Ik heb een periode gehad dat ik er met alle enthousiastheid in ging en alles erover las wat maar kon. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld en konden dingen simpel worden verklaard of waren voorspelling zo vaag dat je er van alles mee zou kunnen uitleggen. Sindsdien ben ik een stuk sceptischer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef Soulforce het volgende:
[..]
precies!!
Als je het gaat onderzoeken dan zul je zien dat helderziendheid etc. bij het 'menszijn' hoort al sinds mensenheugenis sinds het begin van het schrift wordt het al vermeld. Het is gewoon normaal!
Laat je wantrouwen op dat gebied nou gewoon maar helemaal los en er gaat een wereld voor je open.
Mensen die kleingeestig willen blijven moeten dat zelf weten, maar dat is een uitstervend soort, verouderd en achterhaald, dat zijn de dommen en kortzichtigen van de maatschappij, hoe leuk hun argumentjes soms ook klinken, het is gewoon de aandacht niet waard. Het is nu andersom, zij die altijd mensen belachelijk maakten die helderziend waren of daarin geloofden verdienen het om nu aan de beurt te komen. Stelletje grijze trieste zakken en hun meelopers. pfff
Nee, maar ik ben wel op ground zero geweest toen er nog omringende wolkenkrabbers stonden die zeer zwaar beschadigd waren. Dan zag je tot hoever het puin is gevallen en dan beweren mensen nog dat 99,99999% is verpulverd en dat het in zijn eigen footprint viel. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef Jungpionier het volgende:
Maar eens een andere vraag, wie van jullie is wel eens in/op de torens geweest?
Ik bevat het nog steeds nauwelijks, als ik eraan denk hoe onwijs groot (hoog maar ook hoe breed) ze waren. Echt gewoon massief... dat ze allebij zomaar in elkaar is echt bizaar, ongeacht wat men er verder van denkt... Als je als tourist kwam om boven op dat platvorm te gaan staan moest je op de lifts wachten in een groot zaal/lobby achtig iets waar ook de metaal detectoren/securty was, en daar kon je gewoon de sturktuur van de buiten steun pilaren zien. Erg impressive. Heb zelf een paar weken geleden nog mijn Hi8 () video uit de jaren 90 van mijn erste wtc bezoekje op DVD gezet. Echt wel heeeel raar gewoel als je er zo naar kijkt. Ben er zo vaak geweest en altijd zo onder de indruk van de gebouwen, en die zie je dan zo, naar mijn eigen gevoel "onnatuurlijk" in elkaar zakken...
Iemand anders die ze van dichtbij heeft gezien toen ze er nog stonden?
En dan durf je nog te beweren dat de stofwolk (van het verpulveren) al die schade aan de omringende gebouwen heeft veroorzaakt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben in december 2002 op Ground Zero geweest. De hele site is gigantisch.
Wat nou verheven mens? Pleur op met je ideaalgedrag voorschriften, het gaat er in dit geval om dat er veel, heel veel schade is gedaan aan mensen die het beste voor hebben gehad met iedereen! genezers, zgn. heksen, healers en andere helderzienden, deze zijn door de zieke tijdsgeest die heerste gewoon vermoord, belachelijk gemaakt, terwijl hun manier van leven totaler was, completer, compassievol en intuitief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Fijn om te merken dat de zogeheten "verheven mens" uitermate vredelievend en liefdevol is.
maar NIET als het om de bullshit wat politici verkondigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik er met alle enthousiastheid in ging en alles erover las wat maar kon. Maar keer op keer werd ik teleurgesteld en konden dingen simpel worden verklaard of waren voorspelling zo vaag dat je er van alles mee zou kunnen uitleggen. Sindsdien ben ik een stuk sceptischer.
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
En dan durf je nog te beweren dat de stofwolk (van het verpulveren) al die schade aan de omringende gebouwen heeft veroorzaakt?
Want WTC torens zelf lagen in hun footprint en er was alleen stof over toch? Of waren het de plassen gesmolten staal die dat hebben gedaan? Of de hologrammen? Of toch de aliens met hun shark met friggin lasers on their heads?
Je doet me denken aan Resonancer. Die posten ook altijd van alles, maar als je hem er dan op aansprak zei hij dat het niet zijn ideeën waren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.
Het zit je allemaal nogal dwars he. Denk aan je hart kerel. Zo haal je de 18 niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef arie_bc het volgende:
Daar ben ik ook sceptisch over. Alleen komen zij voor grote delen wel met onderbouwing en jij niet.
Grappig trouwens dat veel complotters denken dat als je "Punt." achter een betoog zet dat het dan meteen waar is.
Ik ben liever dat dan iemand met een psychose.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Soulforce het volgende:
[..]
Het punt is dat er een verschil is tussen denken en weten. Maar dat zal je eerst moeten ervaren om het te kunnen snappen. En blijkbaar heb jij nog nooit een moment van helderziendheid, helderwetendheid of heldervoelendheid ervaren en dat maakt je tot een onderontwikkeld mens. Spiritueel gehandicapt misschien. haha Wel sneu hoor. Maar komt wel als je bereid bent je weerstand eens te laten varen, en vanuit je hart te gaan leven ipv. uit de boeken. ;-)
dat lijken inderdaad de enige twee opties voor jou.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:46 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik ben liever dat dan iemand met een psychose.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:44 schreef Soulforce het volgende:
Het punt is dat er een verschil is tussen denken en weten. Maar dat zal je eerst moeten ervaren om het te kunnen snappen. En blijkbaar heb jij nog nooit een moment van helderziendheid, helderwetendheid of heldervoelendheid ervaren en dat maakt je tot een onderontwikkeld mens. Spiritueel gehandicapt misschien. haha Wel sneu hoor. Maar komt wel als je bereid bent je weerstand eens te laten varen, en vanuit je hart te gaan leven ipv. uit de boeken. ;-)
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Jij verwart mij met andere mensen. Jij scheert iedereen maar meteen over een kam, doordat jij er vanuit gaat dat iedereen die in een inside-job gelooft, ook maar meteen gelooft in hologrammen, molted steel, Laserbeams, mini-nukes en weet ik wat voor onzin er allemaal verkocht wordt.
Het zit je allemaal nogal dwars he. Denk aan je hart kerel. Zo haal je de 18 niet.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.
Ik post iets op een normale manier met daarbij een video'tje en/of een foto'tje of linkje. In eerste instantie zeg ik dat ik het wel bizar vind wat daar te zien is en dat ik het in twijfel trek, maar dat ik niet zeker ben of de boel gemanipuleerd is en weet ik wat nog meer. Ik hou me in eerste instantie vrij neutraal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Resonancer. Die posten ook altijd van alles, maar als je hem er dan op aansprak zei hij dat het niet zijn ideeën waren.
Dat wil ik best een keer doen, maar ik eigenlijk heb ik niet zo'n zin daarin omdat ik het gewoon ook niet weet en ik wel weer weet wat voor eindeloze discussie daaruit voort gaat komen. Ik sluit niet uit dat het gewoon aanslagen waren en dat ik spoken zie, maar het geheel vind ik te bizar om daar blindelings vanuit te gaan.quote:Om het te verduidelijken stel dan eens wat er wel is gebeurd volgens jou? Hoeft niet eens volledig te zijn, maar de stappen waarvan jij denkt die kloppen.
Mwah, volgens mij valt dat wel mee. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet alle posts uit de reeks heb gelezen, want het is allemaal zoveel van hetzelfdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou.. JoepiePoepie... er zijn hier mensen die weldegelijk zo te werk gaan.
Ze maken mij uit voor iemand die in aliens met laser beams gelooft. Da's heuuul niet waarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat wel mee. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet alle posts uit de reeks heb gelezen, want het is allemaal zoveel van hetzelfde.
En als je de alternatieve verklaringen (om het nog even lief te verwoorden) als onzin bestempeld, inc onderbouwing, ben je gelijk een voorvechter van de officiele verklaring? Dat is ook wel een beetje kortzichtig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sterker, als je 1 aspect niet vertrouwd ben je volgens deze voorvechters van de officiële verklaring direct gelijk aan iemand die alles in twijfel trekt.
Zo gemakkelijk gaat dat.... + de belachelijkmakingen er nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |