Nee het is een complot, dat vermeldt het bericht toch!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Als er DNA en vingerafdrukken zijn gevonden, zou je je dan niet eens als vader achter je oor krabben en denken van: het zou dan wel eens zo kunnen zijn?
Helaas genoeg ouders die hun kroost tot in den treure blijven verdedigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik snap best dat ouders denken 'mijn kind doet dat niet', maar alles wijst erop dat het wel zo is... Hoe groot kan die plaat voor je kop zijn, als vader?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Hoax! Die vrouw vroeg erom, zeker weten, met haar uitdagende kledij!
Er is godverdomme keihard bewijs man, wat loop je nou te emmeren? DNA, bloed...moslim of niet, dit jochie is gewoon zwaar psychisch gestoord.quote:
Blijkbaar is de eercultuur die ze aanhangen ook niet helemaal jofel, als je ziet wat die vader allemaal durft te zeggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is godverdomme keihard bewijs man, wat loop je nou te emmeren? DNA, bloed...moslim of niet, dit jochie is gewoon zwaar psychisch gestoord.
Inderdaad! Dat zal hem leren, de schavuit!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Reservebelg08 het volgende:
Foei!! ik stel voor 48 uur schoffelen voor deze deugniet
nah... 3 weken bejaarden wassen... vooral mannen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Reservebelg08 het volgende:
Foei!! ik stel voor 48 uur schoffelen voor deze deugniet
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef woid het volgende:
[..]
*proest* alweer koffie in mn toetsen bord... hou nou toch eens op!!!!!!!!!
![]()
![]()
Aanranding dus,...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh doe even lezen zegGrensoverschrijdend gedrag is gewoon gedrag dat niet door de beugel kan. En dat kan iedereen doen, oftie nou blank, geel, zwart of pimpelpaar is
hee... hou mij dr buiten.. ik vind die woordspeling alleen maar leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Aanranding dus,...
Welke doctorandus heeft de versluierende term grensoverschrijdend gedrag bedacht.?
zijn vader houdt er ook nogal een verknipte denkwijze op na. misschien dat het hele gezin kan genieten van een levenslange onbetaalde vakantie in het land waar pa vandaan komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef attila_de_hun het volgende:
He rmoet toch niet veel gekke worden. Verkrachten is al een teken van een niet al te stabiele geest maar dan nog eens bij een vrouw van 91?? en dat op je 13e??
Kan zoiemand ooit fatsoenlijk in een maatschappij functioneren? Lijkt me niet. Wat moet je nu in hemelsnaam met zo een ventje doen.
Nou inderdaad. 'Mijn kind doet dat niet'quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helaas genoeg ouders die hun kroost tot in den treure blijven verdedigen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Repeat het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van deze jongen?
Dan heeft hij zich gewoon vergist! Kan toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:07 schreef desiredbard het volgende:
Ach ik kan gezien zijn afkoimst de verwarring wel begrijpen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |