Hoeveelquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP Ik heb hier nog gratis kaartjes liggen voor Radio Hollandio feest van morgen
Kunnen we een poll maken?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef Robbiedd het volgende:
Eindelijk![]()
Komen vast allemaal tvp's van half WOS, en maar zeuren..
Maargoed; hoe gaan we bepalen welk nummertje de topperrrrrrrrrrrr van de week wordt?
Ja we kunnen wel een poll maken, als we de kandidaten weten. Da's niet moeilijk ..quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Kunnen we een poll maken?
Ik weet niet hoe dat moet
En inderdaad ik wil wel eens zien wie hier komt spieken nu we ze niet meer onderbrengen in de SC
Gewoon de meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja we kunnen wel een poll maken, als we de kandidaten weten. Da's niet moeilijk ..
Bepalen we wel even een punt waarop we dat gaan doen
Doe even de groetjes aan barvrouw Nicky van mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP
EDIT: 4 volgens mij. Denk dat ik morgen even binnen wandel om Django () te aanschouwen.
Mag ik ook een kaartje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Lampske het volgende:
TVP Ik heb hier nog gratis kaartjes liggen voor Radio Hollandio feest van morgen
Haha als ik ze over had, had je ze mogen hebben. Het was meer een: kijk-mij-patser-zijn-en-radio-hollandio-kaartjes-hebben-gekregen-omdat-ik-zo-lief-ben-post . Maar toen ik hem terug las leek het meer op een: hoi-ik-ben-stoer-want-heb-kaartjes-wie-wil-ze-hebben-post, dus ik heb het maar weer weggehaald. Mocht er trouwens een afhaker zijn (ik of 1 van mijn kornuiten) dan laat ik het je weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Mag ik ook een kaartje?
Ik weet nog niet of ik kan maar als ik kan wil ik ook wel gaan kijken
Nee die filmpjes heb je in de WOS SC straks geen last meer vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Dit is toch gewoon de WOS slowchat met een andere OP? :S
Begint het zo te worden ja, maar na al het gezeur om onze geniale toppers hadden we niet zoveel WOSsers verwacht hierquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:29 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Dit is toch gewoon de WOS slowchat met een andere OP? :S
Helly, nicky was het? Wat kan ik verwachten, een stoot in mijn maag of een BJ onder de bar?quote:
Ja dat is natuurlijk smaak afhankelijk.. maar persoonlijk vind ik wel dat er een aantal BEKENDE artiesten bij staan die niet echt piraat/kamp waardig zijn.. Zoals daar zijn:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Lampske het volgende:
[..]
Helly, nicky was het? Wat kan ik verwachten, een stoot in mijn maag of een BJ onder de bar?
Robbie/Striker is het ook gepast om hier vragen te stellen? Heren talentenjagers. Ik wil graag het volgende vragen. Welke van deze artiesten (zo mag je ze wel noemen) is de moeite waard om te gaan bekijken:
19:45 Double DJ’s
20:00 Nick & Simon
20:45 Frankie Falcon
21:30 Henk Damen
21:45 John Spencer
22:00 Jeff van Vliet
22:15 Zware Jongens
23:00 Henk Bernard
23:45 Rob Ronalds
00:00 De Deurzakkers
00:15 Stef Ekkel
00:35 John de Bever
01:10 Django Wagner (deze sowieso natuurlijk)
Alvast bedankt.
M.v.g.
Lampske
Als je alleen maar de groetjes doet kun je beide niet verwachten denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Lampske het volgende:
[..]
Helly, nicky was het? Wat kan ik verwachten, een stoot in mijn maag of een BJ onder de bar?
Wij zijn een democratie, we stellen niemand centraal, dus ook geen Antonio ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:48 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die zeggen dat Antonio geen gevoel heeft voor ritme
Pieter-utd is tv-oranje pionier en had dit idee al veel eerder. Kijk de vorige delen eens door.
In een democratie staat een echte leider (Antonio, Jeffrey, Monica West) aan het hoofd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:50 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Wij zijn een democratie, we stellen niemand centraal, dus ook geen Antonio ofzo![]()
![]()
Ja dat kan dus al niet, je noemt er nu 3quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
In een democratie staat een echte leider (Antonio, Jeffrey, Monica West) aan het hoofd.
Ja, hoe zou het komen ..quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Lampske het volgende:
Eigenlijk is het hier veel gezelliger (met een zachte gggggg) dan WOS SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge ook al post je 4 dezelfde, het blijven toppersquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
Zo, ik ben weer thuis, tijd voor wat toppertjes!
Even kijken wat we nog niet hebben gehad
Zal zeker tijdens een Radio Hollandio superfeest zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jonge ook al post je 4 dezelfde, het blijven toppers
De Striker en Robbie talentenjacht- meet datum lijkt me al bekend trouwens![]()
Ja das ook een goeie hequote:
Mooie vent ook die Edje, je moet alleen je hand achter je kont houden als ie in de buurt isquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Robbiedd het volgende:
Dat is lang geleden dat ik deze heb gehoord zeg ..
ABSOLUTE topperrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Jij vind hem toch ook een rasartiest?quote:
Ik ken heel die gast niet en vind er niks aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Jij vind hem toch ook een rasartiest?
Hahahahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik ken heel die gast niet en vind er niks aan
OH IS HIJ DAT
Leef jij maar raaaaaaaaaaaak, het kan me eigenlijk niets meer scheluhhhh![]()
![]()
Wacht correctie dan:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef Robbiedd het volgende:
Marc Kanters moet opzouten, die is van Peter Smulders godver
Tilburggggggggggg![]()
Oh die is van dat nummer: "Op de tafel dansen"quote:
Rob Zornquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Robbiedd het volgende:
Rob Zorn ook al een held .. Moet je wel zn beste nummer posten ..
Ja die postte Striker net ook al, maar ik vind 'alles wat ik vraag' 10x beterquote:
Bad Brothers met Nol Roos van Thuiswinkelen TVquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik durf dit bijna niet te posten..
Ja ik weet, maar blijft een lekker nummertjequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bad Brothers met Nol Roos van Thuiswinkelen TV
hahahaha da is echt nog een menneke he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef Robbiedd het volgende:
Er is een nieuw lid van dit topic geroggeld, maakt snel een account aan ..
Zijn eerste inbreng is al meteen raak![]()
'Nieuw en geniaal'![]()
Ooit van Kevin Florijn gehoord Striker? Wat een held![]()
Vanaf nu ben jij mijn heldquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Lampske het volgende:
Past totaal niet in dit topic maar ik kwam er net opeens op en moest het even kwijt. Sorry:
![]()
Effkes luisterenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij mijn held
Ik ben echt helemaal weg van toybox, echt waar .. alle nummers![]()
![]()
![]()
En da's de beste![]()
Toy Boxquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef Lampske het volgende:
Past totaal niet in dit topic maar ik kwam er net opeens op en moest het even kwijt. Sorry:
![]()
Ja dat kan ik ook vinden maar ik wilde een filmpje hier postenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Robbiedd het volgende:
Op 4usonly.biz kan ik hem al niet vinden
Wel de downloadlink op radio538, kost je 99 centuh![]()
Draaien ze die dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:49 schreef Metaan het volgende:
Als gekleurde mensen ook welkom zijn tegenwoordig bij radio Hollandio:
720.000 kijks
320.000 kijks
100.000 kijks
290.000 kijks
670.000 kijks
950.000 kijks
370.000 hits
Ik heb daar maar een ding op te zeggen: die gans heeft een goeie beurt nodig!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
Beste Nederlandstalige nummer blijft echter:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik heb daar maar een ding op te zeggen: die gans heeft een goeie beurt nodig!
En die gaat ze van mij niet krijgen
Zomerhit 2010:
![]()
![]()
![]()
Niemand is zo lelijk als Sieneke, die lijkt over 10 jaar op Tinekequote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:30 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ze is tenminste niet zo lelijk als Sieneke
Deze moet je trouwens wel incluis videoclip kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:30 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik wil even een Vlaams nummer inbrengen waarvan ik altijd vrolijk word:
ff kieken danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Deze moet je trouwens wel incluis videoclip kijken
Wat een kansloze mongoolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:26 schreef Ned_Bigby het volgende:
Natuurlijk mag zanger Raymond hier niet ontbreken:
Hij heeft ook de nieuwe slogan voor het Nederlands elftal bedacht:quote:
De meeste Kempi nummers kunnen echt niet op een traditionele muziekstation. Deze misschien dan wel. Héél populair en niet te hard:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:56 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Draaien ze die dan?
Interessant!
Maar dan hoort Kempi hier ook thuis..
Buschauffeur is een bazen nummer, en heeft een nog betere clipquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:18 schreef Metaan het volgende:
[..]
De meeste Kempi nummers kunnen echt niet op een traditionele muziekstation. Deze misschien dan wel. Héél populair en niet te hard:
850.000 kijks
1.800.000 kijks
620.000 kijks
En een absoluut pareltje!
550.000 kijks
Geen Kempi, maar wél geschikt:
1.100.000 kijks
Zaterdag kan ik niet maar Zondag heb je wel kans van, ik laat dit dan bijtijds even weten..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:01 schreef Robbiedd het volgende:
Daar mag janus alleen maar van dromen indd, ben morgen rond de middag weer in tilburg cityyy, dan zal ik alles eens beluisteren.. kunnen het beter 'het algemene jostietopic' gaan noemen.. en dat allemaal dankzij japsnars, beetje jammer dit..
ben je nou volgende week nog op 't levenslied strikert?
Ik ga hem voor je zoekenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:49 schreef Robbiedd het volgende:
Ik kan niet linken strikah, maar ik mis er een van rogier..
bierrrr met een rietje
DIe komt zaterdag ook Beerquote:
Nee hoor, we moeten zoveel mogelijk posten, anders ontdekken we de talenten nooitquote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Robbiedd het volgende:
Striker, ga je de boel nu boycotten? Omdat ik het josties vind?
Japsnars dat zijn toch geen Schlagers of Smartlappenquote:
Ja die kennen we nou wel voort, maar er komt niets nieuws bij Robbie...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Robbiedd het volgende:
Striker, ik heb jou hier ook al mongols zien posten waar je niet goed van wordt![]()
Maar Japsnars, jij hebt er inderdaad ook helemaal niks van begrepen ..![]()
![]()
Dit is DE ontdekking, wat een baas
En ik quotequote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik vind deze wel goed maar dat zijn al talenten
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Japsnars dat zijn toch geen Schlagers of Smartlappen
quote:
Het is indd een smartlap/Schlager, maar hij is gejat, het is niet eens de originele tekst en het origineel is veel beter .. Dus helaaschquote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Deze heldinnen heb ik live gezien:
Is dat al beter
Ik moet Robbie helemaal gelijk geven...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Het is indd een smartlap/Schlager, maar hij is gejat, het is niet eens de originele tekst en het origineel is veel beter .. Dus helaasch![]()
Nu voor jou icm een ajax-clipje ..
Doe eens normaal!! Marlous is 100000.00000.00000000 keer beter dan kleur kleuter Kevinquote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef Robbiedd het volgende:
Striker, de ene held tegen de ander, wat een feest![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)battle.avi_plain.xml
![]()
![]()
Carlo en Irene hebben er pas oog voor, talent![]()
![]()
![]()
En Patty zo te zien ook, al vind ik dit nummer van Kevin echt wel beter
![]()
Ga jij voor de Geert 2010 award?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef StrikerZeljko het volgende:
We moeten toch eens de regels wat aanscherpen, ik stel voor geen Mocro's en/of Apen in dit topic...
Jou mening hebben we niet gevraagd..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:34 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ga jij voor de Geert 2010 award?
Ow, ik ben het ergens wel met je eens... maar ik wil die regel wat uitbreiden. Jij hebt het alleen over dit topic, ik heb het eerder over heel FOK ena ls het even kan Eindhoven ook nog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Bovendien kan ik me van jou ook nog wel een leuk msn icoon herinneren![]()
ik wilde graag on-topic blijven, verder:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:44 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ow, ik ben het ergens wel met je eens... maar ik wil die regel wat uitbreiden. Jij hebt het alleen over dit topic, ik heb het eerder over heel FOK ena ls het even kan Eindhoven ook nog.
We moeten wel grenzen stellen Rob, anders gaat het misquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Robbiedd het volgende:
Ik vind 'Rachid' toch wel een toevoeging Stiker .. Gewoon Nederlandstalig, althans het enige nummer dat ik van hem ken dan![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:29 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik moet Robbie helemaal gelijk geven...
Maareh Robbie wil jij dat joden lied wel weghalen uit ons mooie topic
Ik ga wsl ja, maar dan wel Zondag want Zaterdag kan ik nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:29 schreef Robbiedd het volgende:
Jonge, dit is gewoon een slechte Nederlandstalige artiest, zoals er zoveel voorbij komen ..
Heel wat anders dan Kempi oid ..
Maar je ging naar het Levenslied las ik in de SC?
Welk van de tweequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik ga wsl ja, maar dan wel Zondag want Zaterdag kan ik niet
Ga jij dan ook?
@Japsnars, ga je dat zelf weghalen of moet ik maatregelen nemen
Eigenlijk allebei maar haal dat joden clipje maar eerst wegquote:
Komt omdat de bruinmannen veel meer tijd hebben om naar dit soort filmpjes te kijken omdat de witmannen meestal wel werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Metaan het volgende:
Nederlanders veranderen van kleur.
Wen er maar snel aan zou ik zeggen. Anders ga je op muzikaal gebied echt een nare tijd tegemoet.
De levensliederen van deze gekleurde Nederlanders zijn vaak ook nog eens veel populairder (én beter) dan van de meeste witmannen:
3.500.000 kijks
4.200.000 kijks
1.900.000 kijks
1.000.000 kijks
Nee,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Komt omdat de bruinmannen veel meer tijd hebben om naar dit soort filmpjes te kijken omdat de witmannen meestal wel werken.
Dan kunnen we misschien samen ff pilzenquote:
Vatsige polder koeienquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:05 schreef Robbiedd het volgende:
Piratendating, wat voor vrouwen zou je daar op tegenkomen zeg
Dat is een echte tranentrekker jaquote:
Maar hoort niet thuis in dit topicquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Dat is een echte tranentrekker ja
Ik wilde het niet zeggenquote:
WTF zal wel in de buurt van de Lollipop zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef Robbiedd het volgende:
Strikert :
http://www.brabantsdagbla(...)tival-Levenslied.ece
Ja maar bij de Lollipop zijn alleen maar songfestival fansquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Robbiedd het volgende:
Zijn 2 plekken he, waar ze optreden .. Ze treedt op allebei op, maar 5 minuutjes .. dus zal wel alleen shalalie worden
Mooi ik denk dat ik dus Zondag kom.. middag en avond van de partijquote:
Ik kijk dat allemaal niet johquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef Robbiedd het volgende:
ik ben zondag heel de dag paraat ja![]()
Wist jij nog niet dat Vinzzent ook meedeed met het NSF?
Dat is ook een nicht dat kloptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef Robbiedd het volgende:
Vinzzent is geen nicht man..
Jeffrey Kuipers was er vorig jaar, DAT is een nicht
Corry danquote:
Dan kom ik zeker even kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:58 schreef Robbiedd het volgende:
Nou nee, en Marianne ook niet![]()
Dan maar iets in het publiek zoeken, al ligt dat IQ vaak ook niet boven dat van het gemiddelde borrelnootje
Jezus ja, dat was toch echt een flikker jaquote:
Ik heb ze gemistquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:23 schreef Robbiedd het volgende:
Sieneke viel me trouwens echt mee, qua uiterlijk
Die is nog weleens op mn ma's verjaardag geweestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ik heb ze gemist
Stond in Tony's Wok waar Jos van het Benkske ook was
Skonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:30 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die is nog weleens op mn ma's verjaardag geweest![]()
![]()
![]()
Ja maar je moet niet in herhaling vallen hequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Robbiedd het volgende:
Wat een held blijft het toch, op het Levenslied ook weer![]()
![]()
![]()
Die hoort thuis in Rotterdam of in de Apres ski hut.. nee sorry ze kon mij niet bekorenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef Robbiedd het volgende:
Ik vond Jettie Palletie echt vet
Iedereen kent het, lekker meeschreeuwen, springen en zuipeeeeeeeeeee![]()
Daarnaast is het ook echt een supervet wijf![]()
Sondequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Die hoort thuis in Rotterdam of in de Apres ski hut.. nee sorry ze kon mij niet bekoren
Ach we hoeven het niet altijd eens te zijn hequote:
Qua muziek dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ach we hoeven het niet altijd eens te zijn he
Het verschil met de meeste andere artiesten vond ik te groot zeg maar...
Ik ben meer fan van mannen als Django, Frans en dat soort gein... een Henk Damen mis je dan ook op zo een festival! Maar Jettie Palettie zie ik dr dan niet echt tussen staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Qua muziek dan?
Gradje Damen zong echt erg slecht, nummers vielen nog best mee![]()
En die Lorenzo met zn dansert had 1 leuk nummertje, welke ik nu niet kan vinden![]()
Ik vond haar dr gewoon leuk uit zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Robbiedd het volgende:
Ja die heb ik dus niet gezien, ben toen richting Franske gegaan, maar daar kan ik me vrij weinig van herinneren..
Maar wat ik op youtube van dr hoor lijkt het me niet veel![]()
Henk Damen hadden ze 10x beter kunnen regelen dan zn neef iig ja
Als ik liedjes moet posten blijft het Kevin Florijn of Vinzzent oid, kom weinig nieuws tegen de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:00 schreef StrikerZeljko het volgende:
Robbie waar blijven de nieuwe knallers
Maakt niet uit, zolang het maar nieuwe nummers zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Als ik liedjes moet posten blijft het Kevin Florijn of Vinzzent oid, kom weinig nieuws tegen de laatste tijd
Ha maatje! Wat dacht jij, ik kom ook eens kijken?quote:
Ik moest toch even zien wat jullie hier uitspoken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:49 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ha maatje! Wat dacht jij, ik kom ook eens kijken?
Nou welkom dan hequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:39 schreef BBQ-MEISTER het volgende:
[..]
Ik moest toch even zien wat jullie hier uitspoken.![]()
![]()
Nee, vind het ook niksquote:
Lekker constructiefquote:
Heey Woppert!quote:
het is hard nodig, want ik kom helemaal niks nieuws meer tegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:29 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik zeg: GOUWE aanwinst voor deze reeks, onze Woppert
Die achtergrond "danseresjes"quote:
Volkomen kut is toen een keer wezen filmen bij hem, in het kader van de Smartlapquote:
Haha, maar als je zoekt op youtube dan komen er wat d-artiesten voorbij zeg..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Volkomen kut is toen een keer wezen filmen bij hem, in het kader van de Smartlap
Ging dat chickie een duetje met hem doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haha, maar als je zoekt op youtube dan komen er wat d-artiesten voorbij zeg..
Iedereen kan een nummer maken.
Dump Roy maar in het moeras daar, neem ik dat chickie wel over van hemquote:
Jonge, ik kan er niet over uit hoe vet dat nummer is.. Lang geleden dat we hier hebben gepost, dus alle toppers mogen weer voor bij komen .. Daarnaast heb ik 7 en 8 juni voor het laatst naar Nederlandstalige muziek geluisterd, op Vinnzent naquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef StrikerZeljko het volgende:
Kan haast niet missen dat ie die niet kent na de 10 vorige posts met dat filmpje in dit topic
Ik heb geprobeerd de zaak levend te houden (zie mijn schreeuw om jouquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jonge, ik kan er niet over uit hoe vet dat nummer is.. Lang geleden dat we hier hebben gepost, dus alle toppers mogen weer voor bij komen .. Daarnaast heb ik 7 en 8 juni voor het laatst naar Nederlandstalige muziek geluisterd, op Vinnzent na
Ik had hem nog wel speciaal voor jou, als Henk-loverquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Gast, de sfeer een beetje verneuken![]()
Henk is een held, maar dit
KAN ECHT NIET DIT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:32 schreef Wopper1 het volgende:
Rene Schuurmans doet het ook altijd goed in de kroeg.. Lekker nummer.
Dat is een maat van wijle Richard Janse he!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:30 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
het is hard nodig, want ik kom helemaal niks nieuws meer tegen![]()
Weet ik nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Strikert; hoe heette die homo ook alweer die toen in Tilburg stond?
Ja jongen... veul volk op de been voor dieje mens!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef Robbiedd het volgende:
Haha ja, heb je die uitvaart gezien met Richard zn ouders?
patrick dano komt vaak bij ons op de camping zingen![]()
Ja maar hij heeft vast wel wat op youtube staan voor zijn mannelijke fans en zn dansertquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Weet ik nietWas ie al bekend dan?
Dat was toch de winnaar van de talentenjacht toen?
Franky Boyquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
Hier staat vaak TV Oranje op. Komen al deze toppers wel voorbij.
Gouwe ouweFranky Boy
![]()
Ja maar zn naam is me dus ontschotenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft vast wel wat op youtube staan voor zijn mannelijke fans en zn dansert
Kan het niet vindenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ja maar zn naam is me dus ontschoten
Misschien is het te googlen op levenslied tilburg of die site?
Leuk nummerquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:40 schreef StrikerZeljko het volgende:
Robbieeeeeeeeeeeeee kijk eens wie ik wel weer heb gevonden!
Judith
Die heb jij toen gemist
Nee dus, want je kunt niet op 'winnaar voorronde' klikken, en daar was hij een vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Leuk nummer![]()
.
Staat die hier tussen Robbie? http://www.levensliedtilburg.nl/programma.asp
Robbie vind dr niet leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Leuk nummer![]()
.
Staat die hier tussen Robbie? http://www.levensliedtilburg.nl/programma.asp
Hoe krijg je het voor elkaar, eerst met een woonboot komen en nu weer ditquote:
quote:
Die gast lijkt wel wat op Willem Barthquote:
Rockyquote:
quote:
Ja, een echtequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Die gast lijkt wel wat op Willem Barth
Utrechtenaar Woppert?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:56 schreef Robbiedd het volgende:
Omg, die gast is nog lelijker geworden![]()
![]()
Verbaasd me al enigszins dat er uit zo'n kop nog geluid komtquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
Staat met een dikke smile te zingen: Hier in Afrika is de ziekte Malaria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |