Nee sorry :p In de buurt van Groningen of in het weekend Meppel zou het handigste zijn :pquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Cothen het volgende:
Volgnsmij heb ik in de berging nog wel een stofzuiger liggen, die je zo mag hebben.
kom je wel eens in de buurt van Gouda/Utrecht?
Ja ik weet niet of ze er zo blij mee zijn als ik daar iets weghaal. Het is namelijk het enige product met waarde (koper) en ze snijden die kabels meestal af en die gaan in een aparte bak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Wokkel het volgende:
Al gekeken bij het plaatselijke afval wegbrengpunt?
Ja maar dat kost geldquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef Marco001 het volgende:
koop bij de lokale kringloop gewoon een gare stofzuiger van 5 euro ofzo..
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die kringloopwinkels worden steeds duurder.
Misschien wel een idee, maar dan moet ik nog kabel kopen (geloof ik) en het is in het kader van recycling natuurlijk meer verantwoord als ik er iets mee doe ipv dat het in de grond gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:48 schreef Wasmachinemann het volgende:
Even naar de onderdelenwinkel karren en een snoeroprolmechanisme voor een random stofzuiger halen? Kosten: Nog niet eens een 10tje.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef Marco001 het volgende:
koop bij de lokale kringloop gewoon een gare stofzuiger van 5 euro ofzo..
heb je dat over? Woon je in (de buurt van) groningenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef J0uk3 het volgende:
Ik heb hier zon oprol ding met kabel van een stofzuiger maar die heb ik hier
Wat voor mechaniekje zit erachter? Met knop of met pull (dat je zo even uittrekt en dat hij dan weer terug gaat) en hoe lang is de snoer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik heb er 1 voor je. Op te halen in de buurt van Helper Brink (Groningen dus).
en na dat hij antwoord heeft gegeven zeker zeggen dan je de ander nodig hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat voor mechaniekje zit erachter? Met knop of met pull (dat je zo even uittrekt en dat hij dan weer terug gaat) en hoe lang is de snoer?
Heb allebei nog wel nodig maar dan kan ik even inventariseren of ik die wil of niet :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
en na dat hij antwoord heeft gegeven zeker zeggen dan je de ander nodig hebt
handiger om dat in je op te zetten
Heb vandaag al een opgehaald maar daarvan werkt het oprolmechanisme niet goed :/ Dus heb nog 1 nodig. Het is niet zo moeilijk hoor, heb al 2 reacties ondertussen en hier dus 1.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef Inlognaam het volgende:
Kringloop is makkelijker en sneller dan wachten en moeten reizen om er een gratis op te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |