Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom zou je geld op je paypalrekening zetten?
Je kan het ook gewoon op 0 laten staan en als je dan een betaling doet, wordt het afgeschreven van je bankrekening of creditcard
volgens mij snap jij niet helemaal hoe paypal werktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kan
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij snap jij niet helemaal hoe paypal werkt
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.
Niet als je het niet hebt gekoppeld met je bankrekening...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef mikieu het volgende:
Dan kan je toch gewoon klikklakklik doen zonder daar geld op te zetten
Nee, je kan jouw bankrekening aan Paypal koppelen zodat je niet geld hoeft over te maken naar Paypal. Dit scheelt dus tijd en wordt het direct van jouw rekening afgehaald.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.
Daarom een rekening of creditcard koppelen. Als jij dan iets met paypal betaalt en je paypalsaldo is onvoldoende (of zelfs 0), dan wordt het geld direct afgeschreven van je echte bankrekening of creditcard en direct doorgestuurd naar de paypal-ontvanger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kan
Daar is mij dus niks van bekend. Kennis van me heeft `t me totaal anders uitgelegd en me ermee geholpen want hij doet het altijd op deze manier. Ik heb het ook nog nooit eerder gebruikt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypal
Huh...? Is dit nieuw? Nog nooooit problemen gehad met PayPal...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Het juiste antwoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Mirjam het volgende:
of je koppelt gewoon je rekening aan paypal, dan heb je dit gezeik niet
Drie (of vier?) jaar geleden was dat idd de enige manier. Maar je kunt al een tijdje koppelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Daar is mij dus niks van bekend. Kennis van me heeft `t me totaal anders uitgelegd en me ermee geholpen want hij doet het altijd op deze manier. Ik heb het ook nog nooit eerder gebruikt.
Je bedoelt dat Paypal aan een creditcard of andere bankcard gekoppeld kan worden. Weet niet of een standaarde Nederlandse bankrekening aan die definitie per se voldoet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niet elke verkoper accepteert die echeque. En moet je inderdaad geld op je rekening van paypal hebben staan , maar dit komt bijna nooit voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou graag weten wat de TS probeert te kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Niet elke verkoper accepteert die echeque. En moet je inderdaad geld op je rekening van paypal hebben staan , maar dit komt bijna nooit voor.
Je koppelt de rekening aan je bankrekening, niet aan je bankpas. Ook zonder internetbankieren kan het. Na het koppelen krijg je een "verificatie" gestort, twee hele kleine bedragen (die zijn random). Als je die overtypt van je internetbankieren/afschriften, kun je vanaf dat moment met je bankrekening betalen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:29 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Paypal aan een creditcard of andere bankcard gekoppeld kan worden. Weet niet of een standaarde Nederlandse bankrekening aan die definitie per se voldoet.
Het is een bekend probleem dat je die melding krijgt als je een keer rood hebt gestaan (dat wil zeggen, je hebt iets gekocht via PayPal, maar PayPal slaagde er niet in het van je bank af te schrijven om dat je bijv. niet genoeg er op had staan).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Niet elke verkoper accepteert die echeque. En moet je inderdaad geld op je rekening van paypal hebben staan , maar dit komt bijna nooit voor.
Ok in dat geval zal het wel anders zijn in Nederland. Want hier is de bankpas gewoon de bankrekening. Maakt het simpeler. Wij gebruiken dus maar 1 kaart ook wanneer we naar de automaat gaan. En je hoeft me niet verder te vertellen over Paypal, ik gebruik hem namelijk al jarenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je koppelt de rekening aan je bankrekening, niet aan je bankpas. Ook zonder internetbankieren kan het. Na het koppelen krijg je een "verificatie" gestort, twee hele kleine bedragen (die zijn random). Als je die overtypt van je internetbankieren/afschriften, kun je vanaf dat moment met je bankrekening betalen.
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:24 schreef SuusOetMaiden het volgende:
`t stond er net opmeteen overgemaakt naar degene waar het naartoe moet. iemand enig idee hoe lang dat duurt van het ene paypal account naar het andere?
tussen de 3 tot 5 dagen, voor ons hier in de VS anyway. Internationale transfers duren altijd langer.quote:
Ja klopt maar als diegene aan de andere kant bijvoorbeeld het geld op wil nemen, dan is het niet meteen klaar. Als diegene dus naar eigen bankrekening wil sturen kan het een tijdje durenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Een paypal naar paypal overschrijving is direct
met ebay kan je niet betalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:23 schreef clowntje69 het volgende:
elke klacht tegenover paypal is terecht!!!
En ja ik gebruik het nog steeds, lang leve ebay
Heb jij nooit de school afgemaakt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:32 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Woon je in een grot ofzo?
Paypal is het enige algemeen geaccepteerde betaalmiddel voor ebay.
Dat is niet aan jou te bepalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem als TS...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef clowntje69 het volgende:
inloggen>> mijn rekening>>opnemen>>bankinfo invullen.
Daarna krijg je twee kleine bedragen op je rekening die je aan paypal moet doorgeven.
Voordeel:
- geld overschrijven gaat makkelijk i.t.t. tot het handmatig overmaken voor die tijd.
Nadeel:
- Als je account door een phisher is gehackt wees er dan als de kippen bij want ze kunnen direct geld van je bankrekening af trekken.
Als ik heel eerlijk ben... dan ben je gewoon onvoorzichtig geweest. En is het toch ook een beetje je eigen schuld (in tegenstelling tot een skimapparaat is het namelijk makkelijk om een phishingpagina te herkennen)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:39 schreef clowntje69 het volgende:
- Als je account door een phisher is gehackt wees er dan als de kippen bij want ze kunnen direct geld van je bankrekening af trekken.
Aangezien PayPal een officiële Europese bank is, lijkt me dit geen enkel probleem meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Lekker zeg, een machtiging afgeven aan PayPal. Waarom leg je je pinpas niet meteen op straat met de pincode erop geschreven?
Kijk al heb ik wel genoeg geld op mijn rekening krijg ik toch ook vaak die vervelende berichtjes, daarom doe ik lekker andersom. Als ik niet voldoende in mijn rekening heb ga ik hem toch ook overal gebruiken, en laat hem een tijdje in het negatief zitten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:16 schreef Pascallio het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem als TS...
ik heb deze stappen gedaan, maar als ik muziek online wil kopen, dan zegt paypal van 'je hebt geen geld op je rekening'
Paypal is niet een Europese bank maar een Amerikaanse bedrijf. Heb eens de feiten correct.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef FF het volgende:
[..]
Aangezien PayPal een officiële Europese bank is, lijkt me dit geen enkel probleem meer.
Als je machtigingen aan bedrijven geeft kan je bijna 'veiliger' een machtiging aan een bank geven als je daar klant bent.
Waarschijnlijk bedoelde hij dit:quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Paypal is niet een Europese bank maar een Amerikaanse bedrijf. Heb eens de feiten correct.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |