Die staat daar gelukkig nietquote:
Vaak doen die dingen het niet eens, heb wel vaker 'net' rood gepakt + flitspaal en nooit iets binnen gekregen.quote:
Ongevallen. Eekhoorns. Sukkels op de weg. Plotselinge wegwerkzaamheden. Eva Jinek die naakt de weg oversteekt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor spannende externe factoren heb je dan allemaal waar je geen rekening mee kan houden?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ongevallen. Eekhoorns. Sukkels op de weg. Plotselinge wegwerkzaamheden. Eva Jinek die naakt de weg oversteekt.
Eva Jinek die naakt de weg oversteekt is niet om te lachen!quote:
Die moet je bloedserieus nemen.. En diepquote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Eva Jinek die naakt de weg oversteekt is niet om te lachen!
Heil nietquote:
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:48 schreef EINZ het volgende:
[..]
Heil nietIk weiger om in de buurt van Rotterdam enzo te komen.
Dan moet ik weer allemaal handtekeningen uitdelen enzo
Om nog maar te zwijgen van de slettencontrole aan de grens he Lady?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werk
De groeten aan de restquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en de inentingen halen, vergunning om terug limburg in te mogen, 2 weken quarantaine... veel te veel werk
Heerlijk rustig optrekken en dan genieten van hoe de mensen zich achter mij irriterenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh ja, booskijken indien iemand niet snel genoeg optrekt bij een verkeerslicht en hem/haar bij het inhalen dan een verwensing naar zijn hoofd slingeren met een obsceen handgebaar. Daar maak ik mij ook wel eens schuldig aan.
EYquote:
Ik heb een speciaal pasjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:08 schreef EINZ het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de slettencontrole aan de grens he Lady?
Koeskoesquote:
Weet ie wel hoorquote:
Heb ik daar niet nodig, daar is iedere vrouw toch een slet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Een slettenpasje? Daarmee ben je welkom bij ons in 010 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dan kom ik lekker alleen proevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:32 schreef Pheno het volgende:
Sushi? Ik weet niet welke meet dat wordt, maar een KSC zie ik niet meer gebeuren met mij erbijUberhaupt niet, maar dat is wat anders
* mstr kijkt naar zijn bekeuring...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik doe over het algemeen alles wat de doorstroming van het verkeer ten goede komt.
De overheid meent daar echter bekeuringen tegenover te stellen, de doorstroombelasting...
Tja, en als de verkeersveiligheid er nou op vooruit ging..Ik hoop dat de VVD er wat aan doet. Kleine overtredingen; kleine boetes, grote overtredingen; grote boetes. En in de bebouwde kom mogen de boetes wel hoger zijn dan buiten de bebouwde kom. Maar kom op zeg, 25 euro omdat je een paar kilometer te hard rijdt op een lege provinciale weg of snelweg... compleet doorgedraaid die overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |