Kusje d'rop?quote:
En ik moet nog zooooooveeeeeeel doen van te voren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik moet nog zooooooveeeeeeel doen van te voren.
Mijn mrs haalt nu een zak chips voor mij
VretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ben je een vrouw?quote:
En dat is dan mod van ESFquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterenavond dacht ik echt "blegh! Ik ga echt niet heel de avond kijken..."
quote:
quote:
Oeeeeeehquote:
Denemarken, die Sting en nog een paar andere erin verwerkte cover?quote:
Wie denk jij dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denemarken, die Sting en nog een paar andere erin verwerkte cover?
Turkije vind ik helemaal niksquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:34 schreef Ayca het volgende:
Turkije!![]()
Alhoewel ik niet denk dat ze zullen winnen
Yep, heeft wel wat van Abba weg. Typisch songfestival liedje en ligt ook lekker in het gehoor. Ik denk dat ie hoge ogen gaat gooien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denemarken, die Sting en nog een paar andere erin verwerkte cover?
quote:
Neeee.. het gaat het nu niet om wat er scoort, maar om wat jou favoriet isquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij had het over favoriet voor zichzelf
Ik heb geen idee wat scoort, kunnen er zoveel zijn, ik laat me "verrassen"
Daar hoef je echt niet rouwig om te zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Of is 'feest' het gangbare synoniem voor menstruatie?
'Ik vreet zoveel chocolade als het feest is' als in; 'ik stop me vol met chocolade als ik ongesteld bent'.
Dan is het bij mij nooit feest
Israel denk ik niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens Cornald Maas op twitter staat zelfs :
En de voornaamste kanshebbers: israel, armenie, roemenie, azerbeijan, en vlak ook griekenland en wk-lied frankrijk niet uit. En belgie...
Oef, er was storing denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeee.. het gaat het nu niet om wat er scoort, maar om wat jou favoriet is
quote:
quote:
Sieneke mag heel trots zijn hoe goed ze het gedaan heeft en ook om daar te hebben gestaan.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sieneke mag heel trots zijn hoe goed ze het gedaan heeft en ook om daar te hebben gestaan.![]()
*meldt*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Donderdag had ik een zak rood-wit-blauwe M&Ms die bij aanvang van de halve finale al op was.
*Burp*
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eensch. was ook een van de weinige die niet vals zong, zongen wel meer dan 5 vals 2e halve finale.
en ik kan er nog steeds niet bij dat die duistere heks door is![]()
Zie je... je kan het welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oef, er was storing denk ik![]()
[..]
[..]
Griekenland - Opa is mijn favo
Jaquote:
Ik zit nog vol van mijn megabord pasta. *burp*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*meldt*
4 gesuikerde lentedonuts van de Appie op en wel, voor het ESF begonnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |