Weet je het zeker?quote:
Ik zou kunnen vragen of je me gemist hebt.quote:
Je ne se pas!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Avondcollege, wie verzint dat nou? Dat hadden we in Tilburg nooit.
1x 's avonds iets gehad, een tentamen, maar voor de rest nooit.
Bril opdoen dan eerst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Het is overigens veel leuker dat JIJ mag blijven liggen in je bed en dat je vriend dan op moet staan en je hem halfnoozend door je wimpers heen in z'n blote kont voorbij ziet lopen
Dan hebben ze dat mooi veranderd wegens tijd en ruimtegebrek, want in mijn tijd toen het nog KUB heette en geen UVT had ik dat lekker nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.
En ik ben ook preuts in de kleedkamer.![]()
Bijgelezen.
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!quote:
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
SAIS!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je ne se pas!
Ik heb ook een 'comeback' gemaakt
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
Noem je me nou 24?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Is dit een jong-grapje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Ze is zo lekker zweverig-down to earthquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Maria Mena toch een leuk mens
Nu op de radio, interview.
Nee inmiddels ben ook JIJ oud gewordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dit een jong-grapje?
Ik ben uit de running
Ah vandaar dat ik m niet ken.. want ik had geloof ik een break van 2 jaar ofsoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
En live ook leukquote:
Die zit op Twitter en zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Deceit het volgende:
Wat ik me afvraag en af en toe zie voorbij komen, die naam dan, waar is NathaN?
Forever 18, Ang3l.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee inmiddels ben ook JIJ oud geworden
Ff wat olie in de keukenkastscharniertjes doen!
Ik kan vragen hoe het is, maar idd, ik volg je timeline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |