Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extraquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!
![]()
Ga je het nog vieren?
quote:
quote:
Thnxquote:
wij moeten gewoon rompeprop sturenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extra
sowieso, songfestival, maar dit is toch wel diep triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extra
ik ben een groot liefhebber van britrockquote:
Maar een diploma, anders samen vieren zodra ik de mijne binnen heb?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thnx
Nee ik ga het niet vieren... het is maar een diploma
Whoehoequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een groot liefhebber van britrock
dat staat er toch pitje, diplomaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, dan maar Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Maar ik heb geen idee waarmee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik ook eens uit mijn slof schieten???
dat ben ik altijdquote:
the beatles and rolling stones enzulksquote:
Lijkt me gezellig, samen vierenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Maar een diploma, anders samen vieren zodra ik de mijne binnen heb?
Ja! Dat magquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
Mag ik ook eens uit mijn slof schieten???
nee veterstrikquote:
Oke, dankje LLquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, samen vieren
[..]
Ja! Dat mag
Dus de nieuwe interesseert je niet echt? Want als je naar Beatles en Rolling Stones gaat dan zit je in de jaren '60... Behalve Oasis danquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
the beatles and rolling stones enzulks
joy division ken ik wel
maar mijn meest favo band aller tijden is oasis
Kan je me nu helpen billen afvegen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon MBO diploma helpende welzijn (stelde geen reet voor joh)
Dat is het wachten wel waardquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
Helaas moet ik alleen nog ruim een maand wachten voordat ik de mijne heb
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je me nu helpen billen afvegen?
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus de nieuwe interesseert je niet echt? Want als je naar Beatles en Rolling Stones gaat dan zit je in de jaren '60... Behalve Oasis dan
sowieso muziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook wel
maar ik heb een vrij brede smaak want daarnaast luister ik ook john denver
hendrix en black metal
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook wel
maar ik heb een vrij brede smaak want daarnaast luister ik ook john denver
hendrix en black metal
Dat topic weet ik nog welquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
Goeden avond allemaal, ik had even een vraagje. Kwam zojuist dit op youtube tegen... Bij welk topic hoort dit?
![]()
lol daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
Goeden avond allemaal, ik had even een vraagje. Kwam zojuist dit op youtube tegen... Bij welk topic hoort dit?
![]()
jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Heeft iemand al iets van Sieneke gehoord?
Half 10, mijn vriendquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Heeft iemand al iets van Sieneke gehoord?
Als het goed is 29 juniquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer is je diploma uitreiking dan?
Black Bandana Crew?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
![]()
Oeh schokkend.quote:
doe maar andere keer effe herinneren ben nu in john denver buiquote:
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe maar andere keer effe herinneren ben nu in john denver bui
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe maar andere keer effe herinneren ben nu in john denver bui
Voortaan kan je misschien in MLN kijken naar de legendarische topicsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga ze even doornemen.
Hier, ook vrolijk:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oeh schokkend.
Maar ze is zo vrolijk
Echt zo zielig waren die lui, en Lamon. die er vervolgens tegenin gingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
BBC.![]()
![]()
Ze waren toen zelfs op teletekst.
mijn ogen doen er pijn vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier, ook vrolijk:
[ afbeelding ]
lamon, super pitjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt zo zielig waren die lui, en Lamon. die er vervolgens tegenin ging
ja maar druk en raar met andere felle kleurenquote:
spannendquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
Morgen kennismaken met de (hopelijk) nieuwe gastouder![]()
Leuk toch zulke topicsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt zo zielig waren die lui, en Lamon. die er vervolgens tegenin ging
maar wel vrolijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar druk en raar met andere felle kleuren
Spannend!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
ja maar dus enzo en enquote:
voor ons aller vermaak wel jaquote:
Ik denk dat het bij mij toch eentje van mikymo wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Leukste topicreeks wat in mijn carriëre voorbij is gekomen
Succes dan maar!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
ja, de vriendin van mijn broer heeft een gastouder buro dus ik weet er alles vanquote:
Uhm. Nee? OMG.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spannend!
Heb je vragenlijstjeenzo
Veel succes dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
Vriendje van je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Rot toch eens een keer op met je Lamon bashen
Hebben jullie werkelijk niets beters te doen
heh watquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar wacht even, dat is vriending van daphne, dat was toch die zeekoe
oooh, ook leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, de vriendin van mijn broer heeft een gastouder buro dus ik weet er alles van
ja zekerquote:
Ik ben gastouderquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, de vriendin van mijn broer heeft een gastouder buro dus ik weet er alles van
Ik heb wel wat vragen hoor, en ik ga er met Thijs heen om even te kijken en te zien of het klikt enzo, dus ik laat hem er nog niet achterquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je vragen dan? niks? of is het alleen voorstellen hoi doei?
wat kan ik daar aan doen mop?quote:
Die filmpjes, dat die vanwege daphne zijnquote:
ooh ja dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die filmpjes, dat die vanwege daphne zijnEn daphne is volgens mij die ene die zichzelf op internet had geplaatst waar vervolgens overheen werd gepaint
en ze was dik en werd dus gepaint in een zeekoe
Was dat geen topic van Mikymo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die filmpjes, dat die vanwege daphne zijnEn daphne is volgens mij die ene die zichzelf op internet had geplaatst waar vervolgens overheen werd gepaint
en ze was dik en werd dus gepaint in een zeekoe
quote:
mja nu ik een diploma heb wil ik erkenning ook he?quote:
mijnes niet maar mijn geest welquote:
ik niks dan erkenning voor gastoudersquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
mja nu ik een diploma heb wil ik erkenning ook he?
beetje uit me naad leren, maar meer betaalt krijgen
ja, stom is datquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
mja nu ik een diploma heb wil ik erkenning ook he?
beetje uit me naad leren, maar meer betaalt krijgen
slapo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijnes niet maar mijn geest wel
dus ik ga slapen
wat vroegquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus ik ga slapen
slaap lekker giertjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus ik ga slapen
ik dacht steeds dat het grietje wasquote:
jij met je username-verbasteringenquote:
truste!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus ik ga slapen
die van jou was expresquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij met je username-verbasteringen
Gekke malle ZuPequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van jou was expres![]()
ik dacht serieus dat het grietje was
hee je vergeet nog steeds ietsquote:
KUS!quote:
olaquote:
He shitquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even gezellig doen tegen de meneer op de bank![]()
bubyequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga weer even gezellig doen tegen de meneer op de bank![]()
Ik ben op msnquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
He shit, ik je net vragen of je nog even op msn wou komen, wou je nog wat vragen
dat deed ik sowieso al niet, skatjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bubye![]()
sjit wie gaat er nu mijn bier halen
Maar ik praat tegen niemandquote:
deceptiequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat deed ik sowieso al niet, skatje
zit er dan gewoon niet opquote:
ik hou ervan bediend te wordenquote:
hij gaat automatisch aan, dat moet ik nog even aanpassenquote:
zeg dan ook wat terug, gekkiequote:
ja wie nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou ervan bediend te worden
en hop naar de bank nuquote:
wat een verrassingquote:
De rest was volgens mij wel prima hoor.quote:
geen idee, als ik kut muziek wil horen zet ik tv oranje wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De rest was volgens mij wel prima hoor.
daar zit ik de hele tijd al opquote:
heh watquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar zit ik de hele tijd al op![]()
hoewel..eerder vandaag![]()
nou, doehoeg![]()
ga je alweerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
daar zit ik de hele tijd al op![]()
hoewel..eerder vandaag![]()
nou, doehoeg![]()
...zat ik ergens anders opquote:
Geniale zender is dat he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, als ik kut muziek wil horen zet ik tv oranje wel op
jaaa, aandacht geven aan mijn wederhelftquote:
coelie joiele de blote billen boogiequote:
quote:
Ik heb 2 rokjes, een vestje en een trainingsbroek gekocht voor 45,-quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
coelie joiele de blote billen boogie
[..]
damn right
ik heb vandaag zwitsal zonnebrand gehaald voor 7.50![]()
daar koop ik vaak nog geen t shirt voorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 2 rokjes, een vestje en een trainingsbroek gekocht voor 45,-
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
jaaa, aandacht geven aan mijn wederhelft![]()
Doehoeg!
Opnieuw installeren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Ik wordt ram gek van mijn laptop, stomme ding heeft sinds een week kuren dat die maar zo uit gaatwie weet een andere oplossing dan uit het raam te gooien?
kijken waar het probleem vandaan komt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Ik wordt ram gek van mijn laptop, stomme ding heeft sinds een week kuren dat die maar zo uit gaatwie weet een andere oplossing dan uit het raam te gooien?
Door het toilet spoelen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
je ventialtors even uitzuigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar koop ik vaak nog geen t shirt voor
Erop slaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
Is laats nog gebeurtquote:
Zit een accu in die ik dit jaar gehaald hebquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijken waar het probleem vandaan komt?
accu?
Gaat niet passenquote:
Laats ook al gedaan maar denk dat ik dat toch nog maar eens ga doen want hij is ook verrekte warmquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ventialtors even uitzuigen![]()
goede kans dat ie te warm wordt en uit gaat omdat eea verstopt zit
Net ook al gedaanquote:
hij geeft geen melding oid?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is laats nog gebeurt
[..]
Zit een accu in die ik dit jaar gehaald heb
[..]
Gaat niet passen![]()
[..]
Laats ook al gedaan maar denk dat ik dat toch nog maar eens ga doen want hij is ook verrekte warm
ik ben goed, ik fix goedkope schoenen voor jequote:
Nope valt gewoon uit, ook het rare is dat hij dat doet als ik hem de eerste keer opstart terwijl die een lange tijd uit wasquote:
Ik heb een andere tool maar die ga ik maar eens gebruikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
ooh ja trev
even speccy downloaden en kijken hoe warm alles wordt
dan is het waarschijnlijk een hardware matig probleemquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope valt gewoon uit, ook het rare is dat hij dat doet als ik hem de eerste keer opstart terwijl die een lange tijd uit was
Ik denk ook hardware shit, want als hij soms de bios niet voorbij komt lijkt me dat andere sterkquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het waarschijnlijk een hardware matig probleem![]()
je kan de volgende dingen even checken
malwarebyts antimalware
superspyware
advanced windows cleaner
hijackthis
kijken of dat wat oplevert
Nouja, goedkoop?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben goed, ik fix goedkope schoenen voor je
ja als hij de bios niet voorbij komt dan is het hardware matigquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook hardware shit, want als hij soms de bios niet voorbij komt lijkt me dat andere sterk
quote:
vind $90,- alsnog niet goedkoopquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als hij de bios niet voorbij komt dan is het hardware matig
[..]
ik vind van wel
voor een goed paar schoen vind ik het normaal, die van jou vind ik helemaal goedkoop, dat zijn me een gevaartes heequote:
Hij is niet schrikbarend hoog met de temperatuur, dat wordt hem denk ik opsturen, heb gelukkig nog garantiequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als hij de bios niet voorbij komt dan is het hardware matig
slechte doorgesoldeerde contacten die door de hoge warmte helemaal brak zijn geworden dat gok ik!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is niet schrikbarend hoog met de temperatuur, dat wordt hem denk ik opsturen, heb gelukkig nog garantie
Het is een Acer, ik heb tot vorige week donderdag nergens geen problemen mee gehad dus vind het maar raarquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
slechte doorgesoldeerde contacten die door de hoge warmte helemaal brak zijn geworden dat gok ik!
welk merk?
Dat denk ik hier ook, ik hoop niet dat ik met die lui moet gaan bellen want veel daar zijn niet slimquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt bekend, mijn laptop viel ook "zomaar" uit
maar uit eindelijk bleek mijn HD niet goed te zijn
gezien het feit ik nog garantie had moest ik met de helpdesk bellen *zucht*
En die man maar niet geloven dat een vrouw ook verstand van computers kan hebben
wat een eikel
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is een Acer, ik heb tot vorige week donderdag nergens geen problemen mee gehad dus vind het maar raar
die hebben een bepaald verwachtingspatroon dat er in geslepen is, dat kan je ze niet kwalijk nemen, het is geestdodend werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
klinkt bekend, mijn laptop viel ook "zomaar" uit
maar uit eindelijk bleek mijn HD niet goed te zijn
gezien het feit ik nog garantie had moest ik met de helpdesk bellen *zucht*
En die man maar niet geloven dat een vrouw ook verstand van computers kan hebben
wat een eikel
Ze zijn mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor een goed paar schoen vind ik het normaal, die van jou vind ik helemaal goedkoop, dat zijn me een gevaartes hee
Ik heb bij voorbaat al extra garantie er bij gekocht en op een manier ga ik die zeker ook gebruikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
dat kan gebeuren, niks raars aan een probleem kan nu eenmaal spontaan opduiken![]()
ik heb maatje huge dus dat kan ik wel vergetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn mooi
En ik loop tegenwoordig op schoenen van 8,- ja
leuek wassen neus is dat, ze gaan er alles aan doen om de extra garantie nvt te laten zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb bij voorbaat al extra garantie er bij gekocht en op een manier ga ik die zeker ook gebruiken
Welke maat heb je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maatje huge dus dat kan ik wel vergeten![]()
[..]
leuek wassen neus is dat, ze gaan er alles aan doen om de extra garantie nvt te laten zijn
Maar als mij HDD echt kaduk is dan moeten ze welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maatje huge dus dat kan ik wel vergeten![]()
[..]
leuek wassen neus is dat, ze gaan er alles aan doen om de extra garantie nvt te laten zijn
47,5 - 48 brede leestquote:
nee hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als mij HDD echt kaduk is dan moeten ze wel
doe je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb bij voorbaat al extra garantie er bij gekocht en op een manier ga ik die zeker ook gebruiken
Goede bezig jij.quote:
dat vind jij, hun misschien niet en dan sta je daar met je extra garantiequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is niet mijn schuld dat die kapot is
Hij was voor school en als ik hem elke dag mee nam voor bijna 3 jaar lang was de kans groot dat er wat mee gebeurt dus gewoon uit voorzorg.quote:
ik kon ze namelijk zelf uitkiezen, toen ik ontwikkelde, ik dacht grote voeten, check, val ik tenminste niet omquote:
c0n? Waar?quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kon ze namelijk zelf uitkiezen, toen ik ontwikkelde, ik dacht grote voeten, check, val ik tenminste niet om
Heb ik schijt aan, ik ga net zo lang bezig totdat zij het fixen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vind jij, hun misschien niet en dan sta je daar met je extra garantie
ik zag hem online komen maar hij is er niet meerquote:
Op msn denk ik, flikt ie ook wel eens bij Chantal. Als zij online komt op msn komt ze dat hier ook vaakquote:
succesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik schijt aan, ik ga net zo lang bezig totdat zij het fixen.
Daar hebben er wel meer last vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op msn denk ik, flikt ie ook wel eens bij Chantal. Als zij online komt op msn komt ze dat hier ook vaak
Denk jij dat mij dat niet gaat lukken?quote:
Ik zag ;m niet online komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag hem online komen maar hij is er niet meer
Maarja ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op msn denk ik, flikt ie ook wel eens bij Chantal. Als zij online komt op msn komt ze dat hier ook vaak
weet je wat ik denk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van![]()
[..]
Denk jij dat mij dat niet gaat lukken?
Van mij mag je want ik ken het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik denk?
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijn
ik zag hem echt voorbij vliegen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag ;m niet online komen
[..]
Maarja ik ook.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik denk?
ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijn
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag je want ik ken het niet
omdat , bedrijven veel geld verdienen aan extra garantie waar je vervolgens geen aanspraak op kan maken door allerlei regeltjes en excuses die jij niet kan weerleggen, zo werkt dat helaasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Maar als je garantie hebt waarom zouden ze het niet fixen?
ik zeg dat irl best vaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Sistyria het volgende:
[..]
![]()
Daar ging de cola bijna over mn laptop
Ik niet. Let er ook nooit op.quote:
Nou ik zou me daar dus echt niet bij neerleggen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
omdat , bedrijven veel geld verdienen aan extra garantie waar je vervolgens geen aanspraak op kan maken door allerlei regeltjes en excuses die jij niet kan weerleggen, zo werkt dat helaas
ik neem gewoon geen extra garantie want een garantie van 1 of 2 jaar slaat toch nergens op, je mag er vanuit gaan dat een artikel van een x bedrag een aantal jaar meegaat, bij normaal gebruikquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik zou me daar dus echt niet bij neerleggen hoor
Gelukkig heb ik jou niet in mn lijstquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van![]()
[..]
Denk jij dat mij dat niet gaat lukken?
Maar ik denk een aantal andere welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jou niet in mn lijst
Ik heb er teveel.quote:
Ik heb ook geen extra garantie op mijn laptop genomen, maar het ellendige ding was wel al na 3 maanden stukquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
ik neem gewoon geen extra garantie want een garantie van 1 of 2 jaar slaat toch nergens op, je mag er vanuit gaan dat een artikel van een x bedrag een aantal jaar meegaat, bij normaal gebruik
gaat het stuk buiten de garantie dan neem ik wel contact op met de fabrikant met een brief waarin ik dat duidelijk uitleg en dat ze geen schijn van kans hebben, ivm bepaald jurisprudentie , als ik dat aanvecht dan wordt meestal alles kosteloos gemaakt
Ik veel te veel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er onderhand ook al een aantal
ik heb laatst een nieuw scherm gekregen in mijn tv van 5 jaar oudquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook geen extra garantie op mijn laptop genomen, maar het ellendige ding was wel al na 3 maanden stuk
en is vervolgens nog 5 keer opgestuurd geweest
toen kreeg ik wel extra garantie aangezien het ding meer daar lag dan bij mij
Maar als ik problemen heb dan neem ik ook gewoon contact op. Laatst moest ik dan wel wat betalen voor een kabeltje wat stuk was, so be it.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
ik heb laatst een nieuw scherm gekregen in mijn tv van 5 jaar oud![]()
gratis
ja mijn e-penis groeide net gewoon 2 centimeterquote:
pas maar op dattie niet door je scherm heen priktquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
ja mijn e-penis groeide net gewoon 2 centimeter
geen probleem krijg ik wel een gratis nieuwe voorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pas maar op dattie niet door je scherm heen prikt
ja nu weten we het welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
geen probleem krijg ik wel een gratis nieuwe voor
chill dudequote:
i noem dames ook dudequote:
ja erg hequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja erg he
ik vergeet wel eens dat ik in ONZ zit
en in hoeverre ik iets serieus moet nemen enzow
Jij niet dan?quote:
In ONZ mag gewoon allesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja erg he
ik vergeet wel eens dat ik in ONZ zit
en in hoeverre ik iets serieus moet nemen enzow
waarvoor?quote:
nope, twitteren mag nietquote:
Waarom zou ik?quote:
i couldn't care lessquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat we met het songfestival niet door gaan
Ik ga even poepen hoor, zo terug.quote:
Oh ik welquote:
Ga je over me heen poepen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga even poepen hoor, zo terug.
dudequote:
Doe;k niet aan hoor, maak je maar geen zorgen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat we met het songfestival niet door gaan
Gooi ze weg(of doe het gewoon nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn twitter alleeeeeeeen maar berichtjes van het #ESF
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe;k niet aan hoor, maak je maar geen zorgen.
Schouder nodig om op uit te huilen?quote:
ik kan ze niet weggooienquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gooi ze weg(of doe het gewoon niet)
neequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schouder nodig om op uit te huilen?
Das wel minderquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan ze niet weggooien
ja in twitter maar niet in echofon
no realy capt obviousquote:
Oke dan nietquote:
quote:
quote:
Daarom doe ik ook niet aan poepseks.quote:
Trustequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef justmattie het volgende:
Dag Sieneke![]()
![]()
Dag fok!kers ik ga op bed
truste slafen gehersquote:
je bent king kongquote:
kloptquote:
wat de film?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar hij was wel godverdomme goed !
watquote:
ja dat was briljant jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat hij het wist dat hij king kong was
spamsletquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een topicrecord! Was in 4 minuten vol
spamsletquote:
ja dat is waar ook, je ondertitelquote:
Zorg er dan voor dat hij het niet doetquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgen een gesprek met mijn studiecoach. Ik ben echt bang dat die me van de opleiding stuurt.
gewoon onder het buro kruipen, rits open doen en lekker likkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgen een gesprek met mijn studiecoach. Ik ben echt bang dat die me van de opleiding stuurt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon onder het buro kruipen, rits open doen en lekker likken
Het is een neger.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon onder het buro kruipen, rits open doen en lekker likken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een neger.![]()
Dat bedoel ik niet gemeen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een neger.![]()
Dat bedoel ik niet gemeen.
of inlaten dan kan de studiecoach je eraan vastpakken als ie je neemt voor een goede beoordelingquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
Zal ik mijn haar invlechten zodat ik morgen een beetje krullen heb?
Doe een hoofddoekje opquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
Zal ik mijn haar invlechten zodat ik morgen een beetje krullen heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |