Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat vrouwentennis bewijst keer op keer dat het helemaal nergens op slaat
Behalve schaken en korfbal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.
Er zijn dan ook weinig vrouwensporten waar ik langer dan tien minuten naar kan kijken ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach ik vind dat altijd zo'n onzin. Alle sporten bij de vrouwen slaan nergens op als je het met de mannen vergelijkt.
Maar dan slaat het nog wel ergens op. Dat jij er niet naar kan kijken, is een tweedequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weinig vrouwensporten waar ik langer dan tien minuten naar kan kijken ....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef FP128 het volgende:
Ik was het helemaal vergeten dat Roland Garros aan de gang was.
Is het wat tot dusver? of kun je betere wachten totdat alle kanslozen
eruit liggen en de echte top 5 aan het werk gaat? ( ja ik heb dus
een broertje dood om saaie partijen te gaan volgen alleen maar omdat
het Roland Garros is. )
Partij is geschrapt voor vandaag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:18 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand aub laten weten na welke partij Rafa de baan op mag. Dank.
Morgen (op z'n vroegstquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:18 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand aub laten weten na welke partij Rafa de baan op mag. Dank.
Ja, elke partij is gegarandeerd spektakel. Dat weet je al omdat van te voren bekend is gemaakt aan de spelers dat elke partij over 5 sets moet gaan om het publiek erbij betrokken te houden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:17 schreef FP128 het volgende:
Ik was het helemaal vergeten dat Roland Garros aan de gang was.
Is het wat tot dusver? of kun je betere wachten totdat alle kanslozen
eruit liggen en de echte top 5 aan het werk gaat? ( ja ik heb dus
een broertje dood om saaie partijen te gaan volgen alleen maar omdat
het Roland Garros is. )
Af te studeren? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef Norrage het volgende:
suffe kutregen, maar op zich chill want ik zit toch steeds maar af te studeren.
En hockey dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is alleen voor het uitzicht interessant, maar als je het op sportieve kwaliteiten bekijkt, is het gewoon slecht als je het vergelijkt met de mannen. Maar nogmaals, tuurlijk moet het gespeeld en uitgezonden worden.quote:
Toch lekker, want dan hebben ze dat alvast gehad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef Szura het volgende:
Chela en Murray hebben trouwens 4 puntjes kunnen spelen ofzo net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |