Wel hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan taxeren, onderhandelen over de prijs, wellicht iets regelen in de notariskosten, enz.
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Vraag het ze gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
![]()
- ik ken een vastgoedhandelaar en een hypotheekadviseur, beide erg goed en deze kennen elkaar ook behoorlijk.
- de vastgoedhandelaar kent de verkoopster goed.
- ik ben opgegroeid met de verkoopmakelaar.
Nu weet ik alleen niet of dit alles in mijn voordeel of juist in mijn nadeel gaat werken
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof en z'n machtsmisbruik, ik zeg: "Laat maar komen"
Chantagequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Heb ik foto's gemist?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Daar heeft'ie dan op zich best wel gelijk in, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Het was een grapjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?
Als kiespijn.quote:
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakkerquote:
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.
Oh ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakker
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu nog even wachten op onze Noekert en eventueel Caroo, dan is het feest weer compleet
Ja, die dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef hondjes het volgende:
D. zal de poezen wel bedoelen..
Hoe is het ermee Deisyy..geen fotos en nog geen verhaal gezien
Oh gelukkig!quote:
volgens mij begon Liesje toch echt weer en da's niet voor de eerste keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
enze heeft er plezier in zo te zienquote:
Wat valt er te negeren aan die posting van Remlof met dat dreigement Pietje. Kom op, beken eens echt kleur, waar sta jij voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdag.
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staanquote:
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg "Doen!" en maak je zelf onsterfelijk belachelijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Logisch...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Hij is blauw, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
...., beken eens echt kleur, waar sta jij voor?
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffen
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Deisyy, hoe was hun eerste kennismaking en nacht, en heb je al foto's.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.
Ja dat is alleen maar een kwestie van tijd hoor, gewoon even rust gunnen. Het is me ook nogal een switch. Het is al goed te horen dat ze goed eten en dat ze al spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.
Jij begon te schelden, eerst op Liesje en toen op mij. Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen. Maar goed klaar, weekend en lekker weerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen.
Boekentip voor je, de inhoud is ook heel goed toepasbaar op Fok!, vooral ook in jouw rolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij begon te schelden, eerst op Liesje en toen op mij. Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen. Maar goed klaar, weekend en lekker weer
Ow en ik heb twee weken vakantie, Portugal here I come
... op FOK! betrekkenquote:
Want je hebt het al gelezen?quote:
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!quote:
En werknemersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er zijn goede, minder goede en ronduit slechte, net als managers trouwens
NOT??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!
Niet? Ik vindt het altijd wel een soort van uitvergroting van het echte leven. Zo sta ik er wel in, ik ben hier wel aardig "echt"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!
Wat IK zeg. Dit is NIET het bedrijfsleven.quote:
Het echte leven, niet het bedrijfsleven ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet? Ik vindt het altijd wel een soort van uitvergroting van het echte leven. Zo sta ik er wel in, ik ben hier wel aardig "echt"
Zijn dat Jamaicaanse Cokevrienden?quote:
Het bedrijfsleven is niet meer dan een soort van template of layer op het echte leven hoor. Ook daar ben ik gewoon mijzelf en spelen vaak dezelfde items een rol. Alleen met iets andere omgevingsvariabelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het echte leven, niet het bedrijfsleven ...
Ohhoooquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft een plaat voor zijn kop. Zou het ...?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
Zie je ene met een schop? Die ziet toch niks!!![]()
Rare mensen.
Daarom: managementboekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven is niet meer dan een soort van template of layer op het echte leven hoor. Ook daar ben ik gewoon mijzelf en spelen vaak dezelfde items een rol. Alleen met iets andere omgevingsvariabelen.
Het zou mij niet bevreemden dat wanneer exact dezelfde boekentip zou komen van een ander, het met innig genoegen zou worden omarmd door sommigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohhooo![]()
en je benadert het nu te beperkt, maar dat weet je wel, volgens mij,... stiekem enzo
Die staan zeker naast de zelfhulpboeken in de bieb?quote:
Maar ze hebben het wél leuk en dat kunnen wij niet zeggen met z'n allen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft een plaat voor zijn kop. Zou het ...?
Ja hoor, mijn mening over managementboeken is geheel en al gevormd doordat juist jij er mee op de proppen kwam. Ja, echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zou mij niet bevreemden dat wanneer exact dezelfde boekentip zou komen van een ander, het met innig genoegen zou worden omarmd door sommigen.
En dat gegeven, dat is nu juist een flink onderdeel van dat boek
Het is gewoon een par example van Teunquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn mening over managementboeken is geheel en al gevormd doordat juist jij er mee op de proppen kwam. Ja, echt.
Nee, ga nog even door, ik heb mn boterhammen nog niet opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga wel leukere dingen doen, beter voor mijn humeur
En het mijne dan ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga wel leukere dingen doen, beter voor mijn humeur
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe allemaal.
Wat doen de poesjes nu?
Ach gos, een zenuwendrolletjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".
Kortom, het gaat goed en ik heb lekker een lang weekend vrij
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".
Kortom, het gaat goed en ik heb lekker een lang weekend vrij
Oh ik hou niet van dropfruitduo'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.![]()
Oh nee, ik heb dropfruitduo's. Dan hoef ik ook geen popcorn want daar krijg ik zo'n droge bek van.
Zit ik daar zo unstoer water te drinken de hele tijd. Ben benieuwd naar de film trouwens want het boek vond ik toendertijd wel oké.
Welke film?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.![]()
Oh nee, ik heb dropfruitduo's. Dan hoef ik ook geen popcorn want daar krijg ik zo'n droge bek van.
Zit ik daar zo unstoer water te drinken de hele tijd. Ben benieuwd naar de film trouwens want het boek vond ik toendertijd wel oké.
De gelukkige huisvrouw.quote:
Chocolade met sinaasappel is lekker man!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik hou niet van dropfruitduo's![]()
Net zo als dat ik ook niet van hartig en zoet tegelijk hou.
Stroop op pannekoeken, of jam met kaas, iehieee![]()
Of chocola met sinasappel. Gadver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |