Popcorn !!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef ManianMan het volgende:
Als Pathé genoemd wordt dan denk ik automatisch aan eten
Laat me lekker klagen op de vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef BunnyCookii het volgende:
En daar open je een topic over, oke.
Dus je neemt iemand niet serieus vanwege zn lengte?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef MaximumRush het volgende:
Vorige week vrijdag wilde ik naar de bioscoop, dus ff kaartjes alvast kopen via de website. Lekker handig, hoef ik niet in de rij te staan en kan ik alvast m'n plek uitkiezen. Dus ik proberen te bestellen, faalt die site iedere keer. Krijg ik een mailtje dat m'n bestelling mislukt is en ik het nog een keer moet proberen. Na 3 keer had ik er genoeg van, maar toen ik keek op m'n bankrekening was er wel gewoon 3 keer geld afgeschreven. Gelijk een mailtje gestuurd naar de klantenservice.
Die avond in de bioscoop ook nog gemeld aan de manager. Oh ja, als Pathé meeleest, een manager die hoogstens 1.55 is komt bij mij niet echt serieus over. Meneer vond het heel vervelend maar kon er helemaal niks aan doen. Iets van gratis kaartjes of eten kon er ook niet af.
Nu zijn we een week later en ik heb nog steeds geen mailtje terug gehad of geld gezien. Gisteren gebeld naar Pathé en zij zeiden dat het meestal zo'n 3 weken duurt. Ik heb gemeld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik sowieso iets als genoegdoening wil krijgen. Maar daar kon die bitch niks over vertellen.
Kut Pathé!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pathé is toch ook vlees of ben ik nu kassiewijle
Oke.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Laat me lekker klagen op de vrijdagochtend.
das patéquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Weet je wel wat kassiewijle is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mooi plaatje in je FOBO, Bombermanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
![]()
Ik haal daar altijd mijn popcorn.![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even een verzoekje aan ManianMan (of Teunebeun) om vandaag geen topic te maken.
Dat is echt Royal Sadness.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Miss-me het volgende:
[..]
Dus je neemt iemand niet serieus vanwege zn lengte?
Als jij met een pak rondloopt die je hebt gekocht op de kinderafdeling neem ik je niet echt serieus, nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Miss-me het volgende:
[..]
Was je maar kassiewijlequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
& wat maakt dat uit der zit toch geen kind in die kleding.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als jij met een pak rondloopt die je hebt gekocht op de kinderafdeling neem ik je niet echt serieus, nee.
TS vind het grappig dat er eindelijk iemand is die kleiner als hem is...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:01 schreef Miss-me het volgende:
[..]
& wat maakt dat uit der zit toch geen kind in die kleding.
En jij weet dat hij dat op een kinderafdeling heeft gekocht omdat??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als jij met een pak rondloopt die je hebt gekocht op de kinderafdeling neem ik je niet echt serieus, nee.
TS zelf een kind is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij weet dat hij dat op een kinderafdeling heeft gekocht omdat??
Vaak zitten er van die leuke afbeeldingen opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:01 schreef Miss-me het volgende:
[..]
& wat maakt dat uit der zit toch geen kind in die kleding.
Een manager met een 'superman' pakje aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zitten er van die leuke afbeeldingen opLeuk hoor maar als je zo iemand ziet neem je het bij voorbaat al niet serieus
Oke maar dan nog iemand van 2 meter kan ook een kinderachtig pak aan hebben met zon leuke afbeeldingen hoef je niet persee 1,55 voor te zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zitten er van die leuke afbeeldingen opLeuk hoor maar als je zo iemand ziet neem je het bij voorbaat al niet serieus
Moeder negerin?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Een maneger met een 'superman' pakje aan.
Sirieuze.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Miss-me het volgende:
[..]
Oke maar dan nog iemand van 2 meter kan ook een kinderachtig pak aan hebben met zon leuke afbeeldingen hoef je niet persee 1,55 voor te zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Sirieuze.![]()
1.55 Met kinderkleding is wel leuker om te zien.
Om kleine mensen moet ik altijd lachen. Dus ik kan een ukkie in een leidinggevende positie ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Miss-me het volgende:
[..]
Dat is Paté. Maar phonetic gewijs is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Popcorn,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is Paté. Maar phonetic gewijs is het hetzelfde.
En toch denk ik altijd aan popcorn.
ze zitten op de zuidas, zijn maar een paar kantoor complexen moet te vinden zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef MaximumRush het volgende:
Kick,
Inmiddels het geld nog steeds niet binnen. Alweer gebeld, en ze zouden me vandaag nog terugbellen.
Heeft iemand het adres van de hoofdkantoor van Pathe? Op google niks kunnen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |