Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extraquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!
![]()
Ga je het nog vieren?
quote:
quote:
Thnxquote:
wij moeten gewoon rompeprop sturenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extra
sowieso, songfestival, maar dit is toch wel diep triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Elk jaar als een lied hebben uitgekozen voor het eurovisie dan denk ik het is nog erger dan vorig jaar maar dit jaar is het extra
ik ben een groot liefhebber van britrockquote:
Maar een diploma, anders samen vieren zodra ik de mijne binnen heb?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thnx
Nee ik ga het niet vieren... het is maar een diploma
Whoehoequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een groot liefhebber van britrock
dat staat er toch pitje, diplomaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ow, dan maar Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Maar ik heb geen idee waarmee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik ook eens uit mijn slof schieten???
dat ben ik altijdquote:
the beatles and rolling stones enzulksquote:
Lijkt me gezellig, samen vierenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Maar een diploma, anders samen vieren zodra ik de mijne binnen heb?
Ja! Dat magquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef DeLuna het volgende:
Mag ik ook eens uit mijn slof schieten???
nee veterstrikquote:
Oke, dankje LLquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, samen vieren
[..]
Ja! Dat mag
Dus de nieuwe interesseert je niet echt? Want als je naar Beatles en Rolling Stones gaat dan zit je in de jaren '60... Behalve Oasis danquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
the beatles and rolling stones enzulks
joy division ken ik wel
maar mijn meest favo band aller tijden is oasis
Kan je me nu helpen billen afvegen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon MBO diploma helpende welzijn (stelde geen reet voor joh)
Dat is het wachten wel waardquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
Helaas moet ik alleen nog ruim een maand wachten voordat ik de mijne heb
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je me nu helpen billen afvegen?
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus de nieuwe interesseert je niet echt? Want als je naar Beatles en Rolling Stones gaat dan zit je in de jaren '60... Behalve Oasis dan
sowieso muziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook wel
maar ik heb een vrij brede smaak want daarnaast luister ik ook john denver
hendrix en black metal
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay kasabian snow patrol enzulks luister ik ook wel
maar ik heb een vrij brede smaak want daarnaast luister ik ook john denver
hendrix en black metal
Dat topic weet ik nog welquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
Goeden avond allemaal, ik had even een vraagje. Kwam zojuist dit op youtube tegen... Bij welk topic hoort dit?
![]()
lol daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
Goeden avond allemaal, ik had even een vraagje. Kwam zojuist dit op youtube tegen... Bij welk topic hoort dit?
![]()
jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Heeft iemand al iets van Sieneke gehoord?
Half 10, mijn vriendquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef AdvancedPower het volgende:
Heeft iemand al iets van Sieneke gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |