abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81988125
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef Cudles het volgende:

[..]

Naja ik dacht dat je bij joggen langzamer gaat
Ja goed maar ik neem aan dat we hier niet allemaal op de 15km/u zitten he?
pi_81988582
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja goed maar ik neem aan dat we hier niet allemaal op de 15km/u zitten he?
Nee je hebt gelijk. Sjokken ipv hardlopen of joggen bedoelde ik dan.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:10:33 #28
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81994548
Jaaaaaaaaaaa!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_82000155
Ik heb ook zin om te lopen! Nouja zondag weer. Heb net 2 uur en 10 minuten gevolleybalt, en dankzij de kuitspierpijn van maandag en dinsdag heb ik nu wéér spierpijn. Beetje jammer.

Zondag proberen of ik, in delen, 10 km vol kan houden
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:09:35 #30
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_82000177
Ik ben van pindavlees
  Redactie Sport donderdag 27 mei 2010 @ 23:43:28 #31
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82002440
Morgen dan eindelijk les 9 zodat ik maandag weer gewoon met week 4 kan beginnen en volgens mijn oude patroon kan lopen (maandag, woensdag, vrijdag)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:35:05 #32
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_82011360
Na les 27 vorige week en een weekend met 2 dagen zaalvoetbal en een middag op de racefiets ben ik er woensdagavond eindelijk aan toe gekomen om een rondje van 5k te gaan lopen. Met happy hardcore "I wanna be a hippy " op mijn mp3 speler vanwege het perfecte ritme en lange loopkleding vanwege de kou (8 graden!), heb ik de stopwatch ingedrukt om deze na 26:22 weer uit te drukken. Gezien de omstandigheden en het feit dat het mijn eerste 5k nonstop was, helemaal zo gek nog niet! Ik wil ook nog een kilo of 7 afvallen (95kg is echt te veel ) en dat moet volgens mij de snelheid ook ten goede komen.
pi_82011700
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:35 schreef Coelho het volgende:
Na les 27 vorige week en een weekend met 2 dagen zaalvoetbal en een middag op de racefiets ben ik er woensdagavond eindelijk aan toe gekomen om een rondje van 5k te gaan lopen. Met happy hardcore "I wanna be a hippy " op mijn mp3 speler vanwege het perfecte ritme en lange loopkleding vanwege de kou (8 graden!), heb ik de stopwatch ingedrukt om deze na 26:22 weer uit te drukken. Gezien de omstandigheden en het feit dat het mijn eerste 5k nonstop was, helemaal zo gek nog niet! Ik wil ook nog een kilo of 7 afvallen (95kg is echt te veel ) en dat moet volgens mij de snelheid ook ten goede komen.
volgens een site klik scheelt het je ruwweg zo een 14 seconden op 5km per kilo. Dus met 7 kilo minder zou je er zo anderhalve minuut af kunnen halen, maar ik gok dat het nog wel meer is als je eenmaal gewend bent aan 5km's lopen.

Wel een puike prestatie
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_82012398
quote:
Wauw wat goed! Gefeliciteerd!

Voor mij vandaag les 23, 1 keer 10 min en 2 keer 12 min. Dat moet toch goed te doen zijn neem ik aan.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:09:32 #35
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_82017434
quote:
Mijn voorbeeld!, ik weeg inmiddels "slechts"94 dus qua gewicht ben ik je voor. Morgen les 26 voor mij

Goed gedaan!
  Redactie Sport vrijdag 28 mei 2010 @ 14:10:19 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82020224
Ik ben net terug van les 9! Eerste keer 4 en 5 minuten lopen. Het was mooi weer en ik had voor de zekerheid een rondje van 5km gekozen. Deze was natuurlijk te groot en daardoor heb ik nog de eerste 1 en 2 minuten van diezelfde les er aan vastgeplakt. Uiteindelijk heb ik exact 36 minuten gelopen waarvan 19 hard.
5.00km (8.33km/u)
En het ging wel goed Alleen kreeg ik een beetje last van mijn onderrug, maar dat heb ik heel gauw, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:22:31 #37
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_82020710
ik haat pijn in mn onderrug
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:24:35 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82020798
tvp
Ik moet echt andere hardloopschoenen hebben, ze beginnen enigszins uit elkaar te vallen aan de binnenkanten.
pi_82025546
Gisteren w5d1 gelopen, alleen halverwege waren de batterijen van mijn mp3 speler op En natuurlijk ook net die dag geen horloge om, dus ik heb geen idee hoe lang ik gelopen heb.
Dat wordt morgen maar een herkansing om te zorgen dat ik de les goed uitloop.
pi_82028467
Les 23 ging geweldig! Echt zonder enige moeite de 10 min en 2keer 12 minuten gelopen, tussendoor maar een minuutje rust en ik hoefde niet eens op adem te komen ofzo! Hoi, hoi, hoi! De terugweg was wel extra zwaar door harde tegenwind, maar dat liep juist wel lekker. In totaal 5.7 km gelopen in 34 minuten, dus exact 10 km per uur! Wel blij mee hoor, is net een lekker tempootje waarin ik het dus met gemak volhou!

Nu al zin om maandag les 24 te doen, 1 keer 10 en 1 keer 20 minuten
pi_82028514
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:15 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteren w5d1 gelopen, alleen halverwege waren de batterijen van mijn mp3 speler op En natuurlijk ook net die dag geen horloge om, dus ik heb geen idee hoe lang ik gelopen heb.
Dat wordt morgen maar een herkansing om te zorgen dat ik de les goed uitloop.
Oeh, dat lijkt me echt balen!
pi_82035175
Oeh, lekker loop weer. .
Straks les 15 van Evy!
pi_82035533
Ik heb ook nog last van mijn kuiten. Anders was ik donderdag wezen hardlopen, maar nu wordt het denk ik pas morgen.
pi_82038921
Oh, dat van de mp3-speler vind ik echt superirritant!

Ik heb ook weer gelopen! En het ging geweldig
Mijn kuiten waren zo stijf als maar kon, en ik kreeg m'n benen bijna niet voor elkaar.
Wel de 2 x 6 en 2 x 3 uitgelopen, maar de 8 van eerder deze week ging een stuk soepeler!
Misschien ook wat weinig gedronken vandaag, en vannacht maar weinig geslapen.
Zondag ga ik weer, dan moet ik weer 2 x 8 en 2 x 3. Gaat vast beter!

Toen ik de straat in liep zag ik mijn vriend trouwens op de oprit staan, die keek even of ik er al aan kwamt voor het eten, en daarom ging ik expres nog even rennen (was aan het uitwandelen), toen vloog ik ineens over de weg en had ik geen centje pijn in mijn kuiten!
pi_82039259
Ik wil nog even iets met jullie delen. Waarschijnlijk weten jullie t al wel, maar ik was t zelf eerlijk gezegd een beetje vergeten...

Ik ben zo'n boekje aan t lezen over de basics van het hardlopen. een boekje vol inkoppertjes... maar, toch nog even: in en uitlopen is écht heél belangrijk... In het boek staat: 8 min in en 8 min uit, bijvoorbeeld op deze manier: 3 min wandelen, en dan 30 sec rustig dribbelen, 30 sec wandelen en dit 5 keer herhalen. Absoluut niet rekken voordat je loopt. Als je spieren koud zijn is het sowieso niet goed ze te rekken, omdat ze dan eigenlijk een behoorlijke opdonder krijgen - uit het niets. Dit is dus echt slecht... Pas na afloop kun je een beetje rekken, maar ga daarbij nooit te ver, dit kan je spieren juist beschadigen. Het moet comfortabel blijven.

Dat dus...

Nu ga ik me naar de tering zuipen... Moet ook gebeuren
pi_82040426
Ok dat ging goed waardeloos . Had er zin an maar ongeveer op 1/3e van de route kwam ik terecht in hordes kleine vliegjes of mugjes, superirritant, ging er slecht van ademhalen en slordig van lopen en dat is de rest van de les niet meer goedgekomen. Heel veel pijntjes (dit ga ik morgen zoooooo voelen). Maar goed, wel de les uitgelopen. Geen gemakkelijke les ook zeg, met 5/6/7 minuten rennen aan het eind.

Mijn (bizarre) Runkeeper grafiekje:

Klopt dus geen hout van want ik heb zeker geen 15km/u gelopen en al helemaal niet op dat stuk van de route (toen was ik aan het wandelen). Nouja.

Pak wel een paar dagen extra rust nu denk ik.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:56:13 #47
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_82041411
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef Dwab het volgende:

Nu ga ik me naar de tering zuipen... Moet ook gebeuren
Interesse in "zuipen met DaBuzzzz" les1 t/m 27? in 7 weken van fitte huppelaar tot brakke aap!

Proost! zit hier aan de Alfa
pi_82042121
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:40 schreef KingOfMars het volgende:
Ok dat ging goed waardeloos . Had er zin an maar ongeveer op 1/3e van de route kwam ik terecht in hordes kleine vliegjes of mugjes, superirritant, ging er slecht van ademhalen en slordig van lopen en dat is de rest van de les niet meer goedgekomen. Heel veel pijntjes (dit ga ik morgen zoooooo voelen). Maar goed, wel de les uitgelopen. Geen gemakkelijke les ook zeg, met 5/6/7 minuten rennen aan het eind.
Goh, die mugjes/vliegjes herken ik....wat irritant zeg!

Heb vanavond les 20 gelopen. 4x8 minuten met 1-2-1-1 minuut lopen tussendoor.....vond het best heftig deze les! wel een heel leuk rondje gelopen (weer wat nieuws uitgeprobeerd), maar de afstand valt me tegen, dacht echt dat ik wel iets verder had gelopen.
Ook veel last van pijntjes en niet fijn voelend lichaam. Gister op verkeerde schoenen nog in een moordtempo de Meir in Antwerpen afgelopen.......helpt niet voor mijn onderbenen! Daarom echt super-super-super rustig gelopen. Is ook wel te zien in mijn tabelletje in word qua snelheid. hartslag was wel rustiger.
Maarre, totaal dus 3.77km gelopen in 36.38m = 6.17km/u (echt mijn langzaamste tot nu toe sinds ik het bij hou). Gemiddelde hartslag 157 en max hartslag 169. Vind dat laatste wel een goede score.
zondag les 21, ben benieuwd, hoop iig dat het wat beter gaat lichamelijk. Morgen lekker rustig aan doen en dan zondag rustig aan lopen!

Moet wel zeggen dat het moeite kostte om vandaag te gaan lopen....was erg moe, en dus lichamelijk niet optimaal.....moest mezelf van de bank hijsen, maar vind het wel top van mezelf dat ik het gedaan heb en natuurlijk was Evy toch weer fier op mij! Was wel ff boos op haar......zegt ze bij de eerste 8 minuten, 'goed, we zijn er ...(Danseresje mindert vaart tot bijna wandelen)...bijna'. Was nou niet de meest briljante zin en timing, vooral niet omdat er een kleine pauze tussen zat.......
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:55:38 #49
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_82044512
Les: evy serie 1, les 19
Afstand: 6.04km (11.68km/u).

Note to self: niet (te veel) bier drinken vóór het lopen.
pi_82045562
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Les: evy serie 1, les 19
Afstand: 6.04km (11.68km/u).

Note to self: niet (te veel) bier drinken vóór het lopen.
wow, jij loopt bijna op dubbele snelheid tov mij...... ! (ok voor jou!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')