Valt mee.. Je rijd eerder je schokbrekers of veren aan gort.quote:
Ja, dat kost nogal wat hequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Valt mee.. Je rijd eerder je schokbrekers of veren aan gort.
Tof he?quote:
Ligt maar net aan waar je mee scheurt.. Een Bowler ofzo is een stuk duurder om te rijden dan een Vitara.. Denk dat je met een Vitara op 360 cup budget zit.quote:
Mijzelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Maar dan wil ik wel zelfs al gast in mijn eigen show, kijken wat ik over mij eigen te zeggen heb.
Is ook goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijzelf.
Maar ja. Wil ik niet eigenlijk, bij mij. Wel bij jou. En jij bij mij.
Wees blij dat je niets in HD probeert te renderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef tubacloud het volgende:
waarom duurt het zo lang voordat pinnacle studio een filmpje van 11 minuten in HD heeft geschreven op mijn harde schijf?
het gaat echt beeld voor beeld, zit nu op frame 2465 van 16494 en hij schrijft al ongeveer 10 minuten
Was mijn plan ook. Telt Amsterdam>Dakar ook?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en ik rij ooit de Dakar.. Maar wel in Afrika
Nooh, mij lijkt die competitie van de echte Dakar juist zo lekker spannendquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Was mijn plan ook. Telt Amsterdam>Dakar ook?
Ik zou ook wel eens een frisse uitgebreide ondervragen over mijn relatie/mijzelf willen hebben.quote:
Ondervragen = ondervraging?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens een frisse uitgebreide ondervragen over mijn relatie/mijzelf willen hebben.
Kloontje is een kutwijfquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zat vanmorgen te denken dat ik misschien wel een topic ging openen in R&P met een kloontje.
Wauw, dat is lang geleden!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:05 schreef Ravenous- het volgende:
Ik moet bij de Do show denken aan de droomshow.
De droomshow
De droomshow
De droomshow was weer zo!
Het enige dat ik ervan kan herrineren zijn de liedjes.quote:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden... Ook van het liedje zelf niet...quote:
ja, en dan dat iedereen slagroom kreeg enzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het enige dat ik ervan kan herrineren zijn de liedjes.
En die vet spannende eindopdracht met dat ravijn![]()
Hoogste tijd, de laatste ronde, nog tien seconden. Nu nog maar een paar en dan..ho-ho-ho, ho, stop, ho!
Ik houd echt van dat soort clips. Liedje ben ik zelf ook nog niet over uit maar volgens mij vind ik hem wel chillie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden... Ook van het liedje zelf niet...
En de derriedouche!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ja, en dan dat iedereen slagroom kreeg enzo
Schijnt live echt crap te zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was bijna naar Marilyn Manson gegaan vorig jaar maar het was een week van te voren dat we erachter kwamen en toen mocht ik niet.
Marilyn Manson - Resident evil soundtrackquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was bijna naar Marilyn Manson gegaan vorig jaar maar het was een week van te voren dat we erachter kwamen en toen mocht ik niet.
Marilyn Manson schijnt zich op het podium open te snijden met scherven en zichzelf onder te pissenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schijnt live echt crap te zijn.. Maar sommige nummers zijn gewoon zo lekker om mee te schreeuwen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:15 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Marilyn Manson - Resident evil soundtrack![]()
Hoe ging Duits btw?
Bij jou?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn is dat als je de avond voor je Duits examen (LEZEN = CONCENTRATIE) instort en niet kan slapen tot 2 uur ofzo en er om 7 uur uit moet en dat je dan aan het begin geen concentratie hebt en aan het eind niet waardoor je je examen opnieuw heerlijk verkloot.
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.8 en 6.8.
Wahey.
Ja ik juist wel, supervet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:15 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Marilyn Manson schijnt zich op het podium open te snijden met scherven en zichzelf onder te pissen
dat hoef ik dus niet te zien
op het plaatje dat mstr net postte...quote:
I know. Maar ik snapte het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
op het plaatje dat mstr net postte...
niets tegen jou
Hopelijk rond de 6, maar bij duits weet je het nooit.quote:
Nouja bij mij had het bepaalde redenen waar ik bepaalde mensen echt voor haat maargoed. Drie jaar voor niets moeite gedaan nu zegmaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:22 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Hopelijk rond de 6, maar bij duits weet je het nooit.
Ik had ook een paar concentratiemeltdowns. Zit je een lap tekst te lezen, denk je achteraf: wat heb ik nou eigenlijk gelezen?
Maar wat stond je voor duits?
Ik ook. Ik wacht nog steeds. Maar nu beginnen ze pas om 15.00uquote:
Ik denk dat ik dat beter niet kan doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil je Grieks voor me gaan leren?
't Is niet zo moeilijk hoor. Als je het alfabet eenmaal kan uitspreken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat beter niet kan doen.
Daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
't Is niet zo moeilijk hoor. Als je het alfabet eenmaal kan uitspreken.
Sorry, je kan het beter zelf doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit er binnen een paar uur in joh.
Dan heb je aan een 5,9 genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja bij mij had het bepaalde redenen waar ik bepaalde mensen echt voor haat maargoed. Drie jaar voor niets moeite gedaan nu zegmaar.
Stond een 7.1.
Why?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Allrrrighhtttttt.
Ik ben alweer aan het huilen. Half. Gaat lekker.
Ja, maar dat wordt ook niet beter als je maar 5 uur geslapen hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om hetzelfde als de afgelopen drie dagen.
Hmmm ja maar het is gewoon kut.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dan heb je aan een 5,9 genoeg.
Zit er wel in denk ik, norm zal toch echt wel boven de 1 uitkomen.
Nu al meer dan 2500 klachten
Nee maar dat kwam ook omdat ik moest huilen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt ook niet beter als je maar 5 uur geslapen hebt.
Dan neem je even een paracetamol in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar dat kwam ook omdat ik moest huilen.Ik heb ook verdomde koppijn.
Mja ik doe eigenlijk niet aan medicijnen als het door zoiets komt.quote:
Ja, maar je moet leren en hebt hoofdpijn...quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik doe eigenlijk niet aan medicijnen als het door zoiets komt.Pff ik wil gewoon in Eindhoven zijn de komende vijf maanden en tot rust komen en dan zie ik wel verder.
Ik ga denk ik even slapen als de CD af is. Proberen. Misschien dat ik daar motivatie van krijg ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar je moet leren en hebt hoofdpijn...
Ik hoop dat het helpt voor jequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even slapen als de CD af is. Proberen. Misschien dat ik daar motivatie van krijg ofzo.
Ik voel me echt zo'n probleemkind, verschrikkelijk.
Aaahwquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb het nu toch wel een beetje gehad met het janken.
Juist, als ik 's middags een uurtje of 2 op de bank dut ben ik daarna echt brakquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt voor je
Het sloopt mij altijd alleen nog maar meer om even te gaan slapen.
Precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, als ik 's middags een uurtje of 2 op de bank dut ben ik daarna echt brak.. Niet moe, maar gewoon gruwelijk lui.
Ik moet meestal uurtje wakker worden maar dan gaat het wel weer. Maar ik voel me nu zo belabberd dat even naar buiten gaan oid ook echt niet helpt want dat kost energie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt voor je
Het sloopt mij altijd alleen nog maar meer om even te gaan slapen.
Als ik me klote voel ga ik hardlopen ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even slapen als de CD af is. Proberen. Misschien dat ik daar motivatie van krijg ofzo.
Ik voel me echt zo'n probleemkind, verschrikkelijk.
Dat werkt bij mij niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar 2 uur is ook te lang hè. 20 minuten werkt wel altijd. Hoewel ik dan meestal nog niet slaap dus ik doe soms een uurtje.
Datquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Ik kan dan beter even een half uurtje naar buiten, boodschappen doen of weet ik veel wat, dat helpt veel beter.
Precies!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als ik me klote voel ga ik hardlopen ofzo.
Gewoon even in beweging zijn.
Maar ik woon dan ook tegenover een bos
Het is geen klote voelen hè. Het is 0.0 energie hebben in combinatie met gezeik = drama. Dus als ik dan ga hardlopen val ik na tweehonderd meter om.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als ik me klote voel ga ik hardlopen ofzo.
Gewoon even in beweging zijn.
Maar ik woon dan ook tegenover een bos
Ja, net zoals dat door sporten je een voldaan gevoel krijgtquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Ravenous- het volgende:
Ik las ergens dat door beweging stresshormonen sneller afgebroken worden.
Dus het is nog bewezen ook
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is geen klote voelen hè. Het is 0.0 energie hebben in combinatie met gezeik = drama. Dus als ik dan ga hardlopen val ik na tweehonderd meter om.
Zo waar. Dat gevoel had ik gistermiddag weerquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, net zoals dat door sporten je een voldaan gevoel krijgt
Ik zet altijd mijn wekker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan niet controleren hoe lang ik slaap.. Niet zonder wekker dan. Dus kan ook zo voorkomen dat ik 3-4 uur weg ben
En het is wel met meer dingen dat je dat gevoel krijgt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo waar. Dat gevoel had ik gistermiddag weer
Ik heb zo'n gruwelijk hekel aan t geluid van die wekker, maarja anders word ik niet wakkerquote:
Kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
En het is wel met meer dingen dat je dat gevoel krijgt.
Een gezellig dagje weg... Een goed gesprek...
Voldaan gevoel als de auto schoon isquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voldaan gevoel als de auto schoon is... Ga ik nu even doen denk ik
Oh ik ben met een klein uur altijd wel ruim klaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies!
Dan heb ik 2-3 uur lang al mijn energie in de auto gestoken, dan ben je klaar en ga je op de vensterbank zitten kijken naar je auto die je tegemoet glimt.
Ja, ik ben wel een pietje precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh ik ben met een klein uur altijd wel ruim klaar.. Ben ook geen pietje precies, als de schijt er maar af is
Ik ga maar eens de strijd aan met de vogelschijtquote:
Een gesprek sowieso... Behalve als ik weer eens faal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Of als m'n brommer eindelijk weer loopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Succes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga maar eens de strijd aan met de vogelschijt
Ik had gisteravond een goed gesprek met Noortje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een gesprek sowieso... Behalve als ik weer eens faal.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Of als m'n brommer eindelijk weer loopt.
Ik ga d'r maar es maar aan de slag, nieuwe carburateur binnen![]()
Toedels
quote:
Lang geleden dat ik een goed gesprek had.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een goed gesprek met Noortje.
Je hebt er allebei iets van opgestoken en dat is gewoon fijn.
Ik heb ze ook niet dagelijks of wekelijks hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een goed gesprek had.
Dat is misschien wel net zo handig ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh even wachten tot de school uit is over 20 minuutjes.. Anders heb ik straks al die kutkoters en kutmoeders die in de weg staan.
Anders staan ze me straks vies aan te kijken vanuit hun XC90quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders staan ze me straks vies aan te kijken vanuit hun XC90
Het was idd fijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een goed gesprek met Noortje.
Je hebt er allebei iets van opgestoken en dat is gewoon fijn.
Weet je wat het enige jammere er aan is? Je zou zo'n gesprek eens moeten hebben met diegene waar het over ging...quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat ik geen keivette speakers heb.
Satisfaction omg.
[..]
Het was idd fijn.
Ja en het jammerste is dat dat dus niet gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet je wat het enige jammere er aan is? Je zou zo'n gesprek eens moeten hebben met diegene waar het over ging...
Dat is dus precies wat ik wilde zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en het jammerste is dat dat dus niet gaan.
Ah.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik wilde zeggen.
Want bij mij is de kans dat het gebeurd ook niet zo groot, maar ik denk dat dat ook wel gedeeltelijk aan mij ligt...
Precies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah.
Mja het leven gaat niet altijd over rozen ofzoiets. Blijft jammer.
FILMPJE!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hang echt de hoer uit in mijn kamer. Gelukkig heb ik gordijnen en luxaflex.
Klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Het blijft zeker jammer, anders waren er nu een aantal dingen anders geweest dan hoe ze nu zijn.
Ik roep altijd dat het niet zo is omdat ik dan denk dat ik diegene een goed gevoel geef. Maar da's dus heul niet zo. Ik kan hier echt niet mee omgaan merk ik wel weer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet dagelijks of wekelijks hoor.
Maar soms is er wel eens een gesprek dat onverwachts toch een heel goed gesprek wordt.
Het is ook gewoon fijn als iemand naar je luistert en zijn/haar ervaringen er over verteld en jou niet in de reden valt of begint te roepen dat het niet zo is, want dan is wat er vaak gebeurd. Jij ziet iets als A, die anders als C en begint dat meteen te vertellen, maar zo werkt het niet.
Ik had gedacht dat Jotch of Heimen het zou zeggen. Maar nee. Dan sta ik straks overal op internet want ik ben gewoon fucking geil.quote:
Maar het ligt er ook aan waarover het gaat hè. Soms is het wel fijn omdat even te horen. Bij bepaalde dingen. Dat je gewoon je gal kan spuwen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik roep altijd dat het niet zo is omdat ik dan denk dat ik diegene een goed gevoel geef. Maar da's dus heul niet zo. Ik kan hier echt niet mee omgaan merk ik wel weer.
Heu!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat Jotch of Heimen het zou zeggen. Maar nee. Dan sta ik straks overal op internet want ik ben gewoon fucking geil.
ach, dus meer het Duitse geil?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alsin lekker, niet alsin ik heb heel veen zin in seks dus ga ik straks gekke dingen doen voor de webcam ofzo.
[..]
Maar het ligt er ook aan waarover het gaat hè. Soms is het wel fijn omdat even te horen. Bij bepaalde dingen. Dat je gewoon je gal kan spuwen.
Mja, bij bepaalde dingen idd. Maar ik weet dus echt niet bij wat wel en wat niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alsin lekker, niet alsin ik heb heel veen zin in seks dus ga ik straks gekke dingen doen voor de webcam ofzo.
[..]
Maar het ligt er ook aan waarover het gaat hè. Soms is het wel fijn omdat even te horen. Bij bepaalde dingen. Dat je gewoon je gal kan spuwen.
Ganz geil jawohl!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, dus meer het Duitse geil?
Njah, ook fijn toch?
Ik zal je eraan herinnerenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende keer als ik me kut voel en wil slapen moeten jullie even zeggen dat ik hoerenmuziek of Bloody Beetroots ofzo op moet zetten, de gordijnen dicht moet doen en keihard los moet gaan.
Met je kleren uit, is nog beterquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende keer als ik me kut voel en wil slapen moeten jullie even zeggen dat ik hoerenmuziek of Bloody Beetroots ofzo op moet zetten, de gordijnen dicht moet doen en keihard los moet gaan.
Die nieuwe clip van haar, alsof ze even moet bewijzen dat ze nog een strak lichaam heeft na die zwangerschapquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vraagt jullie zaad, jongens!
Welke is dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die nieuwe clip van haar, alsof ze even moet bewijzen dat ze nog een strak lichaam heeft na die zwangerschap..
Ze is toch zwanger geweest?
Dunno welke t is, zag m gisteravond op tmf ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ja volgens mij wel, zag net een foto met een baby dus dat zal wel.
joh, ik herkende de vrouw op het plaatje niet eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dunno welke t is, zag m gisteravond op tmf ofzo
Maar ik ga wat drinken en wassen
Thanks, but.. No thanks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met je kleren uit, is nnks.og beter
Foei!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
joh, ik herkende de vrouw op het plaatje niet eens
i know....quote:
Wat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef mstr het volgende:
Huh, dat is raar.
Hier gaat ergens iets mis.
Oh, ik bel iemand. Hij gaat over. Ineens is het stil voor 3 seconde en dan gaat ie naar de voicemail.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ik bel iemand. Hij gaat over. Ineens is het stil voor 3 seconde en dan gaat ie naar de voicemail.
Maar nu twijfel ik alleen over het feit waarom ik de voicemail krijg.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef mstr het volgende:
Nu hoor ik ineens: KGRT en springt ie op de voicemail.
Wtf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)r_seksorgie_tie.html
Zieke shit.
Hahahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef mstr het volgende:
Zieke shit.
Mwah, zowiezo kutbeesten, gaan steeds op mijn kleding enzo zitten..quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef tubacloud het volgende:
terug van mountainbiken
wat een kutrrupsen, dat ze even de tyfus krijgen, alle eikenbomen zijn kaal
Ik ga in polen wonenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef mstr het volgende:
Zieke shit.
Het is wachten tot de nieuwe generatie breezers dit spel na gaat doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik ga in polen wonen![]()
Haha wtf het is ook nog eens een spel
idd, dat is nog het ergste...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zowiezo kutbeesten, gaan steeds op mijn kleding enzo zitten..
Even mijn zusje een kuisheidsgordel voor haar verjaardag cadeau doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is wachten tot de nieuwe generatie breezers dit spel na gaat doen.
ik ben in polen geweest, maar zelfs met die spelletjes zou ik er niet gaan wonenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik ga in polen wonen![]()
Haha wtf het is ook nog eens een spel
Mijn zusje is er gelukkig nog niet mee bezig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:35 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Even mijn zusje een kuisheidsgordel voor haar verjaardag cadeau doen
Mijne ook nog niet. Tot zover ik weet danquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn zusje is er gelukkig nog niet mee bezig.
Hoe oud is je zusje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Mijne ook nog niet. Tot zover ik weet dan
http://www.dumpert.nl/med(...)u_kijkt_zo_liev.html
Hahaha
15, in februari wordt ze 16 en gaat ze drinken.quote:
Ooh, die is dan wat ouder dan de mijne (elf).quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:38 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
15, in februari wordt ze 16 en gaat ze drinken.
zou wat zijn als die er al mee bezig wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ooh, die is dan wat ouder dan de mijne (elf).
Dan duurt het bij jou inderdaad nog wel eventjes. Hopelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ooh, die is dan wat ouder dan de mijne (elf).
Nee, maar ik hoop dat ze niet zo vroeg de pubertijd in gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:40 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zou wat zijn als die er al mee bezig was![]()
mijne wordt in juli 13, die zal er ook nog wel niet mee bezig zijn...
Ik ook heel laat, mijn zusje was gewoon gemiddeld. Maar die zit er nu midden in en is nu altijd zo chagrijnig als de tiefusquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop dat ze niet zo vroeg de pubertijd in gaan.
Ik ging het ook pas erg laat.
mijn zusje is nu wel vreselijk aan het puberen moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop dat ze niet zo vroeg de pubertijd in gaan.
Ik ging het ook pas erg laat.
Ik heb het nooit heel erg gehad, maar begin pas een beetje rond mn 17e denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik ook heel laat, mijn zusje was gewoon gemiddeld. Maar die zit er nu midden in en is nu altijd zo chagrijnig als de tiefus
Dat doen alle vrouwen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mijn zusje is nu wel vreselijk aan het puberen moet ik zeggen
en het ergste aan haar vind ik dat ze alle schuld altijd op mij afschuift...
loopt ze me te jennen, word ik boos, word zij boos, slaat ze me, sla ik terug en gaat ze huilend naar mam toe, die vervolgens boos wordt op mij
misschien moet ik gewoon fulltime bij mijn vader gaan wonenquote:
Ik op m'n 13e, met SF.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het nooit heel erg gehad, maar begin pas een beetje rond mn 17e denk ik.
Science Fictionquote:
Haha dat heb ik altijd wel bij haar gehad. Als zij mij slaat is er niks aan de hand en als ik haar dan op haar rug tikt gaat zij jankenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
mijn zusje is nu wel vreselijk aan het puberen moet ik zeggen
en het ergste aan haar vind ik dat ze alle schuld altijd op mij afschuift...
loopt ze me te jennen, word ik boos, word zij boos, slaat ze me, sla ik terug en gaat ze huilend naar mam toe, die vervolgens boos wordt op mij
Ah, thanksquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Die plaatjes linksbovenaan het bericht, die de toon van het bericht aangeeft.
Ik ben een moederskindje, dus mijn zusje kreeg altijd de schuld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Haha dat heb ik altijd wel bij haar gehad. Als zij mij slaat is er niks aan de hand en als ik haar dan op haar rug tikt gaat zij janken
ja, zo fucking irritant, en daar kan ik zo boos om wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Haha dat heb ik altijd wel bij haar gehad. Als zij mij slaat is er niks aan de hand en als ik haar dan op haar rug tikt gaat zij janken
De breezerquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ben een moederskindje, dus mijn zusje kreeg altijd de schuld.
aaaaaahwquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben enig kind, dus ik kreeg altijd de schuld
Wat heb je nu voor een ding?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef tubacloud het volgende:
iemand zin om mij een snellere computer te doneren?
Altijd zo hé, ja jij bent 13 en zij is 10. Nu 5 jaar later, Ja jij bent 18 en zij is pas 15, natuurlijk is het jouw schuldquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja, zo fucking irritant, en daar kan ik zo boos om worden
mijn moeder zegt dan altijd: jij bent 17, je weet wel beter...
JA, MAAR JE GEEFT HAAR NU WEL TOESTEMMING OM MIJ TE SLAAN ZONDER GEVOLGEN
![]()
Een Acer Aspire met Intel Pentium 4, alleen hij is zo traag als het maar zijn kanquote:
Doe eens een screenshot van 'dxdiag'quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Een Acer Aspire met Intel Pentium 4, alleen hij is zo traag als het maar zijn kan
wat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot van 'dxdiag'
Bij Opstarten/run moet je "dxdiag intypen:quote:
Nerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:02 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Bij Opstarten/run moet je "dxdiag intypen:
[ afbeelding ]
Daarom is je computer zo langzaam, omdat PS nog bezig is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef tubacloud het volgende:
doe ik zo, pinnacle studio is nog even bezig
en wie heeft mijn aansteker gejat, jongens? ik wil hem graag terug, heb je hem gevonden, bel dan: 06 32 83 74 87
And proud of it. Ik verdien er flink bovengemiddeld mee.quote:
Wie zijn nummer is datquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef tubacloud het volgende:
doe ik zo, pinnacle studio is nog even bezig
en wie heeft mijn aansteker gejat, jongens? ik wil hem graag terug, heb je hem gevonden, bel dan: 06 32 83 74 87
moet je eens bellen, krijg je mij aan de lijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
And proud of it. Ik verdien er flink bovengemiddeld mee.
[..]
Wie zijn nummer is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Ik kreeg een of andere vieze vent aan de lijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
je kent rené toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:27 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere vieze vent aan de lijn.
whehehehequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/350545041
Verkoop je Uncharted 2 niet los aan een aardige PUB'er?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/350545041
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
whehehehe
ik tikte gewoon een random nummer
als je toevallig een playstation wilde kopen, alstjeblieft
Die advertentie is nepquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verkoop je Uncharted 2 niet los aan een aardige PUB'er?
moet je naar die vent bellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verkoop je Uncharted 2 niet los aan een aardige PUB'er?
Neppe advertentie met dat nummer dat Tuba daarnet postequote:
Ja, dat welquote:
ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef tubacloud het volgende:
godver, probeer ik een filmpje op youtube te uploaden, is ie daar een half uur mee bezig, zegt ie dat het niet lukt
quote:
Ja, ik wist helemaal niet dat het een neger wasquote:
Lelijk wijf ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja, ik wist helemaal niet dat het een neger wasDat was wel het laatste wat ik bij die stem had verwacht
Ah, wel een wijfquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lelijk wijf ja.Maar wel een heerlijke stem.
AdBlocker uit.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ah, wel een wijf!
Ik dacht aan die stem dat het een blanke man wasMaar toen zag ik die pics en dacht ik die is wel heel vrouwelijk en toen zag ik op google 'Singer-songwriter' dus dacht ik weer dat het een vent was
quote:
Ja.quote:
Ook zonder crew.quote:
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
En wat zou het voor Zeroku nou uitmaken of hij een adblocker gebruikt of niet? Probeer je je nogsteeds in te likken bij de modjes?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
En wat zou het voor Zeroku nou uitmaken of hij een adblocker gebruikt of niet? Probeer je je nogsteeds in te likken bij de modjes?
Ik heb iig halverwege niks, alleen boven en onderaan en soms die kut google ads rechtsquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, even AdBlocker uitzetten.
No shit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb iig halverwege niks, alleen boven en onderaan en soms die kut google ads rechts
Oei, dat is best wel heel erg crappy jaquote:
Ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Wie zei er ook alweer een paar pagina's terug dat zijn zusje van 15 nog niet met seks bezig is?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je dat ze tieten heeft.
Die Playstation?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:58 schreef Ned_Bigby het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die proberen af te dingen!!!
[ afbeelding ]
Pics van je zusjequote:
Ga ik niet mee akkoordquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekker elke dag met een boner aan tafel tijdens het avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |