quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Nee les 14. Week 5 dag 2.
Is het trouwens echt nodig om zo`n week 2 keer te lopen?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:54 schreef Dwab het volgende:
Ik wil ook in de OP!![]()
Ga als ik klaar ben met Evy 0-5 alleen de interval training doen van Evy, de 5 naar de 10 km (steeds de 3e training vd week), één training blijf ik steeds op relaxt tempo 30 minuten lopen, (kan ook op een training Evy 0-5, maar dan de wandelliedjes gewoon doorrennen)
De andere training gooi ik er iedere week ongeveer 10% bovenop. Dus een duurloop van:
Week 1: 35 min
Week 2: 38 min
Week 3: 42 min
Week 4: 46 min
Week 5: 50 min
Week 6: 55 min
Week 7: 60 min
Week 8: 1 uur en 5 min
Week 9: 1 uur en 10 min
Week 10: 1 uur en 15 min
Na 10 weken kan ik dus 10 kilometer lopen. Lijkt mij wel chill en volgens meerdere sites is dit een goede opbouw.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Soempie het volgende:
Nu wil ik nog het gevoel van lopen als een jonge hinde, ipv als een lompe olifant.
Ja, ik vind het heel stimulerend om steeds naar zo'n duidelijk doel toe te werken! Ik heb zelf ook 't idee dat ik heel langzaam loop te sjokken, maar mijn tempo valt me dan weer enorm mee, als ik 't uitreken... Door die intervaltrainingen in de 5-10 km leer je ook steeds harder lopen, dus het komt vanzelf helemaal goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Ongelooflijk he, in zo'n korte tijd zo lang achter elkaar kunnen rennen.
Nu wil ik nog het gevoel van lopen als een jonge hinde, ipv als een lompe olifant.
Ik heb het tot nu toe weten te voorkomen maar da's meer toeval dan wat anders. Geen idee of ik met regen niet zou gaan. Als het echt plenst niet denk ik maar bij wat motregen ga ik wel denk ik...quote:
Hier plenst het op dit moment zo dat ik blij ben dat ik niet hoef te lopen. Als ik wel een loop gepland heb dan zal ik wel even op buienradar kijken of het zin heeft om te wachten maar uiteindelijk loop ik wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe weten te voorkomen maar da's meer toeval dan wat anders. Geen idee of ik met regen niet zou gaan. Als het echt plenst niet denk ik maar bij wat motregen ga ik wel denk ik...
Naja ik dacht dat je bij joggen langzamer gaatquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is nou het verschil tussen joggen en hardlopen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |