Wel hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan taxeren, onderhandelen over de prijs, wellicht iets regelen in de notariskosten, enz.
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Vraag het ze gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
![]()
- ik ken een vastgoedhandelaar en een hypotheekadviseur, beide erg goed en deze kennen elkaar ook behoorlijk.
- de vastgoedhandelaar kent de verkoopster goed.
- ik ben opgegroeid met de verkoopmakelaar.
Nu weet ik alleen niet of dit alles in mijn voordeel of juist in mijn nadeel gaat werken
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof en z'n machtsmisbruik, ik zeg: "Laat maar komen"
Chantagequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Heb ik foto's gemist?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Daar heeft'ie dan op zich best wel gelijk in, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Het was een grapjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?
Als kiespijn.quote:
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakkerquote:
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.
Oh ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakker
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |