Ik kan je niet verstaan omdat je hoofd zich te dicht bij de grond bevind.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Ok dus nu wel weerWeet ik veel ik lees over Mozy's pats posts heen.
/care, Yvonne zei het, verder zal het me jeuken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Een man met tieten, het uiterlijk van een 17-jarig meisje en ze moet lachen op de cam als er iets grappigs wordt gezegd. Hoe handig je ook bent met filmpjes op manycam, dit lukt je niet.
Jij cared.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
/care, Yvonne zei het, verder zal het me jeuken.
Jullie overschatten zo erg hoeveel jullie me boeien.
Het enige wat ik wil is 10 jaar terug in de tijd toen users nog normaal waren, verder kan ik jullie niet eens onderscheiden onderling.
Dus het is niets persoonlijks.
Ik wilde dat jij 60 jaar vooruit ging in de tijd, dan hadden we in ieder geval geen last meer van jou.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil is 10 jaar terug in de tijd toen users nog normaal waren, verder kan ik jullie niet eens onderscheiden onderling.
Ach, ik doe wat ik kan. Ik zal nergens claimen dat ik altijd alles goed doe, maar ik denk wij allen de plicht meedragen om elkaar af en toe even een klein duwtje in de juiste richting te geven. Zo wordt het voor iedereen prettigerquote:
Ik deed een loller.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde dat jij 60 jaar vooruit ging in de tijd, dan hadden we in ieder geval geen last meer van jou.Opdonderen, ongewenst jong.
Ah nee hè. Serieus gelulquote:xxxx zegt:
trouwens, ik wou nog even vragen, wat vind jij er nou van wat er na heavently outdoor is gebeurd?
Nou ik heb het werkelijk nog nooit overschat. Ik wist wel dat je nog altijd genoeg carede om hier te komen posten. Als het je echt niet boeit, post hier dan niet. Iedereen blij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Was je 10 jaar terug dan wel 'normaal' in hoeverre dat kan bij jou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helaas. Blowjob misgelopen Otis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Straks komt jeweetwelwie hem nog pijpen vanwege zijn goede gedrag.
Ik neem je mening in overweging. Ik laat het horen wanneer ik iets heb dat ik je vertellen wil. Voor nu zou ik je willen vragen deze Slowchat te verlaten, gezien het feit dat er in het verleden nog wel eens wat spanningen te merken waren. Dit is niet waar ik naar op zoek ben, dus het lijkt me het beste elkaar even niet in het vaarwater te zittenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
quote:xxxx zegt:
trouwens, ik wou nog even vragen, wat vind jij er nou van wat er na heavently outdoor is gebeurd?
Laki is toegevoegd aan het gesprek
Laki zegt:
WAT KOM JE TEGEN MN BOI PRATEN
Laki zegt:
HIJ DOET WAT HIJ WIL JULLIE ZIJN NIET GETROUWD
xxxx zegt:
ok het is weer goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me hier helemaal op mijn gemak, hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik doe wat ik kan. Ik zal nergens claimen dat ik altijd alles goed doe, maar ik denk wij allen de plicht meedragen om elkaar af en toe even een klein duwtje in de juiste richting te geven. Zo wordt het voor iedereen prettiger.
Hahaha echt hè. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik haat serial talk.quote:
En dát is precies waar het uiteindelijk om gaat; elkaar een goed gevoel geven. Fijn dat ik voor jou aan dat gevoel heb kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik voel me hier helemaal op mijn gemak, hartstikke bedankt!
Je eigen pik raketje noemen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
Typen met 1 hand is zo kut![]()
iick ben een raketje aan het eten
Wel dat vieze knipoogje weghalen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dát is precies waar het uiteindelijk om gaat; elkaar een goed gevoel geven. Fijn dat ik voor jou aan dat gevoel heb kunnen bijdragen.![]()
Iedereen haat dat. Vooral op msnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaha echt hè. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen want ik haat serial talk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |