JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triestquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Salamando het volgende:
TS snapt niet hoe rotondes werken:
richtingaanwijzer naar rechts = eerst afslag
geen richtingaanwijzer (aan naar rechts na eerste afslag) = tweede afslag
richtingaanwijzer naar links (veranderen naar rechts na tweede afslag) = derde afslag
zo heb ik het geleerd in ieder geval
duidelijker nog isquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Salamando het volgende:
richtingaanwijzer naar links (veranderen naar rechts na tweede afslag) = derde afslag
hehequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
dat krijg je zo aangeleerd bij je examen, nadeel is dat sommigen m vergeten uit te zetten
als iedereen nou eens richting aan zou geven als ze er af gingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triest
Troll. Duidelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
JA HEHE IK OOK MAAR WAAROM? je doet je richting toch aan als je er vanaf gaat, het heeft echt totaal geen nut om je knipperlicht naar links te doen, echt triest
Ook al doe je geen richting aan naar links kan je alsnog blijven rijden, wanneer je d'r af gaat doe je je richting aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef Waterweg het volgende:
[..]
duidelijker nog is
richtingaanwijzer naar rechts als je eraf gaat
richtinaanwijzer naar links als je er nog niet af gaat
dan is het altijd duidelijk wat je doet, ook al rijd je nog 4 rondjes voor de lol
Preciesquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
als iedereen nou eens richting aan zou geven als ze er af gingen
en juist omdat niet iedereen z'n knipperlichten correct gebruikt is het een verademing als mensen 'm dus wel gebruiken, ook al is het ten overvloede.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:00 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is handig voor iemand die uit een andere richting komt. Die weet dan dat diegene nog niet er af gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef AskMe het volgende:
Waarom doen mensen in vredesnaam hun knipperlicht naar links als ze driekwart de rotonde nemen? Voor wie is dat handig? WAAROM
ja uiteraard kun je dan gewoon blijven rijden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ook al doe je geen richting aan naar links kan je alsnog blijven rijden, wanneer je d'r af gaat doe je je richting aan
Het is zo onnodig, maar goed jullie doen het dus ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is handig voor iemand die uit een andere richting komt. Die weet dan dat diegene nog niet er af gaat.
dat is dus het hele punt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Topic #254567
Tevens vind ik het chill, want veel mensen vergeten hun licht naar rechts aan te doen als ze afslaan. Dus bij elke auto die nu zijn licht naar rechts niet aandoet zit ik toch nog in onzekerheid. Bij mensen die hun licht naar links aanhebben kan ik lekker laidback in de auto gaan zitten.
tuurlijk niet, degenen die het nooit deden zullen het dan ook niet doen, dus dan zou je een knipper naar licht aandoen om vervolgens niet naar rechts te doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Waterweg het volgende:
[..]
ja uiteraard kun je dan gewoon blijven rijden.
maar bij elke afslag vraagt die automobilist zich af wat je gaat doen.
regelmatig gebruiken mensen d'r knipperlicht niet, en dan sta je dus voor niks te wachten..
gebruik je je knipperlicht wel (en dus ook naar links) heb je altijd de duidelijkheid over wat er gaat gebeuren
Het is juist zeer nuttig. Maar ja, het is inderdaad zo dat 90% niet eens lijkt te weten dat er richtingaanwijzers op hun auto zitten, dan zet het inderdaad weinig zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef AskMe het volgende:
[..]
Het is zo onnodig, maar goed jullie doen het dus ook
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
dat krijg je zo aangeleerd bij je examen, nadeel is dat sommigen m vergeten uit te zetten
naar links I suppose? :pquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef AskMe het volgende:
[..]
tuurlijk niet, degenen die het nooit deden zullen het dan ook niet doen, dus dan zou je een knipper naar licht aandoen om vervolgens niet naar rechts te doen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Troll. Duidelijk.
Tyf dit topic maar dicht.
Als je op een motor rijdt ben je de rotonde rijdt ben je 'm zo weer voorbij, de meeste kun je met wel 40/50 nemen(als je rechtdoor gaat/rechtsaf), dus dan knipper ik alleen maar als ik eraf moet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Waterweg het volgende:
en als je op een rotonde niet genoeg tijd hebt om je knipperlichten naar links en naar rechts te bedienen dan kun je beter gewoon even doorrijden naar het CBR en je rijbewijs weer inleveren aangezien je dan niet capabel bent om een auto te besturen
Hoe weet jij dat nou weer, jij hebt geneens je rijbewijsquote:
ik heb geen ervaring met motorrijden..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je op een motor rijdt ben je de rotonde rijdt ben je 'm zo weer voorbij, de meeste kun je met wel 40/50 nemen(als je rechtdoor gaat/rechtsaf), dus dan knipper ik alleen maar als ik eraf moet.
Jawel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, jij hebt geneens je rijbewijs
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef Salamando het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |