Ja goed maar ik neem aan dat we hier niet allemaal op de 15km/u zitten he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Cudles het volgende:
[..]
Naja ik dacht dat je bij joggen langzamer gaat
Nee je hebt gelijk. Sjokken ipv hardlopen of joggen bedoelde ik dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja goed maar ik neem aan dat we hier niet allemaal op de 15km/u zitten he?
volgens een site klik scheelt het je ruwweg zo een 14 seconden op 5km per kilo. Dus met 7 kilo minder zou je er zo anderhalve minuut af kunnen halen, maar ik gok dat het nog wel meer is als je eenmaal gewend bent aan 5km's lopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Coelho het volgende:
Na les 27 vorige week en een weekend met 2 dagen zaalvoetbal en een middag op de racefiets ben ik er woensdagavond eindelijk aan toe gekomen om een rondje van 5k te gaan lopen. Met happy hardcore "I wanna be a hippy" op mijn mp3 speler vanwege het perfecte ritme en lange loopkleding vanwege de kou (8 graden!), heb ik de stopwatch ingedrukt om deze na 26:22 weer uit te drukken. Gezien de omstandigheden en het feit dat het mijn eerste 5k nonstop was, helemaal zo gek nog niet! Ik wil ook nog een kilo of 7 afvallen (95kg is echt te veel
) en dat moet volgens mij de snelheid ook ten goede komen.
Wauw wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Coelho het volgende:
Na les 27 vorige week en een weekend met 2 dagen zaalvoetbal en een middag op de racefiets ben ik er woensdagavond eindelijk aan toe gekomen om een rondje van 5k te gaan lopen. Met happy hardcore "I wanna be a hippy" op mijn mp3 speler vanwege het perfecte ritme en lange loopkleding vanwege de kou (8 graden!), heb ik de stopwatch ingedrukt om deze na 26:22 weer uit te drukken. Gezien de omstandigheden en het feit dat het mijn eerste 5k nonstop was, helemaal zo gek nog niet! Ik wil ook nog een kilo of 7 afvallen (95kg is echt te veel
Mijn voorbeeld!, ik weeg inmiddels "slechts"94 dus qua gewicht ben ik je voor. Morgen les 26 voor mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Coelho het volgende:
Oeh, dat lijkt me echt balen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:15 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren w5d1 gelopen, alleen halverwege waren de batterijen van mijn mp3 speler opEn natuurlijk ook net die dag geen horloge om, dus ik heb geen idee hoe lang ik gelopen heb.
Dat wordt morgen maar een herkansing om te zorgen dat ik de les goed uitloop.
Interesse in "zuipen met DaBuzzzz" les1 t/m 27? in 7 weken van fitte huppelaar tot brakke aap!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef Dwab het volgende:
Nu ga ik me naar de tering zuipen... Moet ook gebeuren
Goh, die mugjes/vliegjes herken ik....wat irritant zeg!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ok dat ging goed waardeloos. Had er zin an maar ongeveer op 1/3e van de route kwam ik terecht in hordes kleine vliegjes of mugjes, superirritant, ging er slecht van ademhalen en slordig van lopen en dat is de rest van de les niet meer goedgekomen. Heel veel pijntjes (dit ga ik morgen zoooooo voelen). Maar goed, wel de les uitgelopen. Geen gemakkelijke les ook zeg, met 5/6/7 minuten rennen aan het eind.
wow, jij loopt bijna op dubbele snelheid tov mij......quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Les: evy serie 1, les 19
Afstand: 6.04km (11.68km/u).
Note to self: niet (te veel) bier drinken vóór het lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |