Zeker!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
Utreg brengt best wat zangtalent voort Woppert
Prima nummertjequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zeker!
Deze draaien ze altijd in het home/stadion
Klinkt nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Nog een echte. Komt zo nu en dan optreden in het home voor de wedstrijden (meestal tegen Ajax, PSV en Feyenoord).
Kunde beter meeten op het Levensliedquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ja die hadden we ook in het vorig topic wopper
Wel jammer dat je er vorige keer bij de meet in Utreg nie bij was, hadden we misschien meer goeie muziek gehad, nu was het maar matig.. dit Utreg heb ik niet gezien
Ja dat was toen niet hequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Kunde beter meeten op het Levenslied
Ik ga zo IP nog wat geld uit Lacko trekken, spreekjequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ja dat was toen niet he
We hadden daar een andere kroeg op kunnen zoeken maar ik weet dr niets
Wopper wel volgens mij
Maareh mannen ik ga pitten, spreek jullie later
Ga nogal jaquote:
Kijk, lijkt er al wat meer op jaquote:
Topper ja, maar die kon je onmogelijk gemist hebben in deel 1quote:
Heb ik godver gemist, hij is 3 keer geweest op der kermis, heb m niet een keer gezienquote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef BruggiKeane het volgende:
Hij was gisteren in de bierhal, nummer blijft in me kop zitten
Dromendans is ook![]()
Slechte planning baas! jij als super fan had dat beter moeten doenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:53 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Heb ik godver gemist, hij is 3 keer geweest op der kermis, heb m niet een keer gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |