer alleen een beter optreden van kunnen makenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
zeg die biffy () zuigt een beetje
![]()
en volgens mij hebben we in nederland ongeveer 0,23 fantsoenlijke geluidsmensen, en die staat niet op pinkpop blijkbaar
Oh en geloof het of niet, het kind heeft heus nog wel een andere outfit dan alleen dezequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kill!
Attack!
Kill!
Attack!
Kill!
.
.
.
echt wel
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom op daar konden die geluidsmensen heul niks aan doen, vooral niet tegen dat einde,daar had iemand met een geweer alleen een beter optreden van kunnen maken
Kasabian is ook niet mijn ding maar ze zijn wel goed in hun genre.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar ik vind eigenlijk van alle bands die voorbij komen het geluid een beetje flets
alsof iemand de microfoon per ongeluk in z'n broekzak heeft laten zitten
*knutselknutselknutsel*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Ah dit vond ik ook wel een juweeltje:
[ afbeelding ]
OMG OMG trouw met me, je bent echt geweldigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*knutselknutselknutsel*
[ afbeelding ]
Ik hou echt van jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |