abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:13:51 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82350861
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef theghostrider het volgende:
ok ontopic maar weer (ik tenminste)

http://www.realtruth.org/wtc_035_091106.html
Ahhh een parodie site... Ik ga het filmpje kijken

...

Ohhhwww....

... dit is echt he?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:22:03 #252
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_82351276
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Troll alert.
valt wel mee, het is serieus bedoeld en ik mag het zeggen want ik ben verdomme een uit de klei opgetrokken hollander
pi_82351357
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:28 schreef theghostrider het volgende:
ok ontopic maar weer (ik tenminste)

http://www.realtruth.org/wtc_035_091106.html
Dit is gebaseerd op studies van mijn kerk. De restored church of God is een afvloeisel van zevendedagsadventisme met enkele doctrinale verschillen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:24:18 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82351370
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

valt wel mee, het is serieus bedoeld en ik mag het zeggen want ik ben verdomme een uit de klei opgetrokken hollander
Je mag van mij alles zeggen. Ookal ben je geen Nederlander. Neemt niet weg dat het ten eerste totaal irrelevant is voor dit topic en ten tweede nergens op slaat en duidelijk bedoeld is om een soort reactie uit te lokken.

Per definitie troll gedrag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82351663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je mag van mij alles zeggen. Ookal ben je geen Nederlander. Neemt niet weg dat het ten eerste totaal irrelevant is voor dit topic en ten tweede nergens op slaat en duidelijk bedoeld is om een soort reactie uit te lokken.

Per definitie troll gedrag.
Wat wil je dat hij nu doet dan, de post verwijderen?

Is jouw post 'troll alert' met smiley niet eerder 'totaal irrelevant is voor dit topic en ten tweede nergens op slaat en duidelijk bedoeld is om een soort reactie uit te lokken.'
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:32:32 #256
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82351707
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat wil je dat hij nu doet dan, de post verwijderen?

Is jouw post 'troll alert' niet eerder 'totaal irrelevant is voor dit topic en ten tweede nergens op slaat en duidelijk bedoeld is om een soort reactie uit te lokken.'
Ah ja... ik ben het probleem.
pi_82351755
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ah ja... ik ben het probleem.
Welk probleem? Voor wat?
pi_82351808
Is dit geen getroll SpecialK?
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ahhh een parodie site... Ik ga het filmpje kijken

...

Ohhhwww....

... dit is echt he?
Waarom ga je niet inhoudelijk in op de informatie die gegeven wordt?

Troll.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:35:10 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82351835
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Welk probleem? Voor wat?
Als iemand zich misdraagt in een topic door irrelevante idioterie te posten dan mag ik daar best op wijzen. Zodat het wellicht in de toekomst minder voor gaat komen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:35:41 #260
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82351858
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is dit geen getroll SpecialK?
[..]

Waarom ga je niet inhoudelijk in op de informatie die gegeven wordt?

Troll.
Welke informatie?

Jij bent boos op mij, he? Wat heb ik je aan gedaan?
pi_82351939
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als iemand zich misdraagt in een topic door irrelevante idioterie te posten dan mag ik daar best op wijzen. Zodat het wellicht in de toekomst minder voor gaat komen.
Maar zelfs jij kent Mattheus 7:3 toch?

3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.

Met betrekking tot je andere post, over de video van Theghostrider, pas ik dan ook het volgende vers toe:

6 Geeft het heilige den honden niet, noch werpt uw paarlen voor de zwijnen; opdat zij niet te eniger tijd dezelve met hun voeten vertreden, en zich omkerende, u verscheuren.
pi_82352029
quote:

[..]

Welke informatie?

Jij bent boos op mij, he? Wat heb ik je aan gedaan?
Nee, maar als iemand zich misdraagt in een topic door irrelevante idioterie te posten dan mag ik daar best op wijzen. Zodat het wellicht in de toekomst minder voor gaat komen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:42:04 #263
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_82352131
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar zelfs jij kent Mattheus 7:3 toch?

3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.

Met betrekking tot je andere post, over de video van Theghostrider, pas ik dan ook het volgende vers toe:

6 Geeft het heilige den honden niet, noch werpt uw paarlen voor de zwijnen; opdat zij niet te eniger tijd dezelve met hun voeten vertreden, en zich omkerende, u verscheuren.

Fijn om weer eens te kunnen lachen om bijbelteksten
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:44:33 #264
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82352237
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, maar als iemand zich misdraagt in een topic door irrelevante idioterie te posten dan mag ik daar best op wijzen. Zodat het wellicht in de toekomst minder voor gaat komen.
Ik snap dat je doel is om mij aan te spreken op zogenaamde hypocritie. Zaak is alleen dat het je nog niet gelukt is om overtuigend neer te zetten dat mijn reacties getroll zijn. Probeer dat eens eerst voordat je, jezelf schouderkloppend, bijbel versen gaat posten.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:46:12 #265
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_82352305
quote:

[..]

tot 31 mei is het serieus, daarna wordt dit topic steeds meer bagger
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:49:55 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82352450
Muah. Ik vind pagina 5 (afgezien van ghostriders aanvallen op haus) best wel aardig.
pi_82352703
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik snap dat je doel is om mij aan te spreken op zogenaamde hypocritie. Zaak is alleen dat het je nog niet gelukt is om overtuigend neer te zetten dat mijn reacties getroll zijn. Probeer dat eens eerst voordat je, jezelf schouderkloppend, bijbel versen gaat posten.
Je laat je wel kennen zeg.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:57:57 #268
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_82352770
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef SpecialK het volgende:
Muah. Ik vind pagina 5 (afgezien van ghostriders aanvallen op haus) best wel aardig.
Das lastig. Je kunt het aantal posts per pagina aanpassen in fok! dus pagina 5 zegt me niets.

En ik wil best weer serieus verder discussieren.
Maar zolang er mensen zijn die roepen adam deed dit en eva dat en god dat. is het zo zinloos.
Wordt altijd weer dezelfde discussie. Hoe weet je dat het waar is? nou dat stond in dit boek. en hoe weet je dat het boek waar is, dat staat ook in hetzelfde boek. uhu.

Zodra je dan echt op inhoudelijke fouten in de bijbel / thora of koran hadith ingaat dan wordt er overheen geluld.
Er wordt altijd wel weer een draai aangegeven.

Voor mij totaal onbegrijpelijk, als je iets geloofd, dan wil je dat toch onderzoeken. Maar die mensen zijn blijkbaar zo geïndoctrineerd. Dat ze dat vooral niet doen.

Een serieuze discussie wordt dan wel heel moeilijk.

[ Bericht 46% gewijzigd door Daniel1976 op 05-06-2010 00:04:56 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:03:29 #269
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82352984
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Das lastig. Je kunt het aantal posts per pagina aanpassen in fok! dus pagina 5 zegt me niets.
50 per pagina
pi_82353132
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

En ik wil best weer serieus verder discussieren.
Maar zolang er mensen zijn die roepen adam deed dit en eva dat en god dat. is het zo zinloos.
Wordt altijd weer dezelfde discussie. Hoe weet je dat het waar is? nou dat stond in dit boek. en hoe weet je dat het boek waar is, dat staat ook in hetzelfde boek. uhu.

Zodra je dan echt op inhoudelijke fouten in de bijbel / thora of koran hadith ingaat dan wordt er overheen geluld.
Er wordt altijd wel weer een draai aangegeven.

Voor mij totaal onbegrijpelijk, als je iets geloofd, dan wil je dat toch onderzoeken. Maar die mensen zijn blijkbaar zo geïndoctrineerd. Dat ze dat vooral niet doen.

Een serieuze discussie wordt dan wel heel moeilijk.

Maar jij bent toch ook geindoctrineerd met het hele gilgamesh epos?

Waarom is dat voor jou het meest overtuigend van alles? Welk absoluut onweerlegbaar feit is de basis voor het geloof in de waarheid daarvan?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:50:01 #271
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82365597
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar jij bent toch ook geindoctrineerd met het hele gilgamesh epos?

Waarom is dat voor jou het meest overtuigend van alles? Welk absoluut onweerlegbaar feit is de basis voor het geloof in de waarheid daarvan?
Ik heb wel een ideetje daarover, ze houden niet van sprookjesboeken zoals men zelf aangeeft, maar ze geloven de sprookjes van hunzelf. Ze geloven puur en alleen hun eigen gedachtengang. Alles wat ooit over God geschreven is geloven ze niet omdat ze er niet zelf bij waren. Ze geloven de mensen die als hun zijn, die ook als weerwoord hebben dat ze er niet bij waren. Sterker nog, ze zoeken elkander op proberen elkander te steunen. Ze geloven helemaal niets van wat mensen uit de geschiedenis ooit vertelden.
Alhoewel gaan ze daar de mist in. Ze geloven andere mensen die ook niet geloven wel heel hard. Dat deze mensen ook uit die zelfde geschiedenis komen staan ze niet bij stil. Men denkt dat hun geloof in het niets puur gebasseerd is op hun eigen kracht van denken, maar daar moet ik ze tereurstellen, ook zij zijn pas zo gaan denken nadat men wist dat er anderen waren die ook niet geloofden in God.
Ik bedoel maar, de kleur groen is ook nooit ter discussie gesteld... men was het er gelijk mee eens omdat iedereen het er mee eens is.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82367301
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit is gebaseerd op studies van mijn kerk. De restored church of God is een afvloeisel van zevendedagsadventisme met enkele doctrinale verschillen.
Ach we wachten al 2000 jaar op de eindtijd die maar niet wil komen.

Jezus zei: "Zie ik kom spoedig."
Jezus is dus een valse profeet.

Het einde van de wereld is over 5 mljard jaar als de zon een rode reus wordt, dat is een zekerheid waarmee ik kan leven.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:33:54 #273
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82368870
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:46 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Ach we wachten al 2000 jaar op de eindtijd die maar niet wil komen.

Jezus zei: "Zie ik kom spoedig."
Jezus is dus een valse profeet.

Het einde van de wereld is over 5 mljard jaar als de zon een rode reus wordt, dat is een zekerheid waarmee ik kan leven.
"Ach we wachten al 2000 jaar op de eindtijd die maar niet wil komen."

Denk niet dat Jij er op zit te wachten nee.
En dus: zich vastklampt aan de wetenschap alleen... en anderen er attent op willen maken dat het antwoord in de wetenschap te vinden is. Hoe lang bestaat de mens al? Al de mensen uit de geschiedenis hadden niet de fantasie die de huideige wetenschap heeft..er zijn dus vele miljarden mensen gestorven zonder ooit enige wetenschap of kennis van nu. Zoveel miljarden mensen gestorven zonder enige weet...aldus de wetenschapper van nu...
Wetenschap ontstaat vanuit een fantasie...rijke fantasie.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82369244
Wat is dat nu weer voor wazig gezemel? Je verwerpt de wetenschap? .
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:49:11 #275
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_82369262
Als heel klein kind ( tot een jaar of 6) heb ik waarschijnlijk wel in een god ( Sinterklaas?) geloofd.
Tot ik bij de nonnen in de klas kwam te zitten.
Wat een stelletje schijnheilige valse secreten.
De theorie is ze zijn de "de bruiden van god "zijn (arme god,je zal maar met dat volk getrouwd zijn) de praktijk was het tegenovergestelde (Hoe ik door verscheidene van hun behandeld ben, zou vandaag de dag onder kindermishandeling vallen.) Áls ik al iets van geloof had, dan hebben ze dat met hun gedrag vakkundig vermoord.
Verder is mij opgevallen dat hoe geloviger men zich voordoet, des te enger is hetgeen men niet wil laten zien.Ook hebben ze nogal last van een hoog hypocriet-gehalte.
M.i. zijn gelovigen: bange mensen die niet zelf na durven te denken, maar zich verschuilen achter hun god.
Voor moraal en weten wat goed en slecht is heb je geen geloof nodig, het strengste rechtertje zit in je eigen hoofd.

Voor de gelovige : Waarom is jullie god altijd een mannetje?
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')