quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken![]()
Oeh lala de eerste keer dat ik zo'n vrouw zag
Vrouwen die alleen het recht hebben op het aanrechtquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zocht gewoon een excuus om weer naar de keuken te mogen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef netflanders het volgende:
Zelfs ik als moslim vind moslims in de politiek-waardig. De enige uitzondering is Ahmed Aboutaleb. Ik zou dan ook nooit een islamitische premier willen. Sommige dingen doen christenen gewoon beter, en regeren is er een van.
Kom op, man. Geef toe dat je daar gewoon uit je nek zat te lullen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar jij voortdurend over archelogie zat te zeuren bedoel je, en geen enkele weerlegging wist aan te geven op mijn punt, slechts een beperkte aanvulling bedoel je?
Met andere woorden, net als nu over wat anders begon..
Dwergen in de politiekquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:51 schreef netflanders het volgende:
[..]
Kom op, man. Geef toe dat je daar gewoon uit je nek zat te lullen.
Overigens; negers, joden, dwergen, blanken, lesbiennes, atheďsten, academici, aziaten in de politiek.
Berlusconi, Putin, Merkel & Sarkozy zijn het niet met ons eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dwergen in de politiekZo'n lilliputter zal nooit premier worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken![]()
Oeh lala de eerste keer dat ik zo'n vrouw zag
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef netflanders het volgende:
[..]
Berlusconi, Putin, Merkel & Sarkozy zijn het niet met ons eens.
Ze hebben vaak ook teveel grootheidswaanzin. Werkt altijd tegen je in de politiek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.
Jammer, eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat zijn geen lilliputters, maar kleine mannen (en Merkel). Ken het verschil. Echte lilliputters zullen nooit premier worden.
Je zou eigenlijk standaard als premier een lilliputter moeten krijgen die de schuld op zich kan nemen. En die de bodyguards bij dreiging voor de premier kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het zijn wel makkelijke zondebokken, lilliputters. Precies wat dit land nodig heeft.
Inderdaad. Als ze dat tegen mij had gezegd had ik haar een knietje gegeven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het een zeer aanmatigende, totaal ongepaste en seksistische opmerking van Femke.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |