Niet vanuit mij en ik zit ook op fokquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik praat vanuit fok. Niet vanuit de KLB sc ja.
Maar jij bent ook niet belangrijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet vanuit mij en ik zit ook op fok
Ik ben heul niet nieuw. Zit al vanaf Dec 2008 op fok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken man, net nieuw hier en nu al een grote mond tegen jou.
Ja, echt he. Waar halen ze tegenwoordig het gore lef vandaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken man, net nieuw hier en nu al een grote mond tegen jou.
nieuw in de klb sc jongeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben heul niet nieuw. Zit al vanaf Dec 2008 op fok.
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.quote:
Oh, waarom niet? Wat is er mis met ons?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.
Mensen weten, allessquote:
Niets. Maar ik kan PUB niet zomaar achterlaten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Wat is er mis met ons?
Hoe oud ben je nou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets. Maar ik kan PUB niet zomaar achterlaten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet vooruitkijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Ze ontweek mijn vraag ook al =$quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik 14 jaar ben mag ik dan blijven?
Je bent nieuw als je ergens voor het eerst post. Of je er nu dagelijks komt of niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hier pas nieuw als ik hier dagelijks kom. En aangezien dat niet het geval is.
Iedereen uitschelden. Trollen en kankeren.quote:
quote:
Check mij een betere player zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok 15. In het dagelijkse leven 19.
Gemiddeld 17 dus. Meh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op fok 15. In het dagelijkse leven 19.
Jij was ook hardcore PUB tock?quote:
jonge, toen je hier kwam, deed je of je kankerbaas was en deed je stoer tegen die lui uit de pub-scquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iedereen uitschelden. Trollen en kankeren.
Toen ben ik gewoon weggegaan, zo moeilijk is het niet. De pub is zo goed als 0 inhoud, deze SC heeft heel veel inhoud. En leukere users.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jonge, toen je hier kwam, deed je of je kankerbaas was en deed je stoer tegen die lui uit de pub-sc
Pussysletje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Zo'n sma op msn zegt dat ze Jigglypuff eng vindt!!!!!!!!!!
Die 8-jarigen van tegenwoordigquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Niets geen sma meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Dan moet je nooit bij mij in de buurt komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.
DAN MOET JE EENS OP EEN DATE MET LAMON GAAN HAHAHAquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een beest dat je in slaap zingt en dan de vreemdste dingen met je doet zou ik ook erg eng vinden.
GA JE NOU LOPEN HATEN MET NG OP POKÉMON?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DAN MOET JE EENS OP EEN DATE MET LAMON GAAN HAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |