Je hebt het hier wel over mijn beste vriendin hequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waardeloze vriendin dan...is juist slechter als je iemand naast je hebt die slaapt als je moe word. Je wordt eerder moe dan dus aan te raden gewoon te babbelen, blijf je wakkerder bij![]()
Neem van mij aan dat zoiets knap waardeloos is...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over mijn beste vriendin he![]()
Ik heb haar toegezegd dat ze mag slapen. Zelf zou ik het ook doen/willen doen als ik bij iemand in de auto zat, zo in de nacht.
Ik weet hoe het is. Ik heb haar vaker slapend vervoert terwijl ik zelf ontzettend moe was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat zoiets knap waardeloos is...
Maar je moet het zelf weten![]()
Veel sterkte komende nacht en veel plezier in landgraaf
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
zoals het er naar uit ziet, en als ze dan beter is ( want ze is nu ziek sinds gister/vandaag ) wordt mams dinsdag geopereerd
Hehequote:1troost
ik heb mijn witte broek gevonden
Thanksquote:
ik denk 't niet hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
Remco
Trouwens, gaan we nu de hele periode van het WK voetbal TT's houden?
Naar de markt natuurlijkquote:
Een geurtje kan ook zonder geurlampen:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Naar de markt natuurlijken geurlampen bij de Action gehaald. En daar ben ik erg blij mee ja.
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.quote:
Wil je je laten opdirken? Waar is dat nou voor nodig, je ziet er goed uit zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.En ik vind het zo sneu voor haar omdat zij haar belofte wil waarmaken. Door omstandigheden zijn haar financien niet echt best op dit moment, maar ze wil het me hoe dan ook geven.
Ik heb haar gezegd dat ze het moet geven als ze het kan missen. Ik baal er wel een beetje (erg) van maar het is mn dochter en zo egoistisch ben ik ook weer niet
Hoewel...
Hmmmm... zondequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kim heeft er nu niet genoeg geld voor.En ik vind het zo sneu voor haar omdat zij haar belofte wil waarmaken. Door omstandigheden zijn haar financien niet echt best op dit moment, maar ze wil het me hoe dan ook geven.
Ik heb haar gezegd dat ze het moet geven als ze het kan missen. Ik baal er wel een beetje (erg) van maar het is mn dochter en zo egoistisch ben ik ook weer niet
Hoewel...
Die meurgeur van jou hoef ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een geurtje kan ook zonder geurlampen:
* Scheet laat
Groeten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wil je je laten opdirken? Waar is dat nou voor nodig, je ziet er goed uit zo
Ah wat liefquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... zonde
Maar het is wel tof dat ze het hoe dan ook wil geven. En laten we eerlijk zijn, zo dringend heb je het heel niet nodig
hardlopers bunt doodlopersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mooie Mercedesquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist een auto gekocht.![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist een auto gekocht.![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
4 liter V8 Executive, 300pk. Full option.gave autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Groetjes,
Krea.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik zeg het altijd tegen een kameraad van me die een BMW heeft. De eerste keer dat ik dat tegen hem zei zal ik nooit meer vergeten. Zijn reactie...quote:
Gek jequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd tegen een kameraad van me die een BMW heeft. De eerste keer dat ik dat tegen hem zei zal ik nooit meer vergeten. Zijn reactie...![]()
Maar goed, het is een Jaguar type S uit c.a. 2001?
2e hands Jjaguars zijn redelijk goed betaalbaar. Ze rijden als een schip, en geven een king of the road gevoelquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:01 schreef Samzz het volgende:
Gek jeJe komt over als een idioot
S type ja, 1999.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |