In het echt is die juist het mooist.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:14 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het ook niet zo mooi Tamashii maar dat is meer om de kleur combo.
Zegt het meisje met het mooiste figuur ooit.quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef Marouska het volgende:
tvp. En ik ga maar weer eens iets posten!
Dank je!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beide leukk,,waar komen de shirtjes vandaan???
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Marouska het volgende:
Rip that jeans, baby!
[ afbeelding ]
Broek en shirt H&M, jeansoverhemd Mango, tas River Island, schoenen Dr. Adams, ketting zelf gefröbelt (het is geen echte bril). Daarnaast heb ik ein-de-lijk mn knetteroude Rayban teruggevonden dus ik liep vandaag weer eens heel hipster met mn zwarte bril te doen.
Ik doe over een paar dagen iets voor Levi's, zouden ze zo'n outfit als dit snappen? Of gaat het echt te ver...? Ik vind dat altijd zo afschuwelijk lastig te bepalen...quote:
Ik vind het kunnen, zou alleen de ketting niet dragen en zo'n mintgroen/turquoise ring dragen, waarom weet ik niet maar dat beeld heb ik voor me.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:25 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik doe over een paar dagen iets voor Levi's, zouden ze zo'n outfit als dit snappen? Of gaat het echt te ver...? Ik vind dat altijd zo afschuwelijk lastig te bepalen...
Nicequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Marouska het volgende:
Rip that jeans, baby!
[ afbeelding ]
Broek en shirt H&M, jeansoverhemd Mango, tas River Island, schoenen Dr. Adams, ketting zelf gefröbelt (het is geen echte bril). Daarnaast heb ik ein-de-lijk mn knetteroude Rayban teruggevonden dus ik liep vandaag weer eens heel hipster met mn zwarte bril te doen.
Leuke outfit. Afschuwelijk bank-deken-bedek-ding.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Stickvis het volgende:
ik ga toch zeker niet van de bank af om een foto te maken:P
Ben gekke henkie niet.
Is trouwens diezelfde outfit als in het vorige topic ergens dus je kan terug kijken;)
Ja echt he, jeans overhemden. Ik voel me meteen drie keer zo stoer en vijf keer zo sterk in zo'n ding!quote:
Levi'>>>mintgroene ring. Ja ehh ik zie de connectie ook even niet...?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het kunnen, zou alleen de ketting niet dragen en zo'n mintgroen/turquoise ring dragen, waarom weet ik niet maar dat beeld heb ik voor me.
Ja ik bedoel bij de outfit die je nu aan hebt ipv van de ketting, ik hou sowieso niet van kettingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Levi'>>>mintgroene ring. Ja ehh ik zie de connectie ook even niet...?
Echt hequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Marouska het volgende:
[..]
Leuke outfit. Afschuwelijk bank-deken-bedek-ding.
Die tas is wel heel shinyquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Marouska het volgende:
Rip that jeans, baby!
[ afbeelding ]
leuk, behalve de bril..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Marouska het volgende:
Rip that jeans, baby!
[ afbeelding ]
Allemaal pailletten, ik vind 'm zelf wel hilarisch eigenlijk. En P.F.: het is een ketting.quote:
'Fred'quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Echt he
is tegen de kat zodat fred die stof niet kapot krabt.
[ afbeelding ]
Mauwh
Hier is twee jaar geleden alles tot een meter hoog onderwater gelopen en nadat ze het huis weer inkonden alles moeten verbouwen en snel goedkopen meubels moeten kopen.
Ze zijn nu net een half jaar klaar met verbouwen en moeten binnenkort een keer nieuwe meubels halen
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Marouska het volgende:
[..]
Allemaal pailletten, ik vind 'm zelf wel hilarisch eigenlijk. En P.F.: het is een ketting.
Dat is echt te eng, doe dan gewoon onthoofde plaatjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Athlon64x het volgende:
shit doe ook even mee nu hopen dat vriendin niet ziet (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet op die troep letten kamer zit vol (A)
nieuwe addidas shoes![]()
![]()
![]()
ow foto beetje onduidelijk daarom zie je broek slecht denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef Marouska het volgende:
[..]
Dat is echt te eng, doe dan gewoon onthoofde plaatjes![]()
Schoenen en shirt zijn leuk, broek beetje saai.
Chille schoenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:43 schreef Athlon64x het volgende:
shit doe ook even mee nu hopen dat vriendin niet ziet (A)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet op die troep letten kamer zit vol (A)
nieuwe addidas shoes![]()
![]()
![]()
Of ze vindt jouw broek gewoon daadwerkelijk saai.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow foto beetje onduidelijk daarom zie je broek slecht denk ik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met m'n rode blazer maar weer eens![]()
Je beste outfit tot nu toe. Vind ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cutequote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk, vind de broek alleen een beetje trashy uitzienquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Marouska het volgende:
Rip that jeans, baby!
[ afbeelding ]
die linker trui heb ik ook, die is zo leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:40 schreef P.F het volgende:
O gadver ik heb zo een dag -ik weet niet wat ik will-
Heb de hele dag in comfi kleren gelopen en nu wil ik blote benen!
Maar 't is 't allemaal net niet of zo.. Irritant!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
die linker trui heb ik ook, die is zo leuk
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Dit had ik wel aan vandaagFotospamdagje
- zwarte satijnen skinny, volgens mij maat 42 oid. veuuul te groot, maar zit heerlijk![]()
- een hemd! echt heeel uniekik heb nog nooit eerder een hemd openbaar gedragen
ik heb echt zielige schouders.. nu sport ik wat meer en zijn ze gespierder
jaja, kun je na gaan hoe ze eerst waren
- semi birckenstoks. ik haaaat die schoenen. maar ze zijn stiekem wel grappig
- het funky detail is mijn BH. Jaja![]()
Lekker ordinair
O en het schijnt leuk te zijn als ik mijn haar vast doe, dat had ik ook,maar zakt steeds uit, zelfs tijdens 't foto's maken
Het is ook gewoon een cheap ass broek van de H&M hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef electronique het volgende:
[..]
leuk, vind de broek alleen een beetje trashy uitzien
ripped jeans vind ik wel leuk maar dit ziet een beetje goedkoop uit, verder wel heel leuk
Leuk!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
- zwarte satijnen skinny, volgens mij maat 42 oid. veuuul te groot, maar zit heerlijk![]()
Lekker ordinair
O en het schijnt leuk te zijn als ik mijn haar vast doe, dat had ik ook,maar zakt steeds uit, zelfs tijdens 't foto's maken
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Lekker ordinair
vind het echt niks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:01 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is zondag-dag, met katerig zijn, hangop eten, en vanavond lekker Eurovisie kijken. Zoals jullie zien juich ik ofwel voor Finland, ofwel voor Schotland, ofwel voor Griekenland. Of de Falkland Eilanden. Maar die doen geloof ik niet mee. Shirt is Vero Moda, sokken van vriendjelief, rest H&M.
Ik vind het zelf ook wel een stuk aantrekkelijker dan een Juicy Couture huispak, ja.quote:
Je vergeet de opplak diamantjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef P.F het volgende:
Hahaha.. Zo een zwarte.. Met gouden opdruk en stiksels
Drink een Carling namens mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:35 schreef Stickvis het volgende:
Vandaag moest even naar Morrisons:
[ afbeelding ]
Morgen
WEMBLEY![]()
[ afbeelding ]
Voor in de bus
[ afbeelding ]
En dit lelijke veel te grote shirt voor in het stadion
Snap ik heel goed, dan maar een 'minger' shirt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Stickvis het volgende:
ik wou trouwens mijn Wednesday shirt aandoen,
maar na een gesprek met de locals kon ik dat maar beter niet doen als ik heel wou terug komen
Leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Lekker ordinair
Is het ook de bedoeling dat je die bril opzet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:01 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is zondag-dag, met katerig zijn, hangop eten, en vanavond lekker Eurovisie kijken. Zoals jullie zien juich ik ofwel voor Finland, ofwel voor Schotland, ofwel voor Griekenland. Of de Falkland Eilanden. Maar die doen geloof ik niet mee. Shirt is Vero Moda, sokken van vriendjelief, rest H&M.
Nee is voor de stoerheid, jwz.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is het ook de bedoeling dat je die bril opzet?
quequote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wel een lelijke.
Btw, iemand van hier die gisternacht bijdehand deed?
Dit draag je alleen binnen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef P.F het volgende:
Lekker ordinair
Dat kan ik niet geweest zijnquote:
Ja dat ja. Want als er iets is wat ik precies ben, is het wel stoer.quote:
Nope!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit draag je alleen binnen mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |