Hhaha, nou, die brakke aap is wel gelukt... F*kking h*ll... waar vind je tegenwoordig nog volle plastic bekers met sterke drank voor 1E?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Interesse in "zuipen met DaBuzzzz" les1 t/m 27? in 7 weken van fitte huppelaar tot brakke aap!
Proost! zit hier aan de Alfa
Alvast veel plezier en succesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef Herkauwer het volgende:
Zo, net terug van Runnersworld met nieuwe hardloopschoenen. Geen afwijking dus neutrale schoenen, vandaag nog een druk programma. Morgen gaan we voor het eerst lopen, nog even nadenken over welk programma ik ga volgen. Maar het begin is er!
Jeej! Leuk is dat he, nieuwe schoenen kopenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef Herkauwer het volgende:
Zo, net terug van Runnersworld met nieuwe hardloopschoenen. Geen afwijking dus neutrale schoenen, vandaag nog een druk programma. Morgen gaan we voor het eerst lopen, nog even nadenken over welk programma ik ga volgen. Maar het begin is er!
Ik geef geen tips, maar ter informatie: de meeste mensen hebben het gedownload via torrents.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Game_Error het volgende:
waar vind ik die evy series, ik kan hem niet vinden in de OP?
Hebbes, ik moet namelijk maar eens iets anders qua sport gaan doen omdat het waterpolo seizoen ten einde is. De trainingen beginnen pas half augustus weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik geef geen tips, maar ter informatie: de meeste mensen hebben het gedownload via torrents.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:34 schreef Dwab het volgende:
[..]
Jeej! Leuk is dat he, nieuwe schoenen kopenHeb je al een goede conditie? Of ga je echt vanaf 0 beginnen? Veel succes in elk geval!
Ik heb de Brooks Defyance 2 mediumquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Alvast veel plezier en succes![]()
Welke schoenen heb je?
Ah, ook iemand die gek is op zwemmenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:37 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Hebbes, ik moet namelijk maar eens iets anders qua sport gaan doen omdat het waterpolo seizoen ten einde is. De trainingen beginnen pas half augustus weer.
Dat klinkt vrij ernstig, maar dit is dus niet gebeurd tijdens het hardlopen? Ik merk dat het veranderen van loophouding veel energie kost en je echt moet oppassen voor blessures. Ik voel me nog niet 100% en het is benauwd weer, dus vandaag ook maar overgeslagen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Neelix het volgende:
Ik kom me ook melden
Ben al voor de tweede keer met Evy bezig naar de 5km. Niet lang na het afronden van de eerste keer dacht ik dat ik ook wel kon gaan sporten en heb mijn achillespees half afgescheurdDriekwart jaar verder en ik ben weer bezig met opbouwen, ondertussen bij les 18, gaat lekker
Dat was inderdaad ook vrij ernstig, maar gelukkig heb ik er niet iets blijvends aan overgehouden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:24 schreef hp38guser het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij ernstig, maar dit is dus niet gebeurd tijdens het hardlopen? Ik merk dat het veranderen van loophouding veel energie kost en je echt moet oppassen voor blessures. Ik voel me nog niet 100% en het is benauwd weer, dus vandaag ook maar overgeslagen.
Stuk gelopen? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n voet helemaal stuk gelopen en die zit nu in het verband. Voorlopig mag ik dus niet rennen.![]()
Hier miezert het een beetje en dat loopt altijd wel lekker. Lekker fris. Zo lang het maar niet met bakken uit de hemel valt.
Oh ja, die is zo gemeenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef Danseresje84 het volgende:
Was wel ff boos op haar......zegt ze bij de eerste 8 minuten, 'goed, we zijn er ...(Danseresje mindert vaart tot bijna wandelen)...bijna'.
Door veel te ver te gaan wandelen. M'n voeten kunnen sowieso maar weinig hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:34 schreef Cudles het volgende:
[..]
Stuk gelopen? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |