Oh, ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Kzie geen vering staan Do.. En dat is gewoon kijken of je schokbrekers niet lekken en de spiraalveren niet gebroken zijn bijvoorbeeld
Viva la Oostblok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, wat een verrassende uitslag weer.
Ik vind de clip wel tof gedaanquote:
Kwil volgende week eigenlijk beetje dingen aan de auto gaan checken, remmen voor en luchtfilter. Kan ik misschien ook onderdelen bij winparts bestellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ja.
Ik wilde testraks m'n ruitensproeier aan doen, doet ie het niet.
Ik heb hem vorige week perongeluk met poetsen dichtgestopt met poets.
Ik gooi de mijne na de zomer denk ik de garage in voor een beurtquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwil volgende week eigenlijk beetje dingen aan de auto gaan checken, remmen voor en luchtfilter. Kan ik misschien ook onderdelen bij winparts bestellen
Ik ook!quote:
Door te filmen met heel veel camera's en het dan aan elkaar te plakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook!Word er wel panisch van though. Ik wil weten hoe ze dat doen! Want je hebt ook heel vaak dat je zo'n stilstaand beeld hebt en dat de camera daar omheen gaat zegmaar, maar dat je wel de artiets ziet bewegen, bijv. bij Lady GaGa - Bad Romance, met van die glasscherven ofzo.
Ik wil t mooi zelf kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik gooi de mijne na de zomer denk ik de garage in voor een beurt
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?quote:
Er valt weinig verkeerd te doen.. En als je het al verkeerd doet dan werkt het gewoon nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?
Olie verversen, kvs verversen etc kun je weinig aan verkeerd doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kan je auto bij de APK dan niet afgekeurd worden als je het verkeerd doet?
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er valt weinig verkeerd te doen.. En als je het al verkeerd doet dan werkt het gewoon niet
Maar. Hoe dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Door te filmen met heel veel camera's en het dan aan elkaar te plakken.
Vraag het in DIG ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar. Hoe dan?Want ik snap dat een stilstaand beeld en dan rondom gaan is gewoon camera's in een rondje zetten en tegelijk een foto laten maken en dan leuk programmaatje gebruiken. Maar ja. Ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |