quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:08 schreef Blueman het volgende:
Vijf babies door seksorgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je uit de studenten wereld melden dat condooms verre van hip zijn.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze condooms hadden gebruikt waren er vast geen 5 meisjes zwanger geworden, moppie
Ineens verdwenen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...
vijf! meisjes zwanger na 1 neuksessie... Nah, geen condoomsquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Condooms zijn ook niet heilig op dat vlak. Heb vaak genoeg gehad dat ze stukgingen of ineens verdwenen etc...
Mensen die bij het ed werken en een artikel niet kunnen lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf! meisjes zwanger na 1 neuksessie... Nah, geen condooms
quote:Jy rol met ‘n selfoon in jou pen
Ek rol nog met ‘n 3310
My styl gooi sexy korrek
Jy dra nog fokken Mr Price Red
As ek instap skrikkie hele fokken bar
Jy kry nog fokken geld by jou ma
Ek los die hele jol papnat
In dit geval zullen ze inderdaad niet gebruikt zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als ze condooms hadden gebruikt waren er vast geen 5 meisjes zwanger geworden, moppie
ach, dat glijdt tenminste goed doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In dit geval zullen ze inderdaad niet gebruikt zijn.
Ging meer over het in elkaars kwakje roeren,
alsof je er uberhaupt iets van merkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, dat glijdt tenminste goed door
In dat zwarte gatquote:
ik denk wel dat je als man het verschil merkt tussen een schone en een volle flamoes. Zeker bij veertienjarigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof je er uberhaupt iets van merkt.
Beetje in de stijl van 'Die Antwoordt'quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Jow.
Iemand zaagtafel kopen? 750 euro![]()
Oh enne....
[..]
Maar goed, dit zal vast allang niet meer hip zijn volgens Feb.
Ow, december 2009.
Das wel echt oud.
Hey das wel vet, is dat Fries ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
Jow.
Iemand zaagtafel kopen? 750 euro![]()
Oh enne....
[..]
Maar goed, dit zal vast allang niet meer hip zijn volgens Feb.
Ow, december 2009.
Das wel echt oud.
Ze hebben ook samen een nummer gemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:17 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van 'Die Antwoordt'
Overigens is 'Professor Green' op dit moment redelijk hip (aan het worden), al snap ik dat nog niet echt
Tsja, die staan wel op allerlei festivals in EU. Ik vind het beiden, maar 'mwaah. Al vind ik Jack Sparrow wel beter dan DA.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef bleiblei het volgende:
Oh.... Ik zie nu wat Die Antwoordt is. Dat is echt wazige bagger.
Echt te matig. Dan is Jack Parow wel een stuk tofferder. Dat nummer van hierboven dan.
?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef febster het volgende:
Trouwens voor iedereen hier: ga NIET bij t-mobile, ze kunnen de iPhone gebruikers niet meer aan.
BEN niet bereikbaar....quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef febster het volgende:
Trouwens voor iedereen hier: ga NIET bij t-mobile, ze kunnen de iPhone gebruikers niet meer aan.
geen idee, maar ben heel tevredenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
internet is daar weer bagger vergeleken met vodofone.
jongen...die is alweer hopeloos uit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef febster het volgende:
Als het mooi weer is (of niet) moeten jullie eens dit luisteren:
Heerlijk zomernummertje
Het was het 1e jaar gewoon goed, en nu wordt het per maand erger. 3G bereik is dramatisch en nu krijgen ze het voor elkaar dat ik telefoontjes gewoon 'mis'. Krijg je een sms "u heeft 2 gemiste oproepen", terwijl ik mijn telefoon niet eens over heb zien gaanquote:
misschien kun je dan ook een echte telefoon bij je abo krijgen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef febster het volgende:
[..]
Het was het 1e jaar gewoon goed, en nu wordt het per maand erger. 3G bereik is dramatisch en nu krijgen ze het voor elkaar dat ik telefoontjes gewoon 'mis'. Krijg je een sms "u heeft 2 gemiste oproepen", terwijl ik mijn telefoon niet eens over heb zien gaan.
Contract loopt over dikke maand af, dan ben ik daar weg.
Ze komen op Lowlandsssquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jongen...die is alweer hopeloos uit...
Obama! I wanna go suck him![]()
Dat is gelul en dat weet jequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien kun je dan ook een echte telefoon bij je abo krijgen?
Dat is geen gelul, dat weet jijquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:47 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is gelul en dat weet je.
Als ik nu, op dit moment, een telefoon moet kopen zou ik een Desirehalen. Maar tzt zal het waarschijnlijk een iPhone HD worden, bij Voda of KPN.
nu pasquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef bleiblei het volgende:
Echt te matig. Dan is Jack Parow wel een stuk tofferder. Dat nummer van hierboven dan.
tijdens de bef zeker!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk wel dat je als man het verschil merkt tussen een schone en een volle flamoes. Zeker bij veertienjarigen
Dit mail ik door naar je vrouwquote:
voel je vrijquote:
net of ik niet allang het mailadres van je vrouw hadquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
voel je vrij
vrouws naam @ mijn bedrijf.nl
hihiquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:52 schreef Inu het volgende:
Borrelen is leuk
Was vanmiddag bij de lancering van de website met gedigitaliseerde kranten. De hoofdredacteur van de Telegraaf was er ook en een van de lezingen ging over het allereerste vliegtuigongeluk in Nederland
jij puss, je hebt helemaal geen kaas gegeten van Next level hip hop.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:23 schreef bleiblei het volgende:
ik try to ignorequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net of ik niet allang het mailadres van je vrouw had
Dat is de vrijheid van geen abonnement, zoveel mensen ignoren als je maar wil ipv maximaal 5quote:
Ik ga ook kijkenquote:
ohja, goed ideequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken.
Je moet @dijkshoorn volgen vnv, die gaat weer erover twitteren, hilarisch vaak.
je humor klopt nietquote:
quote:
Pfff, ik kende Die Antwoordt wel, maar had de naam niet gekoppeld aan die wacko dude met die geflipte trailertrash wijf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu pas
ik gebruik die antwoord in djsets. heel rauw, heel ranzig
Les Pays Bas, zero points.quote:
Volgend jaar sturen we Lucky Fons III of Roosbeefquote:
Ik vind ze gaafquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef bleiblei het volgende:
Lucky Fons III of Roosbeef.
Die zijn pas overrated.
Blijkbaar wel n vruchtbaar standjequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vijf! meisjes zwanger na 1 neuksessie... Nah, geen condooms
En dat komt regelmatig voor?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
![]()
En m dan een uur later terugvinden in mezelf.
Ja, die Lucky Fons mogen ze dan ook meteen houdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgend jaar sturen we Lucky Fons III of Roosbeef
niet fukken met Yolandi, ze bijt m er af..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pfff, ik kende Die Antwoordt wel, maar had de naam niet gekoppeld aan die wacko dude met die geflipte trailertrash wijf.
Is de ensuite af dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef bleiblei het volgende:
Nou, hopelijk krijg ik mijn Makita tafel verkocht.
Weten jullie geinteresseerden?
Hoezo moet je er nu alweer vanaf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef bleiblei het volgende:
Nu niet meer. Vriendlief en ik zijn niet vies van elkaar en ik gebruik andere anticonceptie. Maar toen we nog in de ontdekkingsfase waren gebeurde dat wel eens. En ik heb t ook wel met andere partners gehad hoor. Of dat ie aan flarden was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En dat komt regelmatig voor?
Wat doen jullie in godsnaam![]()
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoezo moet je er nu alweer vanaf?
je hebt maaaaaaaanden over niks anders dan die zaagtafel gepraat
idd, dat je op zoek moet naar de andere helft van je condoom..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nu niet meer. Vriendlief en ik zijn niet vies van elkaar en ik gebruik andere anticonceptie. Maar toen we nog in de ontdekkingsfase waren gebeurde dat wel eens. En ik heb t ook wel met andere partners gehad hoor. Of dat ie aan flarden was.
Ik hoop het ook ja. Anders kunnen we een paar dagen weg zeker alsnog vergeten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef bleiblei het volgende:
ik vind je maar een rare mevrouw nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nu niet meer. Vriendlief en ik zijn niet vies van elkaar en ik gebruik andere anticonceptie. Maar toen we nog in de ontdekkingsfase waren gebeurde dat wel eens. En ik heb t ook wel met andere partners gehad hoor. Of dat ie aan flarden was.
it never happened to you?quote:
LOLquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
idd, dat je op zoek moet naar de andere helft van je condoom..
Helm met lampje op en speleologie doen!
ik ben niet zo van de rubbertsquote:
Ik ben hem ook nog nooit kwijtgeweest neequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een ruptuur gehad, maar het is geen standaard onderdeel nee
Idd... volgens mijn huisarts gebeurt dat best vaak bij mensen. En hij kan het weten want hij krijgt al die paniekerige meisjes op zijn spreekuur.quote:
Nog nooit in verslikt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben hem ook nog nooit kwijtgeweest nee
Dat ie knapt kan ik me nog voorstellen maar dat ie loskomt...die dingen zitten veul te strakquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Idd... volgens mijn huisarts gebeurt dat best vaak bij mensen. En hij kan het weten want hij krijgt al die paniekerige meisjes op zijn spreekuur.
Als ie slap wordt tijdens de seksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ie knapt kan ik me nog voorstellen maar dat ie loskomt...die dingen zitten veul te strak![]()
Nee, dit is geen (on)verkapte ik-heb-een-heule-dikke post![]()
oh...geen last van,ik ben binnen 30sec klaar johquote:
Misschien wel in dr keel?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef ArTiC het volgende:
Sieneke is vast ook nog nooit een rubber kwijtgeraakt in haar doos van pandora
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...geen last van,ik ben binnen 30sec klaar joh
itt jou voldoet Sien wel aan haar preutse imagoquote:
Mijn preutse imago is door jullie verzonnen dus daar hoef ik niet aan te voldoenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
itt jou voldoet Sien wel aan haar preutse imago
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn preutse imago is door jullie verzonnen dus daar hoef ik niet aan te voldoen
oh, er komt een anderequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef bleiblei het volgende:
En ik ga kijken of ik em weg kan doen want ik kreeg vandaag het aanbod om alsnog de Festool te kopen.
Wat een veel betere zaag is.
sletjequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn preutse imago is door jullie verzonnen dus daar hoef ik niet aan te voldoen
Dat imago is gebaseerd op ervaringquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Inu het volgende:
[..]
jammer dat het in de praktijk precies andersom is dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef Inu het volgende:
[..]
En daar komt jouw imago weer bij kijken he
en dat klopt idd niet nee...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef bleiblei het volgende:
En dat imago is net zo waar als SQ's en mijn imago dat we een doos met buttpluggen, vibo's, pocketrockets, zwepen en glijmiddel onder mijn nachtkastje hebben staan en haken in ons bed hebben geschroefd.
Ja, ik heb wel seksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer dat het in de praktijk precies andersom is dus
Dat van artic of mij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef bleiblei het volgende:
En dat imago is net zo waar als SQ's en mijn imago dat we een doos met buttpluggen, vibo's, pocketrockets, zwepen en glijmiddel onder mijn nachtkastje hebben staan en haken in ons bed hebben geschroefd.
Wanneer ben je op onze slaapkamer geweest?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat klopt idd niet nee...
Dat spul ligt namelijk onder SQ's nachtkastje en de haken hangen aan het plafond
toen jullie net de sleutel van het huis hadden en nog aan het verbouwen warenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wanneer ben je op onze slaapkamer geweest?
Dat ie kansloos isquote:
Met de housewarming, heb je zelf laten zienquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wanneer ben je op onze slaapkamer geweest?
V&A usersquote:
ja, daar was ik zelfs bij!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Met de housewarming, heb je zelf laten zien
Ik nietquote:
Alleen als jij er bent kom ik nietquote:
ik dacht dat je zou komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
anders ook niet. Ik ben niet bij levi geweest. Jij ook niet....
Wij waren tenminste niet te lam om te komen, en dat als opperdikkerdsquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
anders ook niet. Ik ben niet bij levi geweest. Jij ook niet....
Als je op dat moment zit te wachten sta je serieus te lang droogquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
Begint Sien zich uit te kleden, draait de camera weg...zo scoor je nooit punten
ik snap nog niet waarom je ons niet wakker hebt gemaakt! Je kwam hier zelfs voorbij..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij waren tenminste niet te lam om te komen, en dat als opperdikkerds
een week is langquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je op dat moment zit te wachten sta je serieus te lang droog.
Waar ik op mik ligt ver boven wat jij der voor over hebt (maar wel +/- 1/3de onder de NL adviesprijs).quote:
Ik snap ook niet dat je dit nu ineens roept, dus jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik snap nog niet waarom je ons niet wakker hebt gemaakt! Je kwam hier zelfs voorbij..
Nope, we zijn niet bij jullie voorbij gekomen volgens mij. We zijn via het CBR gefietst.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik snap nog niet waarom je ons niet wakker hebt gemaakt! Je kwam hier zelfs voorbij..
om precies te zijn 217x zo langquote:
wat snap je niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat je dit nu ineens roept, dus ja
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef -moppie- het volgende:
artic sponsort de meisjes van plezier in Helliemond?
ColtZ40quote:
Ik begrijp dat je het Colt nog niet verteld hebt dus?quote:
het is dus geen 30cm maar 11cmquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het Colt nog niet verteld hebt dus?
we hadden kunnen poelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je opmerking. Alsof jullie komst onze verantwoordelijkheid was
Of dat je het o zo leuk zou vinden als wij ook zouden komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je opmerking. Alsof jullie komst onze verantwoordelijkheid was
8cmquote:
buk maar ff danquote:
Denk je dat ik een hekel aan jullie heb ofzo? Wat een rare opmerkingquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of dat je het o zo leuk zou vinden als wij ook zouden komen.
je kijkt de verkeerde films...quote:
nee dat denk ik niet maar ik snap dat jullie ons niet van de bank trekken als je naar Levi gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een hekel aan jullie heb ofzo? Wat een rare opmerking
godverdegodverquote:
Idd...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat ik een hekel aan jullie heb ofzo? Wat een rare opmerking
dies ook duurderder toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef bleiblei het volgende:
En ik ga kijken of ik em weg kan doen want ik kreeg vandaag het aanbod om alsnog de Festool te kopen.
Wat een veel betere zaag is.
Ik dacht dat jullie zelf zouden komen, dus dan gaan we niet iemand ophalenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet maar ik snap dat jullie ons niet van de bank trekken als je naar Levi gaat.
nou, wij wel, tot en met de schroevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef bleiblei het volgende:
Officieel zie je nergens een NL logo en hij scoort ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef bleiblei het volgende:
Wat een ontzettende faalreclame van Nike.
In NL een reclame uitzenden met die jankhoofd van een Ronaldo die ff gaat scoren tegen NL.
Goeie marketing boodschap zo vlak voor het WK.
Jamaar. Dat is toch helemaal niet duidelijk, woman!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef -moppie- het volgende:
Luustert nu es even, ik heb het over de opmerking van Colt niks tegen jullie.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij welquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar. Dat is toch helemaal niet duidelijk, woman!
Hij voetbalt tegen een land met oranje shirtsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef febster het volgende:
[..]
Officieel zie je nergens een NL logo en hij scoort ook niet. Het gebeuren rondom Ronaldinho is veel erger
.
Voor de rest is het natuurlijk een uberdikke reclame.
Ben je nu klaar gekomen op dat intieme inkijkje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
En wij maar denken dat de toppers te ordi waren voor het ESF
traagquote:
kijk jij een andere zender?quote:
Dit zeg je omdat je vrouw meekijkt op je schermquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef FUFR het volgende:
oh die tieten, de neus, de...penis!
dit moet een vent zijn!
Nee..ik ben geen kneusje die op internet ieder fotomodel afkraakt op 2 vlekjes op haar neus ofzoquote:
die marktplaatst...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit zeg je omdat je vrouw meekijkt op je scherm
Doet me denken aan mijn pa die een aantal jaar geleden binnen kwam lopen toen we ESF aan het kijken waren en bij Dana International zei "hey, das een lekker wijf"quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit zeg je omdat je vrouw meekijkt op je scherm
ik hou niet van vrouwen met zwart nephaar tot op dr reet met een neus en kin waar Eucalypta jaloers op zou zijn en met tieten die onder dr kin zitten gebonden, sorry.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..ik ben geen kneusje die op internet ieder fotomodel afkraakt op 2 vlekjes op haar neus ofzo
Okay, ik vind het een mooie verschijningquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hou niet van vrouwen met zwart nephaar tot op dr reet met een neus en kin waar Eucalypta jaloers op zou zijn en met tieten die onder dr kin zitten gebonden, sorry.
of een anaal ingebrachte zaagtafelquote:
smaaks, they differquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Okay, ik vind het een mooie verschijning
dan zit ik te schijtenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Als je je ogen een beetje samen knijpt.
dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Als je je ogen een beetje samen knijpt.
Precies en anders hadden ze wel een NLD'er in zo'n shirt laten rennenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij voetbalt tegen een land met oranje shirts.
Okee, het zou ook nog Ivoorkust oid. kunnen zijn.
Die 3D Particle animaties zijn best hip trouwens.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat Febster uit Denemarken kwam?
en kan zingen?
en een bijbaantje in het circus heeftquote:
Kost geld en dan is het helemaal duidelijk waar ze op enten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef febster het volgende:
[..]
Precies en anders hadden ze wel een NLD'er in zo'n shirt laten rennen.
Nu is idd every step you take wel heel erggg herkebaar...
*proestquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat Febster uit Denemarken kwam?
en kan zingen?
Hehe, das mijn, eehm, "vriendin" ofzoietsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kost geld en dan is het helemaal duidelijk waar ze op enten.
Maareh, wie was die blonde chick die je bij had vandaag?
Ze moet wel andere schoenen kopen.
Ik liep 5m achter je op de spoorlaan maar moest in de trein nog wat documenten reviewen dus heb je niet aangetiktquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, das mijn, eehm, "vriendin" ofzoiets. Ze had idd beetje porno schoenen aan, normaliter heeft ze gewoon normale schoenen aan, maar ze had een SaTC2 film premiere ding met vriendinnen, dusch ja
.
Ik heb je niet gezien, ik was je niet aan het negeren ofzo he.
okay, de oren zijn okay...maar de rest van die kerel schreeuwt: up my ass!quote:
En dan niet eens iets zeggen over mijn nieuwe lookquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik liep 5m achter je op de spoorlaan maar moest in de trein nog wat documenten reviewen dus heb je niet aangetikt.
Dat zwarte circusjasje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef febster het volgende:
[..]
En dan niet eens iets zeggen over mijn nieuwe look
ik zie geen maisje, alleen gitaarquote:
Je was idd. naar de kapper geweest.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef febster het volgende:
[..]
En dan niet eens iets zeggen over mijn nieuwe look
En ik had een nette broek aan EN nette schoenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je was idd. naar de kapper geweest..
Zo, deze is lelijk.
blaim r8...die heeft ze allemaal ingepiktquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef bleiblei het volgende:
En waar zijn der tetten?
Uit zweden wil ik hoogblonde chicks met dikke tieten! niet dit.
dudequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
En ik had een nette broek aan EN nette schoenen
Waren toch skinnyjeans?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef febster het volgende:
[..]
En ik had een nette broek aan EN nette schoenen
Bed? gewoon daar op dat trapjequote:
Ik had ook een roze t-shirt aanquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:32 schreef FUFR het volgende:
denk aan dr moeder, zo gaat zij er ook uitzien
Ach kijk, dr amandelen zijn geknipt
wel een mooie meisje, wel pas 17
en das over een jaar of 8quote:
Maar hey! Check dit!quote:
waar kijk jij naar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hey! Check dit!
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1I7GGLL_nl&q=azerbaijan%20woman&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi
Gewoon omruilen over 6 jaar voor een nieuw exemplaar.
Froe Fra Frikandel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Jezus wat een lelijk wijf!
whot?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef febster het volgende:
Ooh en we zijn 'worldwide trending topic' met Rutte en Sieneke
Dat valt me idd. niet tegen dat je blik juist daar naar toe getrokken wordtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar kijk jij naar?
ik zie http://static5.dating.lt/(...)f5f7788fa7842291.jpg
twittertquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat valt me idd. niet tegen dat je blik juist daar naar toe getrokken wordt.
Nederland had al jaren geleden moeten stoppen met die poppenkast.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef ArTiC het volgende:
Als we onder Slovenië eindigen moeten we echt nooit meer meedoen
Duh, dat paarse ding ís de Titanicquote:
ik ga het niet uitleggen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
Hoezo laat je als Cyprus een Brit meedoen?
Malta zou ik snappen, dat is half Engels...maar Cyprus is Grieks/Turksquote:
maar wie maakt op C. de dienst uit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Malta zou ik snappen, dat is half Engels...maar Cyprus is Grieks/Turks
Marokkanen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |