Hee
Ik heb even een vraag. Ik moet eigenlijk weer eens iets aan sport gaan doen, maar ik wil eigenlijk niet per se een team sport. Omdat je dan echt een beetje eraan "vast" zit (iedere week moet trainen) en omdat je dan in de weekenden meestal wedstrijden hebt enzo.
Dus nu dacht ik om misschien zelf iets te kunnen doen. Ik dacht of aan wielrennen/mountainbiken (omdat ik graag fiets), maar dat is best duur (aanschaf fiets enzo), dus toen dacht ik aan hardlopen. En aangezien jullie dat blijkbaar allemaal (of de meeste dan

) best fanatiek doen, dacht ik dat ik wel hier wat kon vragen

.
Zo heb ik namelijk 2 problemen; ik heb best een zwakke rug en knieën. Is het dan verstandig om te gaan hardlopen/joggen? En wat zijn dingen die je echt moet hebben als je begint? Heb je met goeie schoenen al genoeg? En wat zijn goeie schoenen? Ik zag op internet nieuwe schoenen van Nike, Nike Free, die je het gevoel gaven alsof je op blote voeten liep. Is dat iets, of is dat niks voor een beginner zoals ik?
Goed zijn misschien veel vragen, maar hopelijk hebben jullie wat tips. Wat misschien ook handig is om te vermelden, is dat ik als "arme student"

natuurlijk ook een beetje een budget heb

.
Alvast bedankt voor de reacties

.