Wel hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan taxeren, onderhandelen over de prijs, wellicht iets regelen in de notariskosten, enz.
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Vraag het ze gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
![]()
- ik ken een vastgoedhandelaar en een hypotheekadviseur, beide erg goed en deze kennen elkaar ook behoorlijk.
- de vastgoedhandelaar kent de verkoopster goed.
- ik ben opgegroeid met de verkoopmakelaar.
Nu weet ik alleen niet of dit alles in mijn voordeel of juist in mijn nadeel gaat werken
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof en z'n machtsmisbruik, ik zeg: "Laat maar komen"
Chantagequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Heb ik foto's gemist?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Daar heeft'ie dan op zich best wel gelijk in, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Het was een grapjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?
Als kiespijn.quote:
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakkerquote:
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.
Oh ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakker
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu nog even wachten op onze Noekert en eventueel Caroo, dan is het feest weer compleet
Ja, die dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef hondjes het volgende:
D. zal de poezen wel bedoelen..
Hoe is het ermee Deisyy..geen fotos en nog geen verhaal gezien
Oh gelukkig!quote:
volgens mij begon Liesje toch echt weer en da's niet voor de eerste keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
enze heeft er plezier in zo te zienquote:
Wat valt er te negeren aan die posting van Remlof met dat dreigement Pietje. Kom op, beken eens echt kleur, waar sta jij voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdag.
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staanquote:
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg "Doen!" en maak je zelf onsterfelijk belachelijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Logisch...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Hij is blauw, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
...., beken eens echt kleur, waar sta jij voor?
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffen
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Deisyy, hoe was hun eerste kennismaking en nacht, en heb je al foto's.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.
Ja dat is alleen maar een kwestie van tijd hoor, gewoon even rust gunnen. Het is me ook nogal een switch. Het is al goed te horen dat ze goed eten en dat ze al spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.
Jij begon te schelden, eerst op Liesje en toen op mij. Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen. Maar goed klaar, weekend en lekker weerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |