Bawwwwwwww, ja dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef ehqo. het volgende:
Misschien doet ze er een leuke act bij die het geheel redt. In de trant van tubgirl of via haar kut roken ofzo.
Kijk bij het JSF wist ik gewoon dat we gingen winnen, ik zeg dat we nu als laatste gaan eindigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Pixie. het volgende:
Agh man loop niet zo te janken zeg.
Dat meisje doet ook alleen maar dr best
En het niveau is al jaren kut daaro
Dus waarom zouden wij dan niet met zo'n liedje kans maken.
Deze mensen ook:quote:
Je snapt heus wel wat ik bedoel klapmongoolquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Deze mensen ook:
[ afbeelding ]
Moeten die maar mee gaan doen dan?
Ja maar jij zegt ook dat je wordt gediscrimineerd bij de dekamarktquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Kijk bij het JSF wist ik gewoon dat we gingen winnen, ik zeg dat we nu als laatste gaan eindigen.
Trek het je niet aan, het is gewoon een grapje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel klapmongool
Nee eigenlijk niet, hoer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel klapmongool
Ja en jij jankt om spelling! Check je eerste reactie in dit topic a.u.b.!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt ook dat je wordt gediscrimineerd bij de dekamarkt![]()
Nou dan ben je blijkbaar erg achterlijkquote:
Aaaaah boeehoeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ja en jij jankt om spelling! Check je eerste reactie in dit topic a.u.b.!!
Ja tuurlijk joh..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nou dan ben je blijkbaar erg achterlijk
Tieten voor TS:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef smegmanus het volgende:
Bespreek hier hoe kansloos we zijn.
Of niet natuurlijk, maar post in dat geval maar een paar lekkere tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |