Jup, vanavond heeft het weer bewezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Zoals TT zegt.
Stoppen met deze troep, gaat hem toch nooit/never/niet worden met al die oostblok landen!
En volgend jaar hebben we er weer vertrouwen in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Jup, vanavond heeft het weer bewezen
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef BB-King het volgende:
Ik wil eigenlijk best wel eens Jan Smit zien afgaan op het Europees Songfestival...
Dat dacht ik vorig jaar al bij de Toppers, maar het kon blijkbaar nóg erger!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit jaar was wel het dieptepunt, dit is wel een goed moment om te stoppen dan..
Ijsland is een Oostblokland die er stiekem tussenuit kneep in de 2e WO, oorspronkelijk lag het naast Polen. En het nummer van Noorwegen was gewoon heel tof.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Yesse het volgende:
Waarom nog steeds alles op de Oostblok landen afschuiven? Nederland is gewoon niet goed genoeg...
Ja maar het is voor het wij-gevoel van europa!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:02 schreef NorthernStar het volgende:
In ieder geval moet er geen cent belastinggeld meer naartoe.
Voor de rest zoekt men het maar uit.
Europa is sowieso een grote fail. Kijk maar naar de Euroquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar het is voor het wij-gevoel van europa!!
Oja nu doen andere landen ook mee
Trollquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef WickedSunset het volgende:
Tja, tegenwoordig is een nummer geschreven door een gerespecteerde componist, gezongen door een geweldige topartiest niet meer genoeg om door te gaan naar de finale. Ik zeg dat we moeten stoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |