12691 (gemiddeld 31 per dag)quote:
wordt je oud tong? Kan je het niet meer bijhouden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ging even pissen en het songfestival topic is 5 pagina's verder.
Is niet meer bij te houden.
Ik ga bijna hopen dat Nederland op het WK de finale niet haalt.
Je keek tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
12691 (gemiddeld 31 per dag)
Niet jokken jij![]()
Ja, er gaat een nieuw record gezet worden: Post-id 82.000.000 is bijna aan de beurt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Dat is eigenlijk best wel droevigquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, er gaat een nieuw record gezet worden: Post-id 82.000.000 is bijna aan de beurt.
Jij bent een Belg?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef tarantism het volgende:
ik hoop altijd dat Nederland de finale niet haalt
Dit woordje heeft je gered van deportatie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Hoezo kwart, hij is het forumquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Jij bent zelf een kwart van het hele forum
Heb je nu al last van je prostaat? Laat het los..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Tong80 is dus een soort van god van dit forum ? Alleen, jammer dat god dood isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
Leave tong alone, hij heeft dit forum gekneed naar zijn huidige vorm ja.
Doe niet zo zuurpruim zijn zo,quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef SamStar het volgende:
Kanker gewoon op tong80... met je nutteloze bijdrage aan dit forum.
Als ze nu gewoon een spamfilter op je nickname zetten zou dit forum een stuk aangenamer zijn.
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluitenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef SamStar het volgende:
Kanker gewoon op tong80... met je nutteloze bijdrage aan dit forum.
Als ze nu gewoon een spamfilter op je nickname zetten zou dit forum een stuk aangenamer zijn.
Dan sta ik in de spits man.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef fratsman het volgende:
Tong, ga jij serieus Fok!ken als Nederland de WK-finale haalt?![]()
Of gewoon niet reageren in een topic van tong80.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluiten
Daarom moet hij juist zwaar beledigd wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
Leave tong alone, hij heeft dit forum gekneed naar zijn huidige vorm ja.
Oeh, zou bijna een abo nemen om te zien hoeveel mensen mij wegfilteren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluiten
Ik zou dan een foto van Erica terpstra postenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Daarom moet hij juist zwaar beledigd worden
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Jij bent zelf een kwart van het hele forum
En hij heeft drinken in zijflesjes aan zijn pet en drinkt het via een buisje op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef mirved het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat je een emmer naar je bureau had staan om in te pissen.
Was dat niet meneer dakpanschrobber?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ tong80, postte jij niet pas geleden in een subforum dat je een pisfles hebt?
Wacht, ik zoek het ff op.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ tong80, postte jij niet pas geleden in een subforum dat je een pisfles hebt?
Wacht, ik zoek het ff op.
Eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Die is er nietquote:
Waarom ben je hier dan nog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Daarom moet hij juist zwaar beledigd worden
Dus hij heeft geen pisfles?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die is er nietHij opende toen een topic dat hij blij was dat er tijdens een voetbalwedstrijd 'rust' was zodat ie eindelijk kon plassen.
Dan ben je ook wel heel kansloos om tijdens WK wedstijden van het Nederlands elftal te fokken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Stranger het volgende:
Vorig WK 1 topic meegepost en dat ging al veel te snel. Dit jaar sla ik het fok-gedeelte van het WK maar over
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Dastan het volgende:
DIT IS GEEN GRAP KOPIEER DIT BERICHT VIJF KEER IN VIJF VERSCHILLENDE TOPICS EN DRUK OP F12 EN SIENEKE ZAL OP JE BEELDSCHERM VERSCHIJNEN.
Zo'n topic gaat ook nergens over:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Stranger het volgende:
Vorig WK 1 topic meegepost en dat ging al veel te snel. Dit jaar sla ik het fok-gedeelte van het WK maar over
quote:Haha die paas
quote:LOL DIE PAAS
quote:OMG fucking scheef
quote:Ja was inderdaad krom
quote:mijn god een mongool kan nog rechter schieten
quote:Wat een kneus is die scheids
quote:ja man slechte scheids
quote:WAT DOET DIE SCHEIDS??
geniaal topic. Dat waren de mooie tijden op ons forum.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Zo'n topic gaat ook nergens over:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zult tijdens een WK-wedstrijd van Nederland maar op FOK! zitten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me herinneren ooit een lijstje te hebben gezien met de snelst volgeposte topics en volgens mij zaten daar best wat wk/ek wedstrijden tussenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zult tijdens een WK-wedstrijd van Nederland maar op FOK! zitten.
Ja, dat verbaast me ook helemaal niets, just saying.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren ooit een lijstje te hebben gezien met de snelst volgeposte topics en volgens mij zaten daar best wat wk/ek wedstrijden tussen
Dan ben ik helaas op mijn werk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zult tijdens een WK-wedstrijd van Nederland maar op FOK! zitten.
Toch wel voor minimaal 400% mag ik hopen voor je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas op mijn werk.
Ik ga me wat vrij vragen om te zien hoe wij eruit vliegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Toch wel voor minimaal 400% mag ik hopen voor je?
Nee man wij worden kampioen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga me wat vrij vragen om te zien hoe wij eruit vliegen
De wedstrijden zijn op doordeweekse dagen dus het is gewoon een kut WK
Ook nog een grote bek? 2 X ROOD!quote:
Welisquote:
Nu mag jij mijn fluitje wel weer terug geven, en SNEL!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oke, nu draai ik me om en kom ik op je af, klootzak
Ga het maar zoeken tussen het publiekquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Nu mag jij mijn fluitje wel weer terug geven, en SNEL!
Ik dacht dat wij het over basketball hadden ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bah is dit nu een voetbaltopic geworden?
Nu pak ik jou fluit en draai hem 360 graden om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ga het maar zoeken tussen het publiek
HUH, ik dacht korfbal :Squote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij het over basketball hadden ?
Waar is de korf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie sport dat korfbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |