Idd. harde stotenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:04 schreef Olle. het volgende:
[..]
zit wel wat in
offuuuh daar moet wat in
Ik dacht dat je een klap voor Halsema bedoeldequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:56 schreef NJ het volgende:
Gewoon een klap met de platte hand. Krijgt men ook geen medelijden met 'm.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het een zeer aanmatigende, totaal ongepaste en seksistische opmerking van Femke. Als een vrouw het had gezegd had ze nooit zo gereageerd!
Uuhhh, een koelkast straalt ook daadwerkelijk veel warmte uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn koelkast straalt meer warmte uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kleedt_zich_uit.html
Doorgerookte paling, dat is 'tquote:
http://www.politiekmetdebillenbloot.nl/quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef wise het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kleedt_zich_uit.html
En grappig doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef netflanders het volgende:
[...]
Sommige dingen doen mannen gewoon beter, en regeren is er een van.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef netflanders het volgende:
Alle dingen doen mannen gewoon beter, en regeren is er onder andere een van.
Wutquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef netflanders het volgende:
Zelfs ik als vrouw vind vrouwen in de politiek-waardig. De enige uitzondering is Neelie Kroes. Ik zou dan ook nooit een vrouwelijke premier willen. Sommige dingen doen mannen gewoon beter, en regeren is er een van.
Je moet niet denken dat je eigen kunnen en beperkingen voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef netflanders het volgende:
Zelfs ik als vrouw vind vrouwen in de politiek-waardig. De enige uitzondering is Neelie Kroes. Ik zou dan ook nooit een vrouwelijke premier willen. Sommige dingen doen mannen gewoon beter, en regeren is er een van.
Gelukkig doe ik dat ook niet, anders had ik vrouwen in de politiek wel goedgekeurd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je eigen kunnen en beperkingen voor iedereen geldt.
quote:
Alsof iemand op jou goedkeuring wacht, dat je ueberhaupt denkt daar een oordeel over te moeten hebben zegt al genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:18 schreef netflanders het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat ook niet, anders had ik vrouwen in de politiek wel goedgekeurd.
Ik kan hieruit concluderen dat jij meningloos en zonder te oordelen op basis van feiten en observaties door het leven gaat, ook betreffende belangrijke zaken zoals de politiek?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof iemand op jou goedkeuring wacht, dat je ueberhaupt denkt daar een oordeel over te moeten hebben zegt al genoeg.
Ik eis excuses voor deze walgelijke, seksistische uitlatingenquote:
Waar jij voortdurend over archelogie zat te zeuren bedoel je, en geen enkele weerlegging wist aan te geven op mijn punt, slechts een beperkte aanvulling bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef netflanders het volgende:
Over oordelen gesproken.Was jij niet diegene die iemand studieadvies en baanadvies zat te geven over geologie zonder dat je überhaupt wist wat de studie inhield?
Ah heerlijk ik krijg er een stijve vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik eis excuses voor deze walgelijke, seksistische uitlatingen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, excuses, seksistisch, uitlating ....quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik eis excuses voor deze walgelijke, seksistische uitlatingen![]()
![]()
Zal ik maar gewoon een biertje gaan halen dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ach, excuses, seksistisch, uitlating ....
dat zijn allemaal van zulke moeilijke woorden
daar hoef jij je mooie hoofdje niet over te breken.
Zelfs ik als neger vind negers in de politiek-waardig. De enige uitzondering is Colin Powell. Ik zou dan ook nooit een zwarte president van Amerika willen. Sommige dingen doen blanken gewoon beter, en regeren is er een van.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik maar gewoon een biertje gaan halen dan?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken![]()
Oeh lala de eerste keer dat ik zo'n vrouw zag
Vrouwen die alleen het recht hebben op het aanrechtquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zocht gewoon een excuus om weer naar de keuken te mogen.
Zelfs ik als moslim vind moslims in de politiek-waardig. De enige uitzondering is Ahmed Aboutaleb. Ik zou dan ook nooit een islamitische premier willen. Sommige dingen doen christenen gewoon beter, en regeren is er een van.
Kom op, man. Geef toe dat je daar gewoon uit je nek zat te lullen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar jij voortdurend over archelogie zat te zeuren bedoel je, en geen enkele weerlegging wist aan te geven op mijn punt, slechts een beperkte aanvulling bedoel je?
Met andere woorden, net als nu over wat anders begon..
Dwergen in de politiekquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef netflanders het volgende:
[..]
Kom op, man. Geef toe dat je daar gewoon uit je nek zat te lullen.
Overigens; negers, joden, dwergen, blanken, lesbiennes, atheïsten, academici, aziaten in de politiek.
Berlusconi, Putin, Merkel & Sarkozy zijn het niet met ons eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dwergen in de politiekZo'n lilliputter zal nooit premier worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken![]()
Oeh lala de eerste keer dat ik zo'n vrouw zag
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef netflanders het volgende:
[..]
Berlusconi, Putin, Merkel & Sarkozy zijn het niet met ons eens.
Ze hebben vaak ook teveel grootheidswaanzin. Werkt altijd tegen je in de politiek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.
Jammer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.
Je zou eigenlijk standaard als premier een lilliputter moeten krijgen die de schuld op zich kan nemen. En die de bodyguards bij dreiging voor de premier kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het zijn wel makkelijke zondebokken, lilliputters. Precies wat dit land nodig heeft.
Inderdaad. Als ze dat tegen mij had gezegd had ik haar een knietje gegeven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het een zeer aanmatigende, totaal ongepaste en seksistische opmerking van Femke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |