Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom zou je geld op je paypalrekening zetten?
Je kan het ook gewoon op 0 laten staan en als je dan een betaling doet, wordt het afgeschreven van je bankrekening of creditcard
volgens mij snap jij niet helemaal hoe paypal werktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kan
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij snap jij niet helemaal hoe paypal werkt
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.
Niet als je het niet hebt gekoppeld met je bankrekening...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef mikieu het volgende:
Dan kan je toch gewoon klikklakklik doen zonder daar geld op te zetten
Nee, je kan jouw bankrekening aan Paypal koppelen zodat je niet geld hoeft over te maken naar Paypal. Dit scheelt dus tijd en wordt het direct van jouw rekening afgehaald.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik moet dus iets betalen wat alleen via paypal kan. Dan moet er geld op die rekening staan wat ik eerst moet laten afboeken van mijn prive rekening. Zodra het op paypal staat moet ik het overmaken via het mail adres van de gebruiker waar het naartoe moet. Zo is het mij uitgelegd.
Daarom een rekening of creditcard koppelen. Als jij dan iets met paypal betaalt en je paypalsaldo is onvoldoende (of zelfs 0), dan wordt het geld direct afgeschreven van je echte bankrekening of creditcard en direct doorgestuurd naar de paypal-ontvanger.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Omdat ik iets moet betalen wat alleen via paypal kan
Daar is mij dus niks van bekend. Kennis van me heeft `t me totaal anders uitgelegd en me ermee geholpen want hij doet het altijd op deze manier. Ik heb het ook nog nooit eerder gebruikt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypal
Huh...? Is dit nieuw? Nog nooooit problemen gehad met PayPal...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Het juiste antwoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan zijn ze vergeten te melden dat je ook gewoon je paypal aan je rekening kunt koppelen,w aardoor je niks hoeft over te maken, maar dat het meteen van je rekening afgehaald wordt door paypal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:47 schreef Mirjam het volgende:
of je koppelt gewoon je rekening aan paypal, dan heb je dit gezeik niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |