dat lijkt me echt heel grappig! iemand van het forum tegen komen (jullie kennen elkaar al toch?:P)quote:
oh god straks nog iemand die de hele dag verslaafd naar een BB zit te kijken door die pingsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
Mijn eerste post vanaf mn Blackberryzielig wel haha
Oh ja verschrikkelijk! Hij staat echt de hele dag roodgloeiend. Letterlijk that is, het rode lampje gloeitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh god straks nog iemand die de hele dag verslaafd naar een BB zit te kijken door die pings
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh ja verschrikkelijk! Hij staat echt de hele dag roodgloeiend. Letterlijk that is, het rode lampje gloeitdan weer smsjes, belletjes, en tig pings. Blackberry liefde
Haha dat heb ik ook zo erg met mn BB, en als t geen smsjes of pings zijn dan zijn het wel weer mailtjes. Ik kan echt niet zonder dat ding!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh ja verschrikkelijk! Hij staat echt de hele dag roodgloeiend. Letterlijk that is, het rode lampje gloeitdan weer smsjes, belletjes, en tig pings. Blackberry liefde
Ja kloptquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
dat lijkt me echt heel grappig! iemand van het forum tegen komen (jullie kennen elkaar al toch?:P)
Ja, leuk maar niet goedquote:
ja, maar het was ook belachelijk drukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Ja, leuk maar niet goed. Duurde het bij jullie ook zo lang voordat je eens eten kreeg? Wij moesten uiteindelijk in 20 min eten
.
Nou inderdaad, beetje slecht ingecalculeerd. Het was wel lekker, garnaaltjes in knoflookoliequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar het was ook belachelijk drukHadden ze denk ik niet zo op gerekend...
de gamba's waren opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou inderdaad, beetje slecht ingecalculeerd. Het was wel lekker, garnaaltjes in knoflookolie.
Ik moet ook aan de BBquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook zo erg met mn BB, en als t geen smsjes of pings zijn dan zijn het wel weer mailtjes. Ik kan echt niet zonder dat ding!
Die onderste is mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb gefaald. 8 flesje lak bij Cherry Culture omdat 20% korting![]()
![]()
# Milani 3D
# Milani Cyberspace
# Milani Digital
# Milani HD
# Milani Hi-res
# Milani Hi-tech
# Sinful Colors Sharon's Heart
# Sinful Colors Thimbleberry
Op de plaatjes @ CC leek het wel of de Sinfuls flakies hadden maar net de swatches bekeken en nee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kut!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Dwyn het volgende:
Nou mijn creditcard gebruik ik ook niet meer om bestellingen te doen. Krijg net een brief van de ING dat er waarschijnlijk is gefraudeerd met mijn creditcard en inderdaad 380 euro afgeschreven.
Yup! Nu wordt mijn creditcard geblokkeerd en moet ik een fraudeformulier invullen om het geld terug te krijgen.quote:
liefquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:46 schreef FijieStar het volgende:
Weer veel mooie lakjes..
@Daph: ik vind je panternagels heel stoer![]()
Ik moet dringend weer een nieuwe stash inslaanSinful colors heeft hele mooie kleuren..
Waar bestel ik die het best?
en hier m'n nieuwe nagels: AppleCandy![]()
[ afbeelding ]
Die appeltjes zijn schattig!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:46 schreef FijieStar het volgende:
Weer veel mooie lakjes..
Ik moet dringend weer een nieuwe stash inslaanSinful colors heeft hele mooie kleuren..
[ afbeelding ]
Argh wat stom!!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Dwyn het volgende:
Nou mijn creditcard gebruik ik ook niet meer om bestellingen te doen. Krijg net een brief van de ING dat er waarschijnlijk is gefraudeerd met mijn creditcard en inderdaad 380 euro afgeschreven.
Ja, zodra ik dat fraudeformulier heb ingevuld en teruggestuurd, wordt het geld teruggestort omdat ik daar blijkbaar voor verzekerd ben. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Argh wat stom!!!!!je krijgt het geld wel terug neem ik aan?
Ik hou het maar gewoon op mijn ouderwetse pinpas en voor internet ideal en paypal
Pfewquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, zodra ik dat fraudeformulier heb ingevuld en teruggestuurd, wordt het geld teruggestort omdat ik daar blijkbaar voor verzekerd ben. Gelukkig maar![]()
Duur nagellakje anders, 400 euro.
Waar zijn trouwens die fruitjes te koop, ik wil er misschien ook wel een paarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:46 schreef FijieStar het volgende:
Weer veel mooie lakjes..
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PfewDat zouden inderdaad dure lakjes zijn geworden
![]()
Maar via CC ben je idd verzekerd. Als je op internet via Paypal koopt volgens mij ook!
Ja dat is zeker netjes van de bank! Mijn zus heeft het ook eens gehad maar dan gewoon met haar pinpas, toen werd ze ook gebeld, en toen ze later keek was idd haar hele salaris die net gestort was eraf gehaald en ze stond nog in de min ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Goed ook van de bank dat ze mij een brief sturen, ik had het zelf nog niet eens gezien.
De Moodies zijn nu op voorraad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:37 schreef Mirjam het volgende:
bubsel, wanneer kunnen we de moodplishes op je site verwachten?
Dat is geen Suzanne-kleurtjequote:
Heb je ze al binnen? Snel! *spamt op twitter*quote:
Yep we kwamen net thuis en de pakjesman stond erquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je ze al binnen? Snel! *spamt op twitter*
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep we kwamen net thuis en de pakjesman stond er
Oeh gaaf!! Wanneer komen de swatches?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:11 schreef Mirjam het volgende:
hoera, m'n pakje is er, art de lautrec
en verrassing, er zit 1 duochrome en 1 met flakies bij
dat had ik niet gezien op de website, dus een leuke verrassing![]()
flakiesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh gaaf!! Wanneer komen de swatches?
Agree! Show itquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh gaaf!! Wanneer komen de swatches?
Hoop dat de pakketjesman hier vandaag ook komt!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep we kwamen net thuis en de pakjesman stond er
Mijn nagellak budget voor de maand is alleen nog wel maar 15 euro van over... wat dus wil zeggen dat ik al voor 80 euro besteld heb in 5 dagen tijd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |