Je hebt het hier wel over mijn beste vriendin hequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waardeloze vriendin dan...is juist slechter als je iemand naast je hebt die slaapt als je moe word. Je wordt eerder moe dan dus aan te raden gewoon te babbelen, blijf je wakkerder bij![]()
Neem van mij aan dat zoiets knap waardeloos is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over mijn beste vriendin he![]()
Ik heb haar toegezegd dat ze mag slapen. Zelf zou ik het ook doen/willen doen als ik bij iemand in de auto zat, zo in de nacht.
Ik weet hoe het is. Ik heb haar vaker slapend vervoert terwijl ik zelf ontzettend moe was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat zoiets knap waardeloos is...
Maar je moet het zelf weten![]()
Veel sterkte komende nacht en veel plezier in landgraaf
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
zoals het er naar uit ziet, en als ze dan beter is ( want ze is nu ziek sinds gister/vandaag ) wordt mams dinsdag geopereerd
Hehequote:1troost
ik heb mijn witte broek gevonden
Thanksquote:
ik denk 't niet hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
Remco
Trouwens, gaan we nu de hele periode van het WK voetbal TT's houden?
Naar de markt natuurlijkquote:
Een geurtje kan ook zonder geurlampen:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naar de markt natuurlijken geurlampen bij de Action gehaald. En daar ben ik erg blij mee ja.
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.quote:
Wil je je laten opdirken? Waar is dat nou voor nodig, je ziet er goed uit zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.En ik vind het zo sneu voor haar omdat zij haar belofte wil waarmaken. Door omstandigheden zijn haar financien niet echt best op dit moment, maar ze wil het me hoe dan ook geven.
Ik heb haar gezegd dat ze het moet geven als ze het kan missen. Ik baal er wel een beetje (erg) van maar het is mn dochter en zo egoistisch ben ik ook weer niet
Hoewel...
Hmmmm... zondequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.En ik vind het zo sneu voor haar omdat zij haar belofte wil waarmaken. Door omstandigheden zijn haar financien niet echt best op dit moment, maar ze wil het me hoe dan ook geven.
Ik heb haar gezegd dat ze het moet geven als ze het kan missen. Ik baal er wel een beetje (erg) van maar het is mn dochter en zo egoistisch ben ik ook weer niet
Hoewel...
Die meurgeur van jou hoef ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een geurtje kan ook zonder geurlampen:
* Scheet laat
Groeten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wil je je laten opdirken? Waar is dat nou voor nodig, je ziet er goed uit zo
Ah wat liefquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... zonde
Maar het is wel tof dat ze het hoe dan ook wil geven. En laten we eerlijk zijn, zo dringend heb je het heel niet nodig
hardlopers bunt doodlopersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mooie Mercedesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist een auto gekocht.![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
[ afbeelding ]
4 liter V8 Executive, 300pk. Full option.gave autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik zeg het altijd tegen een kameraad van me die een BMW heeft. De eerste keer dat ik dat tegen hem zei zal ik nooit meer vergeten. Zijn reactie...quote:
Gek jequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd tegen een kameraad van me die een BMW heeft. De eerste keer dat ik dat tegen hem zei zal ik nooit meer vergeten. Zijn reactie...![]()
Maar goed, het is een Jaguar type S uit c.a. 2001?
2e hands Jjaguars zijn redelijk goed betaalbaar. Ze rijden als een schip, en geven een king of the road gevoelquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Gek jeJe komt over als een idioot
S type ja, 1999.
![]()
.
[ afbeelding ]
4 liter V8 Executive, 300pk. Full option.Heeft die ook bekerhouders? Mooi wagentje dat wel, niet helemaal mijn smaak, maar wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Bel de dierenambulance. NU, anders gaat ie dood.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heeft iemand hier verstand van kleine vogeltjes? er zit er hier 1 op het gras, maar de moeder/vader is nergens en hij wilt niet vliegen/eten
O, die komen af en toe wel langs hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heeft iemand hier verstand van kleine vogeltjes? er zit er hier 1 op het gras, maar de moeder/vader is nergens en hij wilt niet vliegen/eten
ik zal even kijken, ff foto makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bel de dierenambulance. NU, anders gaat ie dood.
Maar hij zit niet meer in het hok, de anderen ook niet meer, die zijn weggevlogen, ze hebben m gewoon achtergelaten, de motherfuckers. Normaal ben ik een cold-hearted-bastard maar dit is niet liefquote:
Foto maken?? Bel godver de dierenambulance!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zal even kijken, ff foto maken
ja heb ik gedaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Foto maken?? Bel godver de dierenambulance!
Of levend begraven. Dan hoef je dat morgen niet meer te doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt er ook per ongeluk een baksteen op laten vallen
google zegt dat het een koolmeesje is, hij is wel echt klein denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat voor een piepbeestje is het? Foto maken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Jij, gemene .....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:
(Uit Vogels, 1998-4, Meedogenloze Mezen)quote:Broedgedrag:
Ze lijken zulke voorbeeldige ouders, die koolmezen. In de broedtijd vliegen ze onophoudelijk af en aan om hun jongen te kunnen voeden. Deze toewijding is oprecht en serieus, maar het kan ook anders. Soms laten koolmezen hun eieren en jongen in de steek om een nieuw en groter gezinnetje te stichten. Het nazomerbroedsel moet het soms ook ineens zonder verzorgers stellen. De ouders lijken een koele berekening te maken: kunnen we de inspanning van de opvoeding nog opbrengen zonder dat we al onze winterreserves aanspreken?
Volgens Nanette Verboven die op Vlieland onderzoek verrichtte naar de daar aanwezige Koolmezen, hangt alles af van het aantal gelegde eieren. Kleine Broedsels worden sneller in de steek gelaten dan grote broedsels. Koolmezen willen zoveel mogelijk genen doorgeven aan de volgende generatie. Daar zijn grote legsels voor nodig. De vogels spelen dus op zeker, aldus Verboven.
Dat jonge vogels met weinig broers en zussenin het nest meer voedsel krijgen en daardoor meer kans hebben volwassen te worden, gaat bij koolmezen dus alleen op als de ouders de opvoeding ook voltooien.
Weet ik. Maar dat jij zulk advies geeft... had ik niet verwacht.quote:
Moeder/vader kan ook even eten halen zijn. Wat voor soort is het?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat jij zulk advies geeft... had ik niet verwacht.![]()
Zeg me dat je het niet meent.
komen niet zeggen van laat maar zitten moeder komt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij/zij (quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeder/vader kan ook even eten halen zijn. Wat voor soort is het?
Ik zou inderdaad de dierenambulance bellen. Die weten precies wat ze moeten doen.
tuurlijk nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat jij zulk advies geeft... had ik niet verwacht.![]()
Zeg me dat je het niet meent.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk niet
hier thuis hebben we een nestkastje hangen dat ik gemaakt heb
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef ACT-F het volgende:
Of steenmarters, zulke lieve beesten![]()
Steenmarter onder de motorkapdie mogen ze van mij wel afschieten, en kijk niet raar op als ik zo'n beest afmaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Nou ja zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die mogen ze van mij wel afschieten, en kijk niet raar op als ik zo'n beest afmaak
joahquote:
Tja, als wij het nodig vinden ons zo te moeten bemoeien met natuur, moeten we ook niet zeiken als we met de consequenties geconfronteerd wordenquote:
quote:
Juist!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, als wij het nodig vinden ons zo te moeten bemoeien met natuur, moeten we ook niet zeiken als we met de consequenties geconfronteerd worden
heb ik gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In plaats van posten had je beter de dierenambulance kunnen bellen.
Ik vind, dat als jij een dier vindt, zoals het vogeltje van Sander, dat je de dierenambulance moet bellen. Die dieren hebben vaak nog gewoon een kans om in het wild te overleven als ze beter worden. Dieren die worden aangereden, dat is niet de natuur, dus die dieren moeten geholpen worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aivolgens mij spreek ik mezelf nu aardig tegen.
De natuur op zn beloop laten maar tegelijkertijd eisen dat de dierenambulance gebeld wordt.
Sorry jongens, ik weet het niet meer. Ik volg mn hart en die zegt: alle dieren redden.
Ook al gaat dat tegen de natuur in.
Excuses.
excuses aanvaard.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aivolgens mij spreek ik mezelf nu aardig tegen.
De natuur op zn beloop laten maar tegelijkertijd eisen dat de dierenambulance gebeld wordt.
Sorry jongens, ik weet het niet meer. Ik volg mn hart en die zegt: alle dieren redden.
Ook al gaat dat tegen de natuur in.
Excuses.
veel plezier van 't weekendquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, wij gaan slapen. Over 4 uur in de auto richting Pinkpop!![]()
Alles is natuur, wij ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
Tja, als wij het nodig vinden ons zo te moeten bemoeien met natuur, moeten we ook niet zeiken als we met de consequenties geconfronteerd worden
Nee, wij zijn genetisch gemanipuleerde wancreatiesquote:
Maakt toch niet uit, normaal boeit het mij niets, maar dit was zo'n lief klein kjoetie-kjoetie diertje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ San, Wouter en Sander, ik ben een echte huillie als het om dieren gaat.
@ Nath, slaap lekker en goede reis straks.
Have funquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
nee hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom is het hier ineens zo stil? Of denken jullie nu dat ik een of andere geflipte dierenactivist ben ofzo?
Nee hoorquote:
Völle Willequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geurlampen ??quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naar de markt natuurlijken geurlampen bij de Action gehaald. En daar ben ik erg blij mee ja.
![]()
.
[ afbeelding ]
4 liter V8 Executive, 300pk. Full option.Jaguar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.
Want zo'n eentje staat er hier op het plein (of het is een look-a-like)
quote:
aaaaah zo'n ding!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ieniemienieplaatje, maar deze is het.![]()
¤ 4, nog wat bij de Action.
Ik heb 'm nog niet aangedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
aaaaah zo'n ding!
Dus je kamer ruikt nu naar bloemetjes ?
Oooohquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet aangedaan.
En dat op de late avondquote:
Vinden jouw katten dat wel tof?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet aangedaan.
GOED TE PASSE?quote:
JOAH. 'T GEET MOOIquote:
Trusten!quote:
SLOAP ZEquote:
Ja geklungel met stroom en goed instellen. Ja ik ben degene die zit te klungelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooooh
morgen?![]()
[..]
En dat op de late avond
marko hef nog nie 'batstquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
JOAH. 'T GEET MOOI
LAATSTE TIJD NOG GEBATST?
NEU NIE ECHT, ALLEEN MIEN RECHTERHAND GEBRUUKT. iEJE DA?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
JOAH. 'T GEET MOOI
LAATSTE TIJD NOG GEBATST?
Dat ik 'm niet aandoe? Of de geur? In beide gevallen is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vinden jouw katten dat wel tof?
Stekker in contact lijkt me genoeg toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja geklungel met stroom en goed instellen. Ja ik ben degene die zit te klungelendus ik laat het maar. Wil niet onder stroom staan.
VEURIGE WEKKE NOGquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NEU NIE ECHT, ALLEEN MIEN RECHTERHAND GEBRUUKT. iEJE DA?
zo gauw sta je niet onder stroomquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja geklungel met stroom en goed instellen. Ja ik ben degene die zit te klungelendus ik laat het maar. Wil niet onder stroom staan.
als in veel bier?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef eeds het volgende:
poh, zware vergadering achter de rug
sloapn
IE OK HE.quote:
NIET DOORGEGAAN..HIJ BELDE AF HELAAS.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JAZEKER![]()
Hoe was je rijles dinsdag?
jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NIET DOORGEGAAN..HIJ BELDE AF HELAAS.
NU ZATERDAG
HET GING OM DE MOTORquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer
auto veur'n is wa mooi wark
owquote:
ook van motor?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik baal d'r van dat ik geen les meer heb
Dat is een natuurlijke reactiequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
Nee, wij zijn genetisch gemanipuleerde wancreaties
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of denken jullie nu dat ik een of andere geflipte dierenactivist ben ofzo?
Maar heb je wel eens scooter of brommer gereden? Ik weet dat het niet echt te vergelijken is, maar wel als 'iets onder je kont/tussen je benen' hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dacht ik..heb er ook wel zin in![]()
Lijkt me wel donders kicken
joah. ik heb 't diploma, maar al meer dan een jaar niet op een motor gezetenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
marko als je bij onze chapter wil moet je wel tattoo laten zetten
geen probleemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
marko als je bij onze chapter wil moet je wel tattoo laten zetten
Dus je hebt een rijbewijs..oke coolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah. ik heb 't diploma, maar al meer dan een jaar niet op een motor gezeten
Ik heb brommer gereden, maar je moet ook schakelen met een motor etc..dus niet echt te vergelijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar heb je wel eens scooter of brommer gereden? Ik weet dat het niet echt te vergelijken is, maar wel als 'iets onder je kont/tussen je benen' hebben?
heb er 1 laten zetten op mn schouderquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb er 1 laten zetten op mn schouder
Tuurlijk niet, ben niet gek. Hoewel zo'n Twente-chapter wel lachen zou zijn. En dan op van die dikke Harleys.quote:
joah, ik hoop van 't zomer een motor te kunnen aanschaffenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dus je hebt een rijbewijs..oke cool
Ik bedoel of je ervaring hebt met een machine onder je butt en het in bedwang kunt houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb brommer gereden, maar je moet ook schakelen met een motor etc..dus niet echt te vergelijken
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben niet gek. Hoewel zo'n Twente-chapter wel lachen zou zijn. En dan op van die dikke Harleys.
Ja en er valt ook zo veel te zien 's nachts. Echt een genot.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nu is het mooi weer om te rijden.
Ga maar eens mee!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja en er valt ook zo veel te zien 's nachts. Echt een genot.
quote:
je moet de OP nog aanpassenquote:
Trustenquote:
Trustenquote:
Dat jij daar nu uit bent gekomen... Betekent niet dat de wereld kut isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:03 schreef Robinhoo het volgende:
dieren zijn kut weet je dat .. slapen aju
morgen moet ik fit zijn voor veel gezuip
Niet gaan toehappen schatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij daar nu uit bent gekomen... Betekent niet dat de wereld kut is
Ik proef misanthropyquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wij zijn genetisch gemanipuleerde wancreaties
Ik denk aan de bijbelquote:
Ja hou op!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk aan de bijbelAdam -> rib (klonen), evenbeeld van God, zonde van de mens etc.
Laat maar, ik ga te ver.
oke kom maaR HALEN.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Samzz het volgende:
Ik weet bij god niet waar ik op moet stemmenVind het zó moeilijk...
Stem op mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:05 schreef Samzz het volgende:
Ik weet bij god niet waar ik op moet stemmenVind het zó moeilijk...
Ik zit al in de Singles partijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HmhmZullen we een ToF-partij oprichten?
Liberaaltjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit al in de Singles partij
Maar serieus, alle stemwijzers zeggen dat ik VVD moet stemmen
And darn proud of itquote:
VVD is zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
And darn proud of it
Nee, serieus. Ik vind het programma van de VVD niet eens zo heel slecht. Dus ik ga me er wat meer in verdiepen.
Bek houden over politieke dingen dan de komende vier jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga lekker niet stemmen!
Mij hoor je niet klagen hoor, aangezien er geen enkele partij is die ook maar in de buurt komt van mijn standpunten. En dat kan ook wel iets netter trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bek houden over politieke dingen dan de komende vier jaar.
Oké, sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor, aangezien er geen enkele partij is die ook maar in de buurt komt van mijn standpunten. En dat kan ook wel iets netter trouwens.
Plus zon en bierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef eeds het volgende:
Dikke titt'n en motorboot'n is een mooie combo
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Redbaron het volgende:
vdomme. kop kapot, was iets te enthousiast de poten aan het opdraaien toen de slinger losliet tegen de wenkbrauw aan.
gelijk een kwart liter bloed kwijt. en t ergste de straat bevuild....
Lasogen, heerlijk is datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
![]()
hoort in het rijtje van kapotte knokkels en lasogen
de straat bevuild met wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Redbaron het volgende:
vdomme. kop kapot, was iets te enthousiast de poten aan het opdraaien toen de slinger losliet tegen de wenkbrauw aan.
gelijk een kwart liter bloed kwijt. en t ergste de straat bevuild....
daar ga je je toch niet druk om makenquote:
Op Hawaii zekerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
En als ze winnen krijgen jullie een prive-concert.
Nee, dan wil ik een grammetje White Widow.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
En als ze winnen krijgen jullie een prive-concert.
donequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lieve ToF'ers, willen jullie mij een groot plezier doen en op deze band stemmen? Ze hebben namelijk nog 30 votes nodig. Please stem op hun. Dit is de laatste dag.
Alvast bedankt!
[edit- ik was de link vergeten] Komt ie:
http://www.reggaecontest.eu/2010/band?band=763
weet ikquote:
Deal!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik een grammetje White Widow.
Kan ik ook wel voor je fixenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik een grammetje White Widow.
jupquote:
Gewoon eigen namen verzinnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, hoe moet ik dat doen met die mail adressen? Ik snap het niet. Die moet ik aanmaken, zeg maar een stuk of 10 ofzo? En dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon eigen namen verzinnen
Henk@biertafel.eu
jan@biertafel.eu
enz,,,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zal ik straks even doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assie, Mdrop en Daywalk3r, willen jullie ook een vote geven voor deze band? Alvast bedankt
http://www.reggaecontest.eu/2010/band?band=763
Zijn de laatste afleveringen van laatste seizoen, maar nog een film eind dit jaar dus gok dat Jack het wel een keer voor gezien houdt. Nog 20 minuten te gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef eeds het volgende:
Jack nog steeds niet dood ?
Keerl gaat elke aflevering bijna dood, maar toch weer net niet
Hoeveel seizoenen zou die serie toch krijgen ?[/sarcasme]
niks mis meequote:
baasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt bijna 10.000 Posts meer dan ik, spambaas
PICS !!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er heeft iemand een blik milfs opengetrokken
Start TOF!: vrijdag 15 september 2006 @ 00:24quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat we Nijmegen heel gauw voorbij zijn, wij doen een deeltje per dag, soms zelfs 2 of nog meer
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Start TOF!: vrijdag 15 september 2006 @ 00:24
Start Nijmegen: woensdag 12 mei 2004 @ 15:54
Toch snel die achterstand weg gewerkt.
Moet je terugwoeienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef norich het volgende:
dikke woei buiten hee
David, spammertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Start TOF!: vrijdag 15 september 2006 @ 00:24
Start Nijmegen: woensdag 12 mei 2004 @ 15:54
Toch snel die achterstand weg gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |