VRIEND DIT IS VIA HET INTERNET!!!quote:
z'n mail zal wel volstaan met foutenquote:
Ik heb nog wel de sollicitaties van ons beide en ik heb ook nog de e-mail die ze mij stuurde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Aanvaard gewoon dat je niet bent aangenomenJe kan het toch niet hard maken...
JA dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel de sollicitaties van ons beide en ik heb ook nog de e-mail die ze mij stuurde.
Daarin zie je dat ik wel ervaring heb en hij niet, maar dat ze tegen mij zeggen dat ze ervaring zoeken en vervolgens iemand aannemen die geen ervaring heeft.
Mensen die grappig proberen te zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef Metonae het volgende:
Probeer het anders bij de dichtsbijzijnde toko waar ze mekka foods verkopen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef Metonae het volgende:
Probeer het anders bij de dichtsbijzijnde toko waar ze mekka foods verkopen
Jij hebt zeker geen hyves?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
VRIEND DIT IS VIA HET INTERNET!!!
made me lolquote:
me broerquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:58 schreef MisterMister93 het volgende:
Mensen reageer A.U.B. inhoudelijk.
Ik ben een Nederlandse Marokkaan die nooit problemen heeft gehad met de politie of met andere. 80% van mijn vrienden is Nederlands. Mijn ouders zijn allebei ingeburgerd en werken allebei. Verder doet mijn broer HBO en mijn broertje gaat de Havo doen. Ik snap wel dat er Marokkanen zijn die het verpesten, maar moet ik er dan zo de dupe van zijn en net zoals hun worden?
A.U.B. geen reacties meer over zulke dingen.
Ik kan jullie ook nog vertellen dat ik vorige zomer heb gesolliciteerd bij de AH maar daar namen ze me ook al niet aan. En omdat een klasgenoot er werkt ( Turks ) heb ik aan hem gevraagd waar hij aan dacht dat het zat. Hij vertelde mij dat er alleen maar Turken en Nederlanders worden aangenomen.
Ook heb ik geen fouten gemaakt bij het invullen van sollicitatie dat kan alleen bij motivatie, maar dat heb ik laten nakijken door me broer.
Het klinkt bijna echt! Volgede keer dit weglaten:quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:58 schreef MisterMister93 het volgende:
Ik ben een Nederlandse Marokkaan die nooit problemen heeft gehad met de politie of met andere. 80% van mijn vrienden is Nederlands. Mijn ouders zijn allebei ingeburgerd en werken allebei. Verder doet mijn broer HBO en mijn broertje gaat de Havo doen. Ik snap wel dat er Marokkanen zijn die het verpesten, maar moet ik er dan zo de dupe van zijn en net zoals hun worden?
A.U.B. geen reacties meer over zulke dingen.
Ik kan jullie ook nog vertellen dat ik vorige zomer heb gesolliciteerd bij de AH maar daar namen ze me ook al niet aan. En omdat een klasgenoot er werkt ( Turks ) heb ik aan hem gevraagd waar hij aan dacht dat het zat. Hij vertelde mij dat er alleen maar Turken en Nederlanders worden aangenomen.
Ook heb ik geen fouten gemaakt bij het invullen van sollicitatie dat kan alleen bij motivatie, maar dat heb ik laten nakijken door me broer.
quote:Hij vertelde mij dat er alleen maar Turken en Nederlanders worden aangenomen.
Rot toch op man! Waar maken jullie je druk om! Ik ben hier snel aan het typen en maar daarom zulke fouten. Normaal controleer ik altijd aan het einde me tekst maar dat is hier niet nodig. Overigens mijn cijfer voor Nederlands 6.7.quote:
Ja omdat er een fucking Turkse manager werkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef highRr het volgende:
[..]
Het klinkt bijna echt! Volgede keer dit weglaten:
[..]
IInderdaad lullig, maar that's life. Aan de buitenkant kun je niet zien of je een "goede" of "slechte" Marokkaan bent, en sommigen nemen het zekere voor het onzekere en sluiten alle twee de groepen buiten..quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:58 schreef MisterMister93 het volgende:
Ja dat heb je vaak bij Marokkaanse namen ook. Dan denk ik hé.. ik lees Antje.. maar er staat Ali. Zal wel een typo zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef B3nn0 het volgende:
Je zal wel spelfouten hebben gemaakt in je sollicitatie. Tsja, daar knap ik ook op af.
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Ja omdat er een fucking Turkse manager werkte.
En toen stopte ik met lezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef geenajacied het volgende:
Je doet Havo5 en je weet dan tocht wel dat het cursus is.
gut oh gut gelijk zo agressief, en dan vind je het gek dat je niet wordt aangenomen, tsk tskquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Rot toch op man! Waar maken jullie je druk om! Ik ben hier snel aan het typen en maar daarom zulke fouten. Normaal controleer ik altijd aan het einde me tekst maar dat is hier niet nodig. Overigens mijn cijfer voor Nederlands 6.7.
Wen er maar aan? Mooi niet! Al moet ik Alberto Stegeman inzetten!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
IInderdaad lullig, maar that's life. Aan de buitenkant kun je niet zien of je een "goede" of "slechte" Marokkaan bent, en sommigen nemen het zekere voor het onzekere en sluiten alle twee de groepen buiten..
Wen er maar aan...
nou, dat zal helpenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Wen er maar aan? Mooi niet! Al moet ik Alberto Stegeman inzetten!
Ga niet zo zitten mekkeren en ga verdomme verhaal halen bij de Deka als het je echt niet zint.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als bewijzen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Nee het is kutsap van je moeder.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
er zit iets op je bovenlip![]()
Oh wacht, het is je vlassige snorretje
haha, stomme marokkaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:07 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Nee het is kutsap van je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |