quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:53 schreef KingOfMars het volgende:
Kan iemand me even schoppen en zeggen dat ik vanavond gewoon les 17 moet gaan lopen? Zit al de hele dag op m'n gat en heb echt nergens zin in..
Netjes heur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ha!, 5,6 km aaneen! zonder wandel interval in 37 minuten!
en dat voor een 94kilo wegende,41 jarige ex roker met lichte astma!
Beat that Biatch!
Als Evy in de buurt zou zijn dan !@#$%^&^%$#@#$%^&(((
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Brandwacht het volgende:
Vandaag ook weer na lange tijd begonnen met hardlopen, ging eigenlijk best lekker.
Zonder hulp van Evy, lekker mijn eigen muziek, 3 minuten hard gelopen en daarna 1 minuut rust en dit op zo een manier 24 minuten vol gehouden.
Ik heb nu al zin om vrijdag weer te gaan, zou liever morgen en vrijdag gaan, maar dat lijkt me niet echt verstandig.
wheheheh, ik heb er 2 om mn polsen.....heb het ook echt nodig anders zie ik geen biet meer op een gegeven moment....schijt aan de maling zeggen ze hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
Is het heel fout om met een zweetband te gaan lopen?. Zo'n jaren '80 ding? Of is dat al weer helemaal retro?
mmm, dinsdag hard gelopen, vandaag 1 uur gesquashed, ben benieuwd hoe het morgen gaat met hardlopen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
![]()
Als ie lekker ging wil ik ook vaak gelijk de volgende dag weer. Maar zo'n rustdag is toch wel prettig. Ik merk het ook als ik op de rustdag ga voetballen ofzo, dan ben ik toch een stukje minder fit de volgende dag.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vanavond les 27 en daarmee deel I van start-to-run voltooid
Evy was fier dat zij mij mocht begeleiden en ik ben fier dat ik weer 5 km aan een stuk kan lopen. Nu even een maandje deze afstand volhouden en iets aan snelheid werken en dan begin juli door met deel II.
me too me too me too!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vanavond les 27 en daarmee deel I van start-to-run voltooid
Evy was fier dat zij mij mocht begeleiden en ik ben fier dat ik weer 5 km aan een stuk kan lopen. Nu even een maandje deze afstand volhouden en iets aan snelheid werken en dan begin juli door met deel II.
Ja, je hebt gelijk... had ik ook wel moeten weten, maar ik was bang dat mijn hele conditie naar de knoppen zou gaan die ik nu net heb opgebouwd... Ik heb het wel héél rustig aan gedaan trouwens, maar helaas. Ga nu echt even goed uitzieken... (zó geen zin in he)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef hp38guser het volgende:
Als je griep hebt moet je heel erg oppassen! Je lichaam is namelijk volop aan het vechten tegen een virusinfectie en hardlopen is dan niet de oplossing.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... had ik ook wel moeten weten, maar ik was bang dat mijn hele conditie naar de knoppen zou gaan die ik nu net heb opgebouwd... Ik heb het wel héél rustig aan gedaan trouwens, maar helaas. Ga nu echt even goed uitzieken... (zó geen zin in he)
Ik denk dat het voor mij ook een goed idee is om nu even een maandje te stabiliseren op dit niveau, en nu 3 keer per week gewoon een rondje van 5 km te sjokken, en dan na mijn vakantie pas door te trainen voor de 10 kilometer. Voelt beter dan in 1 keer weer hard doorstomen. Het moet ook vooral leuk blijven!
Hé supergoed gedaan trouwens! Ga je nog een 5 kilometer recreatieloopje doen, zodat je een tastbaar bewijs van je prestatie kunt ophalen (in de vorm van een mooie medaille ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |