Wel hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan taxeren, onderhandelen over de prijs, wellicht iets regelen in de notariskosten, enz.
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Vraag het ze gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
![]()
- ik ken een vastgoedhandelaar en een hypotheekadviseur, beide erg goed en deze kennen elkaar ook behoorlijk.
- de vastgoedhandelaar kent de verkoopster goed.
- ik ben opgegroeid met de verkoopmakelaar.
Nu weet ik alleen niet of dit alles in mijn voordeel of juist in mijn nadeel gaat werken
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof en z'n machtsmisbruik, ik zeg: "Laat maar komen"
Chantagequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef Disana het volgende:
Nee dat kan echt niet, iedereen wil weten hoe het met Teun en zijn vriendin verder gaat.
Heb ik foto's gemist?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Daar heeft'ie dan op zich best wel gelijk in, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een goeie smoes om hier even niet te hoeven posten omdat je andere dingen te doen hebt
Het was een grapjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wiens privéterrein ze deze keer gaan bevuilen enzo?
Als kiespijn.quote:
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakkerquote:
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik post hier graag, maar ik ga mijn mond niet houden voor een blauwe noch rooie die denken misbruik te moeten maken van hun macht omdat ze dat persoonlijk even beter uitkomt. Gewoon de tyfus voor ze, simpel zat. Ik ben Teun, heb een vrije geest, laat mij door niemand de mond snoeren. Over twee weken ben ik gewoon terug en ga ik weer zeggen wat ik wil.
Oh ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, sorry ik ben niet helemaal wakker
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nu nog even wachten op onze Noekert en eventueel Caroo, dan is het feest weer compleet
Ja, die dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef hondjes het volgende:
D. zal de poezen wel bedoelen..
Hoe is het ermee Deisyy..geen fotos en nog geen verhaal gezien
Oh gelukkig!quote:
volgens mij begon Liesje toch echt weer en da's niet voor de eerste keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij daagt uit en wordt persoonlijk tegen een admin, je doet het zelf hoor
enze heeft er plezier in zo te zienquote:
Wat valt er te negeren aan die posting van Remlof met dat dreigement Pietje. Kom op, beken eens echt kleur, waar sta jij voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Negeer ´t gewoon, 5 jaar geleden werkte de trucjes al en over 5 jaar zullen ze nog steeds werken. Laten we ´t over iets leuks hebben of zo, ´t is vrijdag.
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staanquote:
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg "Doen!" en maak je zelf onsterfelijk belachelijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Logisch...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het zo druk gehad met die 2 dat al mijn foto's nog op het toestel staan![]()
Ze zijn lief en leuk, maar moeten wel heel erg wennen aan hun nieuwe huis en ons. Ze smullen wel van hun eten en spelen met elkaar, dus dat is wel positief
Hij is blauw, dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
...., beken eens echt kleur, waar sta jij voor?
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, daarin val jij toch niet te overtreffen
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Deisyy, hoe was hun eerste kennismaking en nacht, en heb je al foto's.
[..]
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hoe jij daar tegenaan kijkt, dat mag. Maar wat jij zojuist deed met je macht als FA, dat vind ik misselijkmakend en om te kotsen man.
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, niet voor de eerste keer, dat wil ik er nog even aan toevoegen.
Ja dat is alleen maar een kwestie van tijd hoor, gewoon even rust gunnen. Het is me ook nogal een switch. Het is al goed te horen dat ze goed eten en dat ze al spelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben de nacht in de woonkamer doorgebracht want ze wilden niet opgepakt worden om mee naar boven te gaan. Toen ik om half 4 beneden ging kijken kwamen ze heel voorzichtig onder de bank vandaan, maar ze zijn er nog niet aan toe om geaaid te worden, dat heeft nog even de tijd nodig.
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel klaar hoor, je uurtje vrij schieten op crew is weer voorbij. Mening is duidelijk, op naar de vrijdagmiddagborrel.
Jij begon te schelden, eerst op Liesje en toen op mij. Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen. Maar goed klaar, weekend en lekker weerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij was de crew aan het schieten op mij en zit ik in de reageer modus. Maar wat jij wil hoor, ik gun je je vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen.
Boekentip voor je, de inhoud is ook heel goed toepasbaar op Fok!, vooral ook in jouw rolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij begon te schelden, eerst op Liesje en toen op mij. Maar omdat ik hier niet neutraal in sta kan en ga ik niet bannen. Maar goed klaar, weekend en lekker weer
Ow en ik heb twee weken vakantie, Portugal here I come
... op FOK! betrekkenquote:
Want je hebt het al gelezen?quote:
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!quote:
En werknemersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, er zijn goede, minder goede en ronduit slechte, net als managers trouwens
NOT??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!
Niet? Ik vindt het altijd wel een soort van uitvergroting van het echte leven. Zo sta ik er wel in, ik ben hier wel aardig "echt"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik heb sowieso niks met dat soort lectuur. En al helemaal niet met dat soort info op een forum te betrekken. This is NOT corporate life!
Wat IK zeg. Dit is NIET het bedrijfsleven.quote:
Het echte leven, niet het bedrijfsleven ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet? Ik vindt het altijd wel een soort van uitvergroting van het echte leven. Zo sta ik er wel in, ik ben hier wel aardig "echt"
Zijn dat Jamaicaanse Cokevrienden?quote:
Het bedrijfsleven is niet meer dan een soort van template of layer op het echte leven hoor. Ook daar ben ik gewoon mijzelf en spelen vaak dezelfde items een rol. Alleen met iets andere omgevingsvariabelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het echte leven, niet het bedrijfsleven ...
Ohhoooquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft een plaat voor zijn kop. Zou het ...?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Noek het volgende:
Zie je ene met een schop? Die ziet toch niks!!![]()
Rare mensen.
Daarom: managementboekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven is niet meer dan een soort van template of layer op het echte leven hoor. Ook daar ben ik gewoon mijzelf en spelen vaak dezelfde items een rol. Alleen met iets andere omgevingsvariabelen.
Het zou mij niet bevreemden dat wanneer exact dezelfde boekentip zou komen van een ander, het met innig genoegen zou worden omarmd door sommigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohhooo![]()
en je benadert het nu te beperkt, maar dat weet je wel, volgens mij,... stiekem enzo
Die staan zeker naast de zelfhulpboeken in de bieb?quote:
Maar ze hebben het wél leuk en dat kunnen wij niet zeggen met z'n allen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft een plaat voor zijn kop. Zou het ...?
Ja hoor, mijn mening over managementboeken is geheel en al gevormd doordat juist jij er mee op de proppen kwam. Ja, echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zou mij niet bevreemden dat wanneer exact dezelfde boekentip zou komen van een ander, het met innig genoegen zou worden omarmd door sommigen.
En dat gegeven, dat is nu juist een flink onderdeel van dat boek
Het is gewoon een par example van Teunquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn mening over managementboeken is geheel en al gevormd doordat juist jij er mee op de proppen kwam. Ja, echt.
Nee, ga nog even door, ik heb mn boterhammen nog niet opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga wel leukere dingen doen, beter voor mijn humeur
En het mijne dan ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, ik ga wel leukere dingen doen, beter voor mijn humeur
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een gedoe allemaal.
Wat doen de poesjes nu?
Ach gos, een zenuwendrolletjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".
Kortom, het gaat goed en ik heb lekker een lang weekend vrij
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn thuis en ik zit op mijn werk, mijn zoon en dochter zijn bij ze en hebben vanochtend zo'n 8 keer gebeld met "Tom heeft een drolletje op de bak gedaan", "Fox ligt te slapen op de stoel", "Ze hebben hun eten op", "Ze zijn samen aan het stoeien".
Kortom, het gaat goed en ik heb lekker een lang weekend vrij
Oh ik hou niet van dropfruitduo'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.![]()
Oh nee, ik heb dropfruitduo's. Dan hoef ik ook geen popcorn want daar krijg ik zo'n droge bek van.
Zit ik daar zo unstoer water te drinken de hele tijd. Ben benieuwd naar de film trouwens want het boek vond ik toendertijd wel oké.
Welke film?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, goed dat ik mijn tandenbleek afspraak heb verzet. Ik heb pannenkoeken.![]()
Oh nee, ik heb dropfruitduo's. Dan hoef ik ook geen popcorn want daar krijg ik zo'n droge bek van.
Zit ik daar zo unstoer water te drinken de hele tijd. Ben benieuwd naar de film trouwens want het boek vond ik toendertijd wel oké.
De gelukkige huisvrouw.quote:
Chocolade met sinaasappel is lekker man!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik hou niet van dropfruitduo's![]()
Net zo als dat ik ook niet van hartig en zoet tegelijk hou.
Stroop op pannekoeken, of jam met kaas, iehieee![]()
Of chocola met sinasappel. Gadver.
Op het kopieerapparaat met die billenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef Toverheks het volgende:
Deissyyyyyyy ik wil foto`s zien van je poesjes
Ik vind haar wel leuk ben ik bang. Als enige op deze kloot. Nou ja, met Ton dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De gelukkige huisvrouw.
Boek niet gelezen trouwens omdat ik Heleen zo erg vind.
En Ton. Ton nog erger dan Heleen.
Dat gaat je Merapunten kostenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk ben ik bang. Als enige op deze kloot. Nou ja, met Ton dan.
[ afbeelding ]
Maar je zei geen kankersnol. Kudos for that!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het een domme snol! Zei ik snol? Ik bedoelde natuurlijke hoer! O nee, slet! Nee, een promiscue dame!
Dat woord alleen alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar je zei geen kankersnol. Kudos for that!
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Noek het volgende:
Goed, next.
Cc, heb je al wat gehoord op je mail?
Kankersnolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke van de 8? Maar? Je? Zei? Geen? Kankersnol? Kudos? For? That?
Nou ja, nougat maakt een hoop goed.quote:
quote:
Goed zo!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik was er gisteren ziek van, maar vandaag is weer een nieuwe dag. Het is zoals het is. Next.
Daarom voor een keer dan:.
Misschien TS niet, maar de relatie wel!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien TS niet, maar de relatie wel!
Bestelt hij nu weer 3 nieuwe flesjes wijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En op de boot zag hij er nog zo goed uit!
Die mag ook wel eens in de jacuzzi van de buren springen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
En op de boot zag hij er nog zo goed uit!
Maar ik vind 'r ook leuk. Vooral omdat ze mijn naam eindelijk een beetje meer sexy maakt.quote:
Ik dacht, kom weer eens kijken. Lekker zonnetjequote:
Smoesjesquote:Pierre Kartner: 'Ik had Sieneke's nummer niet'
Pierre Kartner kon Sieneke niet bereiken omdat hij haar nummer niet had. "Marianne Weber wilde mij haar 06-nummer niet geven. Nu lijkt het alsof ik geen belangstelling heb."
Pierre: "Het leek Marianne beter zo. Ik heb vanochtend de TROS gebeld en ik heb het gekregen. Ik heb Sieneke inmiddels gesproken."
Vervolgt: "Sieneke is opgelucht dat het voorbij is. Ik heb haar gezegd dat ze trots kan zijn op haar optreden. Haar carrière zal voortaan worden gekenmerkt door Sha-la-lie en ze zal dit nummer over twintig jaar nog zingen bij optredens zoals ik De haven zing, en Jacques Herb zijn Manuela heeft. Ik ben trots op haar. Ze had als volleerd artiest haar babbeltje klaar. En ik zeg niet dat haar repertoire nu alleen maar uit Nederlandse smartlappen zal bestaan, want zij is een modern typetje.”
Zegt Pierre. En Pierre kan het weten!quote:want zij is een modern typetje.
Jazekerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht, kom weer eens kijken. Lekker zonnetje![]()
Het schijnt hier gezellig te zijn.![]()
Alles goed met Mera en Ian?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
JazekerOndanks van alles
![]()
Hoe is het met jou??
Toch leuk dat daar iemand blij om isquote:
Oh, fucking SNAP!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo is dat, all mighty Remlof met het enige juiste en goede inzicht in mensen en hun achtergronden. Man, je bent gewoon gedumpt door d'r voor een ander. Ik wist al van haar dat dat zou gebeuren toen jij d'r nog mocht prikken. Je bent ook maar gewoon een lullo die z'n penis achterna loopt
Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, fucking SNAP!
Huh!? Oh, kutzooi, pagina drie al
liesjequote:
Ja, rot op hoor, die was echt per ongelukquote:
Ja goed doen we dat he? Normaal is het meestal andersom.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, rot op hoor, die was echt per ongelukIk zat het vorige topic terug te lezen om te kijken of ik daadwerkelijk een kratje Jupiler kreeg en had niet door dat jullie hier al zo veel verder waren
En waarom ben jij nou precies online als ik een keer normaal lig te slapen!?
Jij hebt niet meegekregen dat ik met Teun heb zitten wedden dat Sieneke totaal buiten de prijzen zou vallen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja goed doen we dat he? Normaal is het meestal andersom.
Waarmee heb je dat krat bier gewonnen?
Eh nee, ik lees bijna nooit meer terug.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt niet meegekregen dat ik met Teun heb zitten wedden dat Sieneke totaal buiten de prijzen zou vallen?
hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Waar is jouw oranje ava dan?![]()
Jij hebt echt een zwaar leven, hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb spa citroen.
En ik wacht op mijn vriendje want we zouden nog even naar het strand.
Die doet rustig aan natuurlijk.
Nog een kleine 2 uur en het is weekend!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
Godver. Wilde ik vandaag eens heel de dag studeren, komen er allemaal van die kutredigeerklusjes. Met deadlines.
Hoe gaat het nu tussen jou en de koe eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga van pure ellende wel even boodschappen doen.
* HiDiHo pakt vast een koffiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een kleine 2 uur en het is weekend!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar op, jij tieft straks op het strand in een kuil gegraven door een Duitser.
Mera is heul geen koequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu tussen jou en de koe eigenlijk?
Ze bedoeld zijn 1e liefdequote:
quote:
Was vrij pijnlijk, trouwens. Die koe echt janken enzo. Veel te veel biefstuk over, niemand had meer trek...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Later werd ik echter zo jaloers dat ik voor haar neus een biefstuk heb zitten bakken.
Ik stem helemaal niets, als ik het echt had geweten had ik gekeken of ik Meer kan machtigen maar ik ben niet echt up-to-date op het moment.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Je stemt toch wel voor de partij v/d dieren hé
PvdA maar dan one-issue. Dikke doeiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Je stemt toch wel voor de partij v/d dieren hé
Aangepast voor Partij van de Dieren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
PvdA maar dan one-issue. Dikke koei
Dat vind ik altijd zo zwak he, niet stemmen en dan gaan zeiken dat het zo kut gaat in nederlandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stem helemaal niets, als ik het echt had geweten had ik gekeken of ik Meer kan machtigen maar ik ben niet echt up-to-date op het moment.
Bovendien kan ik nu gillen dat jullie mijn Nederland naar de tering hebben geholpen als ik terugkom.
Ja, die opmerking gaat voor mij dus lekker niet op, want ik zeik OOK als ik wél ben wezen stemmenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zwak he, niet stemmen en dan gaan zeiken dat het zo kut gaat in nederland
Hoi hondjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat wisten we wel....je zat in de COS...
Maar dan heb je het zelf gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, die opmerking gaat voor mij dus lekker niet op, want ik zeik OOK als ik wél ben wezen stemmen
Jawel hoor, mijn gezeik heeft geen logica of onderbouwing nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dan heb je het zelf gedaan
(kun je ons tenminste niet de schuld geven)
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nu zou moeten stemmen zou ik helaas voor jullie toch echt voor Geert gaan.
Helaas voor ons? Helaas voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nu zou moeten stemmen zou ik helaas voor jullie toch echt voor Geert gaan.
Echt?quote:
Ik zweef nog, maar het zou zo maar Femke kunnen zijn. Of Job. Of Emile.quote:
Die is op vakantie.quote:
Die zit met in de zon.quote:
Als ik aan jullie twee denk, zie ik meteen die foto v/d meet voor mequote:
Ik leg die sappige peer maar even naast me neer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
Zo....net mn abces laten opensnijden...kunnen we fijn weekend houden
Nee...het was reuze pijnlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leg die sappige peer maar even naast me neer.
Klinkt hopelijk pijnlijker dan het is?
Ocherme! Ik hoop met je mee dat het hierna alleen maar afneemt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Laysa het volgende:
Nee...het was reuze pijnlijk...maar ze zeiden dat hierna de pijn gaat afnemen...dus dat hopen we dan maar
Welke foto?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik aan jullie twee denk, zie ik meteen die foto v/d meet voor me
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
Zo....net mn abces laten opensnijden...kunnen we fijn weekend houden
Dank jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ocherme! Ik hoop met je mee dat het hierna alleen maar afneemt!
Je bent een bikkel, maar je hoeft je niet altijd als een bikkel op te stellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:06 schreef Laysa het volgende:
Dank je...ik ook....en dat ik de volgende keer maar ietsie eerder aan de bel trek
![]()
Sorry van je peer
Die waar jij gebukt met je broek op je knieen in de mannen wc staat met gert achter jequote:
Dus Ian is het vrouwtje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Die waar jij gebukt met je broek op je knieen in de mannen wc staat met gert achter je
Gefeliciteerd! Geen idee, waarvoor ze geslaagd is trouwens!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:
na 3 jaar ploeteren is mijn oudste meisje geslaagd, ze belde net oh wat ben ik een super trotse moeder
Zie jij Gert als het vrouwtje dan?quote:
vraag maar aan je meissiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Geen idee, waarvoor ze geslaagd is trouwens!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:na 3 jaar ploeteren is mijn oudste meisje geslaagd, ze belde net oh wat ben ik een super trotse moeder
Ik heb daar nooit zo over nagedacht, maar nu je het vraagt: nee, inderdaad. Gert is de man in deze relatie. Kan niet anders.quote:
JIj wou weten welke fotoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, stelletje teringlijers, ik had een emotioneel moment over Gert en jullie gooien het meteen op anale seks?
Gefeliciteerd! Zal vast een hele opluchting zijn!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Toverheks het volgende:
na 3 jaar ploeteren is mijn oudste meisje geslaagd, ze belde net oh wat ben ik een super trotse moeder
ze mag nu iemand in de boeien slaan en meer van dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Heksje!
Waar is ze voor geslaagd?
SM-meesteres?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
ze mag nu iemand in de boeien slaan en meer van dat soort dingen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
nou, ben benieuwd waar ze nu verder voor wil gaan leren, ze wilde op haar 22 kraamverzorgster worden, hoppa gelijk een opleiding en sàvonds leren, toen geslaagd en wilde ze verder als vroedvrouw, maar ja ze werd niet uitgelood,(belachelijk maar waar, haar opleiding was te hoog) ja wat nou bedacht ze zich, wat moet ik dan doen want kraamverzorgster is toch niet mijn ding, ach dacht ze ik wordt een soort klaas wilting,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zal vast een hele opluchting zijn!
je zal ze toch een keertje nodig hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze is een wout geworden!
Trots zijn dat je kind bij de wouten hoort!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Toverheks het volgende:
toen geslaagd en wilde ze verder als vroedvrouw, maar ja ze werd niet uitgelood,(belachelijk maar waar, haar opleiding was te hoog)
En toen werd je huis leeggeroofdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze is een wout geworden!
Trots zijn dat je kind bij de wouten hoort!
hij niet, ze hebben hem steeds nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal ze toch een keertje nodig hebben
Sjonge, tis een doorzetter! Mag je idd trots op zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ben benieuwd waar ze nu verder voor wil gaan leren, ze wilde op haar 22 kraamverzorgster worden, hoppa gelijk een opleiding en sàvonds leren, toen geslaagd en wilde ze verder als vroedvrouw, maar ja ze werd niet uitgelood,(belachelijk maar waar, haar opleiding was te hoog) ja wat nou bedacht ze zich, wat moet ik dan doen want kraamverzorgster is toch niet mijn ding, ach dacht ze ik wordt een soort klaas wilting,
hoppa solisiteren, aangenomen en na 3 jaar school en buro is ze vandaag helemaal officieel.
Die was het ook niet eens met je muziekkeuze?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Hela, hela, waarom stopt mijn WMP er ineens mee!?
Rijd ik daar rond in mijn gestolen, onverzekerde verlaagde auto, een beetje wiet te roken en raadt eens wie ze langs de kant zetten? Mij! Alleen maar, omdat ik op een Marokkaan lijk! Ze moeten ook altijd mij hebben, die wouten!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal ze toch een keertje nodig hebben
Ben je gek, hij belt anoniem. 0800-7000.quote:
Gefeliciteerd Heksjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef Laysa het volgende:
Nah zonder alle gekkigheid...je mag mega trots op dr zijn heksie....ik weet wat voor een harde werkster ze is...die komt er wel
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rijd ik daar rond in mijn gesloten, onverzekerde verlaagde auto, een beetje wiet te roken en raadt eens wie ze langs de kant zetten? Mij! Alleen maar, omdat ik op een Marokkaan lijk! Ze moeten ook altijd mij hebben, die wouten!
doe maar via mij, we regelen wel wat, we gaan dat zooitje niet rijk maken hoor, gewoon onder tafelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Heksje![]()
..... enne ik heb nog een paar onbetaalde snelheidsboetes liggen,...... stuur ik die gewoon via jou of rechtstreeks naar haar ?
Niet quoten als ik de fouten aan het verbeteren ben, gekkerd!quote:
Zijn Teun en jij weer vriendjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf volgende week donderdag t/m mijn verjaardag
Schiet dan eens op met verbeteren!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet quoten als ik de fouten aan het verbeteren ben, gekkerd!![]()
Waar ga je heen, in Portugal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
Vanaf volgende week donderdag t/m mijn verjaardag
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die was het ook niet eens met je muziekkeuze?
ja, want Remlof heeft teun uitgenodigt in zijn Jacuzziquote:
Wat denk je zelfquote:
Ik heb geen probleem met Teun, hij begon alleen opeens rare dingen te zeggen vanmorgen, maar er zal wel een zetpil dwars hebben gezetenquote:
Daar ben ik ook wel eens geweest. Begonnen in Lissabon en toen een auto gehuurd en langzaam naar beneden afgezakt voor nog een weekje Algarve, compleet met Albufeira.quote:
Ik kreeg alleen mee dat je Opa twee weken achter de geraniums wilde zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met Teun, hij begon alleen opeens rare dingen te zeggen vanmorgen, maar er zal wel een zetpil dwars hebben gezeten
Wat wil je daarmee zeggen, dat vrouwen dol zijn op zetpillen of wat?quote:
Die logica ontging mij ook even!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, dat vrouwen dol zijn op zetpillen of wat?
Volgens mij hebben jullie ze liever wat groterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
He's used to taking it up the arse.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik bedoelde meer het dingen-in-de-reet-nemen bruggetjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Teun neemt toch anderen in de reet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het dingen-in-de-reet-nemen bruggetje
Niet als hij het vrouwtje is bij de Remlof/Teun neucksessies, op blijven letten mensen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun neemt toch anderen in de reet?
Ik houd niet zo van rollenspellen! Missionarishouding, zoals het een goede katholieke betaamt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet als hij het vrouwtje is bij de Remlof/Teun neucksessies, op blijven letten mensen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van rollenspellen! Missionarishouding, zoals het een goede katholieke betaamt!
Ieeeuw! Als dat maar geen zwarte vlekken achterlaat op het kruis!quote:
Ze is wel ouder!quote:
Hey beeb, even eenquote:
Vast ook wijzerquote:
Eigenwijs is ze wel zeg! Nondevleesjusdorange!quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenwijs is ze wel zeg! Nondevleesjusdorange!
Ik ook! Maar de koppigheid van sommige vrouwen!quote:
Whahaha, zou zijn vrouwen nu eenmaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! Maar de koppigheid van sommige vrouwen!
quote:
Vrouwen! Het ordenen van zandkorrels van het strand op kleur is nog gemakkelijker dan te snappen hoe vrouwen werken.quote:
Vlag je niet meer voor niet aan te Sieneke?quote:
Dat zullen jullie ook nooit begrijpenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen! Het ordenen van zandkorrels van het strand op kleur is nog gemakkelijker dan te snappen hoe vrouwen werken.
Ik wil ze niet eens begrijpen! Zolang ze maar de illusie hebben dat ik dat doe!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zullen jullie ook nooit begrijpen![]()
En zo hoort het ook
Sienewie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vlag je niet meer voor niet aan te Sieneke?
Ons Nijmeegs biggetje!quote:
Die illusie hebben wij allang niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil ze niet eens begrijpen! Zolang ze maar de illusie hebben dat ik dat doe!
Ik heb weer wat gemist?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met Teun, hij begon alleen opeens rare dingen te zeggen vanmorgen, maar er zal wel een zetpil dwars hebben gezeten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |