Als jij 21 bent is Pierre Kartner niet alleen 16 maar heeft hij ook nog eens een grotere fanbase dan Justin Bieber.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
21 zal je bedoelen dus doe niet zo ja duh. Trouwens ik vind dat vokvorum op de frontpage een video weblogje moet plaatsen met mijn video en als tekst Excuus aan de wereld
Je raakt me niet want ik ben knapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je er zo oud uitziet! Meth heet het toch?
Je bent inderdaad knap, knap lelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je raakt me niet want ik ben knap
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:52 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Je raakt me niet want ik ben knap
Zo is het poepiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Laat het ze maar weten Anita, die jaloerse bitches kunnen je toch niet raken
Dat wil ze dus niet vertellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe oud ben je echt?
Ik praat niet meer met jou en neem is een andere prof foto want joe ar loekin ukliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe oud ben je echt?
Mijn vader is dood...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:56 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ik ben de droom van je vader das voldoende
dat zal het zijn gevulde koekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat ik nog wel een leven heb en jij niet?
Ja vanwaar de verbazing? Je neemt het toch wel op als compliment hoop ik want eigenlijk wilde ik zacht gekookt ei zeggenquote:
Hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ja vanwaar de verbazing? Je neemt het toch wel op als compliment hoop ik want eigenlijk wilde ik zacht gekookt ei zeggen
Met verbazing onderga ik deze kietel party op Fok pfffff ben beter gewend maar ach de (echte brainsuckers) just like me vindt ik alleen in de US.quote:
Ik vind het niet kunnen dat jij mij gevulde koek noemt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:01 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Met verbazing onderga ik deze kietel party op Fok pfffff ben beter gewend maar ach de (echte brainsuckers) just like me vindt ik alleen in de US.
Zal Anita niet alleen een man maar zelfs ook zelf "sjonnie" blijken te zijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Anita... ik had eerst het vermoeden dat bij dat eerste filmpje zodra d'r mond openging onthuld zou worden dat ze een piemel heeft
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef NotYou het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen!Ik heb eens een blik geworpen op de youtube pagina van Anita en de twee vrienden die ik @ random aanklikte blijken (creepy) travestieten te zijn:
Had MikeyMo dan gelijk?
[..]
Zal Anita niet alleen een man maar zelfs ook zelf "sjonnie" blijken te zijn?En maakt dit So_Surreal_Baby homoseksueel?
lol xquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef NotYou het volgende:
Nieuwe ontwikkelingen!Ik heb eens een blik geworpen op de youtube pagina van Anita en de twee vrienden die ik @ random aanklikte blijken (creepy) travestieten te zijn:
Had MikeyMo dan gelijk?
[..]
Zal Anita niet alleen een man maar zelfs ook zelf "sjonnie" blijken te zijn?En maakt dit So_Surreal_Baby homoseksueel?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef anitaweethet het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou en neem is een andere prof foto want joe ar loekin uklie
Dat heb je ook niet lang volgehouden.quote:
Don't feed de relnicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:06 schreef anitaweethet het volgende:
was dit het hoofdgerecht want voor mij kan tafel 4 bijna afgeruimd worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |