WDR zond het ook uit in 2009 lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vergelijk 'm dan eens met http://pinkpopmashup.vpro.nl/
pfff duur geintje dan. Mooi dat het nu goed isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik las al bedragen van 200 euro voor een monteur die dat dan moet komen fixen. Ik zag het al gebeuren
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:05 schreef j95 het volgende:
Ekstra weekend is straks toch gewoon vanuit de studio?
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef alors het volgende:
Laten ze van Pinkpop vanavond nog wat zien op tv? Paolo Nutini speelt om 20.00 de tent plat
Die zal z'n nieuwe schoenen nog wel aan 't zoeken zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef alors het volgende:
Laten ze van Pinkpop vanavond nog wat zien op tv? Paolo Nutini speelt om 20.00 de tent plat
Nee, de eerste TV-uitzending op Ned3 is pas morgenavond, en de eerste live-beelden komen morgen vanaf 13 uur op Cultura24. Vandaag dus alleen maar een paar uurtjes radio...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:27 schreef alors het volgende:
Doe maar weer tennis kijken, Roosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:26 schreef alors het volgende:
Nog zo'n lekker nummer, ik mute tennis nog wel even
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef FlorentijnH het volgende:
hallo![]()
ga nu editors uur van 3v12 radio terugluisteren![]()
was erg vet las ik hier, of niet?
Hmmmm jammer, hopelijk dat ze zaterdag dan nog iets laten zien van de vorige dag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de eerste TV-uitzending op Ned3 is pas morgenavond, en de eerste live-beelden komen morgen vanaf 13 uur op Cultura24. Vandaag dus alleen maar een paar uurtjes radio...
Ze zullen wel niet genoeg rechten hebben kunne krijgen om op vrijdag een uitzending te kunnen vullen.
Ja jouw eigen Roosmarijn!quote:
Mja, ik twijfelde echt of hij het sarcastisch bedoelde, dus vermeldde ik dat er maar even bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:37 schreef Pino112 het volgende:
@Sirolf; over Domiens reactie op jouw tweet:![]()
X-Factor en daar moet heel NL op stemmen teminste dat is mijn stemadviesquote:
Niet leuk meer dat Appelsap gedoequote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Omg
http://www.bnn.nl/page/timur/appelsaptop50
De Mamma Appelsap Top50
Kiezen tussen Songfestival en X-Factor is net als kiezen tussen doodgestoken of doodgeschoten worden.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kiezen tussen Songfestival en X-Factor is net als kiezen tussen doodgestoken of doodgeschoten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |