Ik hoop het niet, ik hoop dat er een 3 jaars ban op staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Fapperdefap het volgende:
Antiklachten zijn weer toegestaan, begrijp ik uit de huidige topics? Heb ik iets gemist?
Ach stel je niet zo aan, naast al dat geklaag in KLB is een bijpassende antiklacht toch gewoon leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik hoop dat er een 3 jaars ban op staat.Schijt irritant.
Zou je niet weg gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan, naast al dat geklaag in KLB is een bijpassende antiklacht toch gewoon leuk
Jammer voor je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:02 schreef Fortitude het volgende:
o.us
Te snel gesloten, ik kon mijn bagger niet posten.
Nee het is klaagbaak, niet supertof kijk wat ik mee heb gemaakt en het is leuk baak. leer lezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach stel je niet zo aan, naast al dat geklaag in KLB is een bijpassende antiklacht toch gewoon leuk
Dat heb je altijd als er een nieuwe KLB mod komt.. ik denk dat het wel wat zal gaan minderen na een tijdje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Kunnen al die naamtopics van o.us niet worden verwijderd en/of kan er geen ban staan om een topic over o.us te open? Echt tyfus irritant.
Bezig achterin, maak je niet dik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Kunnen al die naamtopics van o.us niet worden verwijderd en/of kan er geen ban staan om een topic over o.us te open? Echt tyfus irritant.
Boohoo, het zit diep hequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Anders jij wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat heb je zeker altijd al eens willen zeggen?
Je moet juist streng blijven, anders komt het volk in opstand. De harde hand van o.us is precies wat we nodig hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef henrydg het volgende:
o.us ik vond je een geweldige KLB'er maar nu je moderator bent....
Al dat gekopieerde sarcasme, die strengheid, de mod-heid.![]()
![]()
Dat wou ik 'ff kwijt.
o.us, kun je niet wat aardiger zijn als mod?
mar maar maar moet ik een PM naar Danny sturen of Yvonne pijpen ?quote:
Ja maar, het komt zo plotseling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet juist streng blijven, anders komt het volk in opstand. De harde hand van o.us is precies wat we nodig hebben.
Gisteren kwam je ook heel plotseling mijn topic naar de tyfus helpen maar goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja maar, het komt zo plotseling.![]()
Ik wil ook mod zijn![]()
je ASUS-topic ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Gisteren kwam je ook heel plotseling mijn topic naar de tyfus helpen maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |