Tong80 is dus een soort van god van dit forum ? Alleen, jammer dat god dood isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
Leave tong alone, hij heeft dit forum gekneed naar zijn huidige vorm ja.
Doe niet zo zuurpruim zijn zo,quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef SamStar het volgende:
Kanker gewoon op tong80... met je nutteloze bijdrage aan dit forum.
Als ze nu gewoon een spamfilter op je nickname zetten zou dit forum een stuk aangenamer zijn.
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluitenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef SamStar het volgende:
Kanker gewoon op tong80... met je nutteloze bijdrage aan dit forum.
Als ze nu gewoon een spamfilter op je nickname zetten zou dit forum een stuk aangenamer zijn.
Dan sta ik in de spits man.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef fratsman het volgende:
Tong, ga jij serieus Fok!ken als Nederland de WK-finale haalt?![]()
Of gewoon niet reageren in een topic van tong80.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluiten
Daarom moet hij juist zwaar beledigd wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
Leave tong alone, hij heeft dit forum gekneed naar zijn huidige vorm ja.
Oeh, zou bijna een abo nemen om te zien hoeveel mensen mij wegfilteren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt gebruikers wegfilteren, moet je wel een abonnement voor afsluiten
Ik zou dan een foto van Erica terpstra postenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Daarom moet hij juist zwaar beledigd worden
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Splutje het volgende:
Jij bent zelf een kwart van het hele forum
En hij heeft drinken in zijflesjes aan zijn pet en drinkt het via een buisje op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef mirved het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat je een emmer naar je bureau had staan om in te pissen.
Was dat niet meneer dakpanschrobber?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ tong80, postte jij niet pas geleden in een subforum dat je een pisfles hebt?
Wacht, ik zoek het ff op.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ tong80, postte jij niet pas geleden in een subforum dat je een pisfles hebt?
Wacht, ik zoek het ff op.
Eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ging even pissen en het songfestival topic is 5 pagina's verder.
Is niet meer bij te houden.
Ik ga bijna hopen dat Nederland op het WK de finale niet haalt.
Die is er nietquote:
Waarom ben je hier dan nog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Daarom moet hij juist zwaar beledigd worden
Dus hij heeft geen pisfles?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die is er nietHij opende toen een topic dat hij blij was dat er tijdens een voetbalwedstrijd 'rust' was zodat ie eindelijk kon plassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |