Waarom mag Lowlands het wel en Pinkpop niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Al stemde hij PVV, dan zou het me nog aan m'n reet roesten. Pinkpop moeten ze laten voor wat het is niet gaan mengen met politiek en wat dan ook . . .![]()
Lowlands ook niet, gewoon geen festivals.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom mag Lowlands het wel en Pinkpop niet?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Want pak hem beet 2 jaar geleden was de rock ver te zoeken inderdaad.
Op lowlands gebeurt het al jaren en daar heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Vreemd....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Lowlands ook niet, gewoon geen festivals.
Lowlands is net een ander festival dan Pinkpop. Wat bij Lowlands kan, kan niet bij Pinkpop en omgekeerd. Sommige dingen moet je ook niet willen forceren . . .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
Waarom mag Lowlands het wel en Pinkpop niet?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef Christiaan het volgende:
Het was niet live.
Dus op lowlands mag alles en op pinkpop niks? wat een onzin!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lowlands is net een ander festival dan Pinkpop. Wat bij Lowlands kan, kan niet bij Pinkpop en omgekeerd. Sommige dingen moet je ook niet willen forceren . . .
Hij zegt toch "en omgekeerd"? Hij geeft alleen aan dat Pinkpop en Lowlands verschillende festivals zijn, wat ook gewoon zo is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus op lowlands mag alles en op pinkpop niks? wat een onzin!
Klopt, maar als er 1 politicus op PP staat, vindt men dat dat niet kan, terwijl de politici heel veel te vinden zijn op LL. Ik zeg alleen maar: waarom mag LL het wel en PP niet. Vind ik flauwekul., want in beide gevallen wil men gewoon zieltjes winnen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij zegt toch "en omgekeerd"? Hij geeft alleen aan dat Pinkpop en Lowlands verschillende festivals zijn, wat ook gewoon zo is.
Dat bootje was echt super! Heb het ook nog aan kunnen rakenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:08 schreef baggerbart het volgende:
Rammstein was super
zometeen eens kijken of me filmpjes gelukt zijn, heb het bootje nog kunnen aanraken
Bij lowlands is het niet zo dat de onderdelen waar politiek een rol speelt, bedoeld zijn om zieltjes te winnen, maar dat is natuurlijk wel de bedoeling van de politici die er verschijnen.... kortom: geen verschil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef bloodymary het volgende:
Maar Lowlands profileert zich als festival met ook andere dingen als muziek en daar is onder andere politiek een onderdeel van. Pinkpop is alleen een muziekfestival.
Nogal een groot verschil. Daar zijn onderdelen waarbij politiek een rol speelt. Dit heeft niets met een onderdeel te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij lowlands is het niet zo dat de onderdelen waar politiek een rol speelt, bedoeld zijn om zieltjes te winnen, maar dat is natuurlijk wel de bedoeling van de politici die er verschijnen.... kortom: geen verschil.
Waar heb jij ongeveer gestaan? ik stond helemaal rechts in de hoek bijna.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Dat bootje was echt super! Heb het ook nog aan kunnen raken
Komen ze daarom niet op LL? Cool politics enzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:09 schreef peaceman het volgende:
Ik heb Agnes Kant een keer op LL gezien, waarbij het hoofdonderwerp media was en zij vooral haar SP programma uit stond te dragen, lijkt me dan ook niet echt gepast of wel?
Wat is daar mis mee dan ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe belt m'n broertje dat ie maar even heen en weer is gereden naar landgraaf om rammstein te zien!
Ja niets, ik vind het grappig. Hij begint langzaam trekjes van mij over te nemen en dat is als oudere broer af en toe wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan ?![]()
Heb ik ook gedaan![]()
Lichtshow is een understatement voor de show van Rammstein. Het was: WOW!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb echt fuckin veel zin in Green Day morgen. Hopelijk met een leuke lichtshow erbij enzo.
Hoe was die van Rammstein?
Dat was dus niet bij Coolpolitics! En ze was de enige politica van de 4 mensen die spraken...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Komen ze daarom niet op LL? Cool politics enzo?
Je moet je wel aan het onderwerp houden, maar dan mag je wel uitdragen wat jij goed vindt. Als de rest daar ook een kans voor krijgt.
Dat is niet echt goed nee. Politici zijn sowieso vervelende mensen maar goed....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was dus niet bij Coolpolitics! En ze was de enige politica van de 4 mensen die spraken...
Anyhow... morgen hopelijk droog?
]http://bit.ly/9pnS1H[/q][/url]quote:De servers van de publieke omroep zijn down, het is dus nog even wachten op de Pinkpop livestream. Meer Pinkpop hier [url=http://bit.ly/9pnS1H
Leuk is dat als Cultura dus ACHTER de decoder zit . . .quote:Voor de mensen met digitale televisie: nu op Cultura de 3VOOR12 Pinkpop uitzending met live Moke & Metropole orkest... #pp10
Je kunt gewoon via internet kijken hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk is dat als Cultura dus ACHTER de decoder zit . . .![]()
hoe dan, ik krijg geen verbinding op Cultura24.nl en de 3voor 12 strem doet et nog nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je kunt gewoon via internet kijken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |