http://www.tomtom.com/hdtraffic/?region=Zuidoost-Nederlandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef baggerbart het volgende:
Is er al iets bekent over de drukte op de wegen?
Voor als de link niet werktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef knep het volgende:
[..]
http://www.tomtom.com/hdtraffic/?region=Zuidoost-Nederland
Nee, helemaal niksquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:06 schreef Haarklip het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om drinken mee het terrein op te nemen? Dus niet de camping bedoel ik. Staat op de site namelijk erg onduidelijk aangegeven.
Kartonnen pakjes mogen wel toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks
Op het terrein kan je gratis water krijgen.
Moet je wel 2 uur in de rij staan en meteen 200 bekertjes meenemen, dan blijven er misschien 5 over als je de rij weer uit bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks
Op het terrein kan je gratis water krijgen.
Niemand een betaalbaar idee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:56 schreef ganzenherder het volgende:
Heel leuk dat ze melden dat ze er extra treinen rijden van de nacht van zaterdag op zondag. Jammer alleen dat ze niet richting Venlo gaan.
Wij hebben namelijk een dagticket voor de zaterdag. Alleen de laatste trein van eindhoven naar venlo gaat al om 00.32 (de laatste trein van roermond naar venlo gaat al veel eerder). En de eerste gaat pas om 08.00 dus doorhalen op stratum is ook al geen alternatief.
Iemand nog een idee voor alternatieven?
Volgende keer een weekend kaartje kopen op marktplaats, zijn nu 60-70 euro en ik weet uit ervaring dat dit altijd zo is. Dan mag je de camping op (eventueel je tent opzetten) en daar is het altijd feestquote:
Dat vind ik van die trieste teksten. Alsof ze bang zijn dat er niets te krijgen is. Mensen willen gewoon niet belachelijk veel geld uitgeven. Dat is heel wat andersquote:Het is niet toegestaan om eten en drinken in welke verpakking dan ook mee te nemen naar het festivalterrein. Op het festivalterrein is voldoende eten en drinken verkrijgbaar.
1 bon volgens mij, 5 bonnen 10 euro? Zoiets.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik van die trieste teksten. Alsof ze bang zijn dat er niets te krijgen is. Mensen willen gewoon niet belachelijk veel geld uitgeven. Dat is heel wat anders
Hoe duur is eigenlijk een drankje daar?
Ik kon het zo snel niet vinden....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Staat ook wel op de PP site neem ik aan
Ben ik ook wel benieuwd naar, lekker Kasabian kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef ThunderChild het volgende:
Was er al een livestream bekend of moet dat nog gaan komen voor vandaag ??
Epica staat op de Mainstage volgens het schema....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:56 schreef MrManiak het volgende:
Ik moet zeggen, de sfeer zit er goed in. Vanuit het mediacafé hoor ik Epica uit de Converse-tent knallen, even de laatste vragen voorbereiden en ze zometeen interviewen
Ging er nog een meet komen ofzo?
Ik ben in de war... Drie uur geslapen, begint langzaam op te brekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Epica staat op de Mainstage volgens het schema....
Btw, Epica, Motorhead, Rammstein, Green day, Slash. Het moet niet gekker worden. Eindelijk weer eens een beetje Rock op Pinkpop (Hoewel Green Day misschien niet helemaal tussen die andere 4 past)
Want pak hem beet 2 jaar geleden was de rock ver te zoeken inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Epica staat op de Mainstage volgens het schema....
Btw, Epica, Motorhead, Rammstein, Green day, Slash. Het moet niet gekker worden. Eindelijk weer eens een beetje Rock op Pinkpop (Hoewel Green Day misschien niet helemaal tussen die andere 4 past)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |